تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 59753

نیسان ماکسیما اسپرت ۲۰۲۲ یک درنده واقعی است (ویدیو)

نیسان ماکسیما اسپرت ۲۰۲۲ یک درنده واقعی است (ویدیو)

نیسان ماکسیما اسپرت ۲۰۲۲ یک درنده واقعی است (ویدیو)نیسان ماکسیما اسپرت ۲۰۲۲ رونمایی شد. این خودرو لوکس، زیبا و جذاب تفاوت‌هایی با مدل پایه Maxima کرده است. در ادامه، ویدیوی رونمایی از این خودرو را مشا..

نیسان ماکسیما اسپرت 2022نیسان ماکسیما اسپرت ۲۰۲۲ یک درنده واقعی است (ویدیو)

نیسان ماکسیما اسپرت ۲۰۲۲ رونمایی شد. این خودرو لوکس، زیبا و جذاب تفاوت‌هایی با مدل پایه Maxima کرده است. در ادامه، ویدیوی رونمایی از این خودرو را مشاهده می‌کنید.

نسل چهارم نیسان ماکسیما یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای خارجی بود که وارد بازار ایران شد. هنوز هم ماکسیما طرفداران زیادی در بازار کشورمان دارد و این خودرو از محبوبیت خاصی بین ایرانی‌ها برخوردار است. حالا شرکت نیسان مدل جدیدی از ماکسیما را رونمایی کرده است. نیسان ماکسیما ۲۰۲۲ مدتی پیش رونمایی شده بود و مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت، اما حالا نیسان مدل Sport این سدان محبوب را رونمایی و معرفی کرد.

نیسان ماکسیما اسپرت نسبت به مدل پایه تفاوت‌هایی از نظر ظاهری دارد. طراحی سقف و درها اندکی تغییر کرده و اکنون شاهد ظاهری کوپه‌مانند در این سدان جذاب هستیم. جلوپنجره و رینگ ۲۰ اینچی نیز ظاهری اسپرت و مدرن به ماکسیما اسپرت داده‌اند.

نیسان ماکسیما اسپرت 2022

نیسان ماکسیما اسپرت ۲۰۲۲ به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری مجهز شده که قدرت ۳۰۰ اسب بخار را تولید می‌کند. با این پیشرانه، ماکسیمای جدید می‌تواند در ۵.۷ ثانیه از صفر تا سرعت صد کیلومتر بر ساعت را بپیماید. این مدل که با تریم SR عرضه می‌شود، دارای قیمت ۳۷ هزار تا ۳۹ هزار دلار خواهد بود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی رونمایی از خودرو لوکس و جذاب Nissan Maxima Sport 2022 را مشاهده کنید.

ویدیوی رونمایی نیسان ماکسیما اسپرت ۲۰۲۲

دانلود ویدیومنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.