تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۴۱
کد خبر : 70265

نیسان قشقایی هیبریدی با این مشخصات روانه بازار می‌شود

نیسان قشقایی هیبریدی با این مشخصات روانه بازار می‌شود

نیسان قشقایی هیبریدی با این مشخصات روانه بازار می‌شودمشخصات نیسان قشقایی هیبریدی e-Power اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند ژاپنی آشنا خواهیم شد.
شرکت نیسان مشخصات شاسی بلند قشقایی ه..

نیسان قشقایی هیبریدی با این مشخصات روانه بازار می‌شود

مشخصات نیسان قشقایی هیبریدی e-Power اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند ژاپنی آشنا خواهیم شد.

شرکت نیسان مشخصات شاسی بلند قشقایی هیبریدی e-Power را اعلام کرد. این خودرو نخستین محصول نیسان در بازار اروپا با تکنولوژی e-Power به‌شمار می‌رود. نیسان برای این نسخه یک موتور ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر بنزینی در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۸ اسب بخار را به تولید برساند. در کنار این موتور بنزینی، یک پیشرانه برقی با قدرت ۱۹۰ اسب بخار، یک اینورتر و یک پکیج باتری نیز وجود خواهد داشت.

مشخصات قشقایی هیبریدی

نیسان قشقایی هیبریدی

نیسان هیبریدی قشقایی به سیستم هیبریدی خود شارژ شونده مجهز شده است که می‌تواند تجربه خودرویی تمام برقی را به کاربران ارائه دهد؛ چرا که وظیفه تامین نیروی چرخ‌ها بر عهده پیشرانه برقی بوده و موتور بنزینی در قالب یک ژنراتور فقط باتری‌ها را شارژ خواهد کرد.

در واقع رانندگان قشقایی هیبریدی e-Power همانند سایر خودروهای تمام الکتریکی از گشتاور فوری موتور برقی برخوردار خواهند شد. همچنین در این خودرو موتور بنزینی با تکنولوژی ضریب تراکم متغیر نیسان می‌تواند انرژی مورد نیاز برای شارژ باتری‌ها را با صدای بسیار کم و مصرف سوخت اندک تولید کند.

نیسان قشقایی هیبریدی

همچنین نیسان برای شارژ باتری‌های این شاسی بلند هیبریدی سیستم احیای انرژی ترمزها را در نظر گرفته است. رانندگان می‌توانند این سیستم را در حالت e-Pedal به کمک یک سوئیچ روی کنسول مرکزی فعال کنند؛ در این حالت پس از این که پای راننده از روی پدال گاز برداشته شود، سرعت به شکل خودکار کاهش پیدا خواهد کرد.

نیسان قشقایی هیبریدی

نیسان قشقایی هیبریدی از سیستم Linear Tune نیز بهره می‌برد؛ این سیستم در سرعت‌های بالاتر دور موتور را افزایش می‌دهد تا تجربه رانندگی غیر متصلی که رانندگان در سایر خودروهای هیبریدی با آن مواجه می‌شوند در این خودرو وجود نداشته باشد.

نیسان قشقایی هیبریدی

بررسی‌های انجام شده توسط نیسان نشان می‌دهد بیش از ۷۰ درصد از مشتریان شاسی بلندها در اروپا از این خودروها در مناطق شهری و حومه استفاده می‌کنند؛ از این رو نیسان قشقایی هیبریدی با پیشرانه e-Power که بی‌صدا و کم‌مصرف است می‌تواند مورد توجه این مشتریان قرار بگیرد.

این شاسی بلند ژاپنی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۵.۳ لیتری را به همراه دارد و به ازای هر کیلومتر نیز حدود ۱۱۹ گرم دی‌اکسید کربن تولید خواهد کرد. نیسان از اواخر تابستان ۲۰۲۲ نیسان قشقایی هیبریدی e-Power را به بازار اروپا عرضه خواهد کرد.

منبعcarscoopsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.