تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۳۷
کد خبر : 73406

نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳ معرفی شد؛ ظاهر جدید، باطن قدیمی!

نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳ معرفی شد؛ ظاهر جدید، باطن قدیمی!

نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳ معرفی شد؛ ظاهر جدید، باطن قدیمی!نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳ معرفی شد. ایکس تریل در نسل جدید از لحاظ ظاهری ارتقا پیدا کرده و به یک موتور قدیمی مجهز شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات ا..

نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳ معرفی شد؛ ظاهر جدید، باطن قدیمی!

نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳ معرفی شد. ایکس تریل در نسل جدید از لحاظ ظاهری ارتقا پیدا کرده و به یک موتور قدیمی مجهز شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند ژاپنی آشنا می‌شویم.

نیسان قصد دارد به زودی نسل چهارم نیسان ایکس تریل یا همان نیسان روگ را به بازار استرالیا عرضه کند. این شاسی بلند بر پایه پلتفرم CMF-C نیسان توسعه پیدا کرده و نسبت به نسل قبل از لحاظ ظاهری جذاب‌تر شده است. این شاسی بلند ژاپنی با موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر میتسوبیشی اوتلندر که یک پیشرانه نسبتا قدیمی محسوب می‌شود به مشتریان استرالیایی عرضه خواهد شد.

مشخصات نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳

نیسان ایکس تریل 2023

پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳ ویژه بازار استرالیا می‌تواند قدرتی برابر با ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال قدرت تولیدی از پیشرانه به چرخ‌ها را بر عهده دارد. گفتنی است نیسان این پیشرانه را از روگ (ایکس تریل) بازار آمریکای شمالی حذف کرده و برای آن پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو که یک پیشرانه قدرتمندتر و کم‌مصرف‌تر محسوب می‌شود را در نظر گرفته است.

نیسان ایکس تریل 2023

مشتریان بازار استرالیا می‌توانند نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳ را در ۴ نسخه سفارش دهند. ST به عنوان مدل پایه این خودرو به شکل استاندارد از امکاناتی چون ترمز اضطراری خودکار، تشخیص علائم ترافیکی، هشدار ترافیک پشتی، پایش نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، حسگرهای پارک عقب، ریل‌های سقف، چراغ‌های جلو و عقب LED به همراه رینگ‌های ۱۷ اینچی بهره می‌برد.

نیسان ایکس تریل 2023

ST-L به عنوان یک تریم بالاتر از مدل پایه نیز به امکانات استانداردی چون دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی‌های جلوی گرم شونده، پوشش چرم مصنوعی، صندلی‌های عقب کشویی، مه شکن، شیشه‌های دودی، سیستم نیمه خودران نیسان پروپایلوت، حسگرهای پارک جلو و رینگ‌های ۱۸ اینچی مجهز شده است.

نیسان ایکس تریل 2023

مشتریانی که به دنبال مدل‌های فول آپشن نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳ هستند باید به سراغ Ti و Ti-L بروند. از امکانات مدل فول Ti می‌توان به سیستم تهویه مطبوع ۳ ناحیه‌ای، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، هدآپ دیسپلی ۱۰.۸ اینچی، پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، پوشش چرم کامل، چراغ راهنماهای LED، در پشتی برقی، آینه دید عقب دیجیتال، سانروف پانورامیک و رینگ‌های ۱۹ اینچی اشاره کرد.

نیسان ایکس تریل 2023

مدل فول Ti-L این شاسی بلند ژاپنی نیز علاوه بر امکانات Ti به امکانات بیشتری چون آفتاب‌گیر شیشه‌های عقب، استارت از راه دور پیشرانه، هندزفری، در پشتی برقی، ، غربیلک فرمان گرم شونده، صندلی‌های عقب گرم شونده، سیستم صوتی Bose با ۱۰ بلندگو و صندلی‌های حافظه‌دار مجهز شده است. در حال حاضر از قیمت ۴ مدل اصلی این خودرو برای عرضه به بازار استرالیا اطلاعاتی در دست نیست.

منبعcarscoopsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.