تاریخ انتشار : جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر : 22207

نیروی انتظامی سابقه بسیار زیادی در فعالیت های هنری دارد

نیروی انتظامی سابقه بسیار زیادی در فعالیت های هنری دارد

کافه دانش: شعیبی گفت: نیروی انتظامی سابقه بسیار زیادی در فعالیت های هنری به خصوص بخش نقاشی دیواری دارد و بر این باور است که نقاشی دیواری یک رسانه تاثیرگذار در جامعه است. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، سیدمحمود شعیبی در نشست کارگاه دیوارنگاری با موضوع ستاد فرماندهی ناجا …

کافه دانش: شعیبی گفت: نیروی انتظامی سابقه بسیار زیادی در فعالیت های هنری به خصوص بخش نقاشی دیواری دارد و بر این باور است که نقاشی دیواری یک رسانه تاثیرگذار در جامعه است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، سیدمحمود شعیبی در نشست کارگاه دیوارنگاری با موضوع ستاد فرماندهی ناجا گفت: این کارگاه به سفارش نیروی انتظامی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه قرار است روی جداره بیرونی ستاد کل ناجا ، مجموعه فعالیت‌ها و رسته های نیروی انتظامی نمایش داده شود، افزود: این اقدامات جنبه تبلیغی ندارد بلکه نوعی نمایه و معرفی از فعالیت‌های این نهاد به مردم است.
استاد راهنمای این کارگاه دیوارنگاری بیان داشت: ناجا درخواست داشت که معرفی فعالیت های این نهاد به صورت هنرمندانه در بهترین شکل و فرم های ممکن در بیان تصویری ارایه شود.
شعیبی ادامه داد: سازمان زیباسازی شهر تهران بر اساس تجربه کاری خود هنرمندانی را برای اجرای این ورکشاپ انتخاب کرده است.
وی افزود: مدیریت هنری این کارگاه به عهده استاد فیروزه ای خواهد بود و بنده هم به عنوان استاد راهنما برای رسیدن به یک تم واحد و تصویر واحد در نتیجه کار در کنار دوستان فعالیت خواهم کرد.
این استاد راهنما تصریح کرد: در جلسه ی اول پیشنهاد دوستان نسبت به چگونگی اجرای کار مطرح شد و در این خصوص هم بحث و بررسی هایی صورت گرفت.

شعیبی در ادامه با اشاره به این موضوع که نیروی انتظامی سابقه بسیار زیادی در فعالیت های هنری به خصوص بخش نقاشی دیواری دارد، گفت: نیروی انتظامی بر این باور است که نقاشی دیواری یک رسانه تاثیرگذار در جامعه است.

وی تاکید کرد: معتقدم هرکاری باید به دست متخصصان آن کار انجام شود. هدف نیروی انتظامی از این اقدام معرفی فعالیت های این نهاد و ارتباط گیری با مردم است. اینکه به این نتیجه برسند که این ارتباط و معرفی به بیان هنرمندانه در بهترین شکل باشد نشان از نوع نگاه خوب نیروی انتظامی است.

انتشار: کوروش جم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.