تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 63852

نگاهی به کلکسیون خودرو های سوپر اسپرت اعجوبه فرمول ۱، لویس همیلتون + عکس و ویدیو

نگاهی به کلکسیون خودرو های سوپر اسپرت اعجوبه فرمول ۱، لویس همیلتون + عکس و ویدیو

نگاهی به کلکسیون خودرو های سوپر اسپرت اعجوبه فرمول ۱، لویس همیلتون + عکس و ویدیو پارکینگ لوئیس همیلتون، میزبان یکی از بهترین مجموعه‌های خودروهای سوپر اسپرت است که هر کدام از آن‌ها، داستان م..

نگاهی به کلکسیون خودرو های سوپر اسپرت اعجوبه فرمول ۱، لویس همیلتون + عکس و ویدیو

پارکینگ لوئیس همیلتون، میزبان یکی از بهترین مجموعه‌های خودروهای سوپر اسپرت است که هر کدام از آن‌ها، داستان مخصوص به خود را دارد.

راننده های فرمول یک، جزو سریع ترین انسان های زمین هستند. آن‌ها می‌توانند بیشتر از ۸ تصمیم و موقعیت را در زمان کمتر از یک ثانیه بررسی کنند. اما این جذاب ترین ویژگی آن‌ها نیست. اکثر راننده های فرمول یک، به داشتن کلکسیون خودرو های سوپر اسپرت و خاص مشهور هستند.

خودرو های سوپر اسپرت همیلتون

سِر لوئیس همیلتون، با ۷ قهرمانی جهان، مطمئنا دارای یکی از جذاب‌ترینِ این مجموعه‌ها است. همیلتون یکی از افراد به شدت فعال در زمینه‌های محیط زیستی است و اخیرا همین موضوع باعث شده که در مورد مجموعه خودرو های خود مورد قضاوت قرار بگیرد.

او در این مورد می‌گوید:

من آخر هر هفته در ماشین فرمول یک هستم. پس نمی‌توان علاقه من به آن‌ها (خودرو اسپرت) را منکر شد. البته خودروهای فرمول یک در مسیر الکتریکی شدن قرار دارند و من هم سعی دارم تغییرات بیشتری در زندگی شخصی خود به وجود بیاورم. من علاقه زیادی به رانندگی با خودرو های مجموعه خودم ندارم و بیشتر با مرسدس الکتریکی EQC رانندگی می‌کنم.

به هرحال اکثر صاحبان این مدل از مجموعه‌ها، ترجیح می‌دهند از آن‌ها استفاده نکنند.

فراری لافراری

خودرو اسپرت همیلتون - لافراری

فرض کنید که ۱۱ سال در بالاترین سطح رقابت های اتومبیل رانی برای مرسدس بنز رانندگی می‌کنید. ایا این باعث می‌شود که زیبایی فراری را از یاد ببرید؟ خیر.

همیلتون، مالک دو لافراری می‌باشد که یکی از آن‌ها هیبرید است. مدل دیگر اپرتا (Aperta) است که مدل بدون سقف لافراری حساب می‌شود و در مجموع فقط ۲۰۰ عدد از آن‌ها تولید شده. مدل لافراری اپرتا به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس فراری ساخته شد.

پاگانی زوندا (Zonda) LH 760

خودرو اسپرت همیلتون - پاگانی زوندا

زوندا جدا از موتور ۱۲ سیلندر خورجینی، ۷۶۰ اسب بخار یا ۰-۱۰۰ فقط ۲.۶ ثانیه خود، شاید به دلیل رنگ بنفش، محبوب ترین سوپر اسپرت همیلتون باشد. اگر از طرفداران فرمول یک باشید حتما می‌دانید که همیلتون، علاقه زیادی به این رنگ دارد و حتی در لباس، کاسکت و خودرو فرمول یک W12 هم از بنفش استفاده شده.

مک لارن P1

خودرو اسپرت همیلتون - مک لارن

مگر می‌شود اولین تیم خود را فراموش کنید؟ همیلتون با مک لارن وارد مسابقات فرمول یک شد و اولین قهرمانی سال ۲۰۰۸ خود را در این تیم بدست آورد.

مک لارن P1 همیلتون به شدت خاص است و فقط ۳۷۵ عدد از این مدل تولید شده. این خودرو سوپر اسپرت با قیمت ۱.۱۵ میلیون دلار و ۹۰۳ اسب بخار، شتاب ۰-۱۰۰ ۲.۷ ثانیه‌ای دارد.

شلبی ۴۲۷ کبرا ۱۹۶۶

خودرو اسپرت همیلتون - شلبی 1966

خودرو های سوپر اسپرت همیلتون محدود به مدل های جدید نمی‌شود. قدرت این خودرو دقیقا مانند عددش برابر ۴۲۷ اسب بخار است و ۱.۵ میلیون دلار قیمت دارد.

مرسدس بنز کوپه SLS AMG Black Series

خودرو اسپرت همیلتون - مرسدس بلک سریز

شاید بتوانیم این خودرو را در خیابان‌های ایران هم مشاهده کنیم. موتور ۸ سیلندر این خودرو ۶۲۲ اسب بخار تولید می‌کند و شتاب ۰-۱۰۰ ۳.۵ ثانیه دارد. نهایت سرعت بلک سریز برابر ۳۱۵ km/h است.

فورد موستانگ GT500 شلبی ۱۹۶۷

خودرو اسپرت همیلتون - شلبی gt500

این خودرو یکی از شاهکار های شلبی است که موتور ۸ سیلندر خورجینی ۷ لیتری دارد.

مرسدس AMG Project One

خودرو اسپرت همیلتون - مرسدس پروجکت وان

لوئیس همیلتون جزو معدود افرادی است که پشت فرمان AMG Project One نشسته. مرسدس ادعا می‌کند که موتور این خودرو براساس ماشین فرمول یک طراحی شده. تولید این سوپر اسپرت، برای رقابت مرسدس با آستون مارتین والکری (Valkyrie) بوده است.

بیشتر بخوانید :پایان دراماتیک فرمول یک ۲۰۲۱؛ مکس جوان ترین قهرمان جهان شد

ام وی آگوستا ۸۰۰RR Lewis Hamilton edition

همیلتون علاقه زیادی به موتو GP دارد و حتی یکبار با والنتینو روسی افسانه ای داخل پیست رفت. MV Agusta طبق شماره ۴۴ همیلتون، فقط ۱۴۴ عدد ساخته شده.

منبع :racingnews365

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.