تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
کد خبر : 18106

نگاهی به کتاب انسان ها اهل زمین نیستند؛ ما از سیاره دیگری به زمین آمده ایم!

نگاهی به کتاب انسان ها اهل زمین نیستند؛ ما از سیاره دیگری به زمین آمده ایم!

نگاهی به کتاب انسان ها اهل زمین نیستند؛ ما از سیاره دیگری به زمین آمده ایم! کتاب انسان ها اهل زمین نیستند (Humans are not from Earth) توسط شخصی با نام الیس سیلور نوشته شده و در آن، دلایلی در مورد اینکه نسل بشر توسط فرازمینی‌ها به زمین آمده، مطرح شده است. در این مطلب به بررسی ادعاهای سیلور خواهیم پرداخت.
در سال ۲۰۱۷ شخصی با نام مستعار الیس سیلور (Ellis Silver) در کتابی به اسم انسان ها اهل زمین نیستند (Humans are not from Earth)، این ایده را مطرح کرد که نسل بشر بر روی زمین شکل نگرفته و موجودات فضایی انسان‌ها را بر روی سیاره محل سکونت کنونی آورده‌اند؛ این کتاب در دنیای یوفولوژی و بین طرفداران موضوعات مربوط به فرازمینی‌ها سر و صدای زیادی به پا کرده است و به همین دلیل، قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر به ادعاهای سیلور بیاندازیم. با ما همراه باشید.
کتاب انسان ها اهل زمین نیستند دکتر الیس سیلور ادعا می‌کند که به خاطر فضای نامطلوب دنیای آکادمیک حال حاضر، برای جلوگیری از انتقاد افراد بی‌اطلاع و از بین رفتن وجهه علمی خود، از این نام مستعار برای انتشار کتابش استفاده کرده است؛ اما کتاب انسا..

نگاهی به کتاب انسان ها اهل زمین نیستند؛ ما از سیاره دیگری به زمین آمده ایم!

کتاب انسان ها اهل زمین نیستند (Humans are not from Earth) توسط شخصی با نام الیس سیلور نوشته شده و در آن، دلایلی در مورد اینکه نسل بشر توسط فرازمینی‌ها به زمین آمده، مطرح شده است. در این مطلب به بررسی ادعاهای سیلور خواهیم پرداخت.

در سال ۲۰۱۷ شخصی با نام مستعار الیس سیلور (Ellis Silver) در کتابی به اسم انسان ها اهل زمین نیستند (Humans are not from Earth)، این ایده را مطرح کرد که نسل بشر بر روی زمین شکل نگرفته و موجودات فضایی انسان‌ها را بر روی سیاره محل سکونت کنونی آورده‌اند؛ این کتاب در دنیای یوفولوژی و بین طرفداران موضوعات مربوط به فرازمینی‌ها سر و صدای زیادی به پا کرده است و به همین دلیل، قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر به ادعاهای سیلور بیاندازیم. با ما همراه باشید.

کتاب انسان ها اهل زمین نیستند

دکتر الیس سیلور ادعا می‌کند که به خاطر فضای نامطلوب دنیای آکادمیک حال حاضر، برای جلوگیری از انتقاد افراد بی‌اطلاع و از بین رفتن وجهه علمی خود، از این نام مستعار برای انتشار کتابش استفاده کرده است؛ اما کتاب انسان ها اهل زمین نیستند حاوی چه مطالبی بوده که نویسنده را وادار به تغییر نامش کرده است؟

گفته شده نیاندرتال‌ها که به عنوان یک گونه مجزا از نسل بشر شناخته می‌شوند و چندین هزار سال پیش منقرض شده‌اند، بر روی بینی و پیشانی خود نوعی برآمدگی داشته‌اند که از تابیدن نور خورشید به چشمان آن‌ها جلوگیری می‌کرده و به نظر می‌رسد که وقتی سیلور یا یکی از همکارانش با صورت به دیوار می‌خورد و بینی او می‌شکند، این نویسنده هم به فکر نقص‌های تکاملی انسان‌ها نسبت به سایر موجودات می‌افتد.

سیلور در کتاب انسان ها اهل زمین نیستند به نشانه‌ها و فاکتورهای مختلفی اشاره می‌کند که از ضعف انسان در مقایسه با سایر موجودات زنده ساکن زمین خبر می‌دهند و بر اساس این نشانه‌ها، نویسنده کتاب ادعا می‌کند که نسل بشر به احتمال قوی مورد غضب موجودات فضایی قرار گرفته و هزاران سال پیش به عنوان زندانی به زمین تبعید شده است.

آیا ما از سیاره دیگری به زمین آمده ایم؟

در کتاب انسان ها اهل زمین نیستند ۵۳ نشانه و دلیل از اینکه بشر بر روی زمین تکامل نیافته ارائه می‌شود و سیلور مطالبی را در مورد زمان رسیدن انسان‌ها به زمین، محل زندگی اصلی ما و شرایط زندگی در سیاره مادر نسل بشر مطرح کرده و همچنین، دلایلی که باعث شده دولت‌ها و افراد بانفوذ در طول سال‌ها مانع انتشار واقعیت‌ها در مورد محل تولد اصلی انسان شوند، به مخاطبان ارائه شده است.

به علاوه، مخاطب در این کتاب مطالبی را در مورد منشا دی ان ای و اطلاعات ژنتیکی انسان، مسیر اصلی تکامل بشر بر روی زمین و سایر اجرام آسمانی و همچنین ایرادات نظریه تکامل موجودات مطالعه می‌کند؛ بر اساس ادعای نویسنده، تمامی مطالب بر اساس اطلاعات علمی موثق و همچنین، صحبت‌های کارشناسان، صاحب‌منصبان سابق کشورها، ستاره شناسان، فضانوردان، خلبان‌ها و پرسنل ارتش‌های جهان نوشته شده‌اند و مجموع منابع اطلاعات کتاب تقریبا صد صفحه می‌شود.

با نظریه‌های عجیب کتاب انسان ها اهل زمین نیستند آشنا شوید!

یکی از مباحثی که دکتر الیس سیلور در کتاب خود بر روی آن تمرکز کرده، نقایص فیزیکی انسان به نسبت سایر موجودات است؛ به عنوان مثال نویسنده می‌گوید که حیوانات سیاره ما نسبت به عوامل طبیعی گوناگون و تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند، اما انسان با کوچک‌ترین تغییر دمایی دچار بیماری می‌شود.

از طرف دیگر نور خورشید می‌تواند باعث صدمه دیدن بشر شود و ابعاد سر نوزاد انسان هم به هنگام تولد، در مقایسه با سایر موجودات بسیار بزرگ‌تر بوده که این موضوع نمی‌تواند طبیعی باشد؛ طبق ادعای سیلور، در حالی که سر بزرگ نوزاد بشر باعث صدمه دیدن مادر می‌شود، حیوانات دیگر به هنگام تولد با چنین مشکلی مواجه نیستند.

همچنین بخوانید:

انتشار ویدیویی از یک موجود ناشناخته شبیه موجود فضایی فیلم ونوم جنجال به پا کرد!

دکتر سیلور در یکی از مصاحبه‌هایش گفته از ترس هدف قرار گرفتن توسط افراد افراطی مذهبی، مجبور شده تا اسم خود را تغییر دهد و تصویری هم از این شخص بر روی فضای مجازی وجود ندارد.

سیلور می‌گوید که انسان باهوش‌ترین موجود ساکن زمین بوده، اما شرایط جسمی او به هیچ وجه مناسب زنده ماندن بر روی این سیاره نیست. علاوه بر مشکلاتی مثل آفتاب‌سوختگی که برای ما چالش‌هایی عجیب و جدی به وجود می‌آورند، این نکته که انسان‌ها برخلاف سایر موجودات با مصرف غذاها به شکل خام میانه‌ای ندارند هم غیرمعمول به نظر می‌رسد. همچنین، نویسنده کتاب انسان ها اهل زمین نیستند ادعا کرده که وجود نوعی حس عدم تعلق به این سیاره در بسیاری از ما نشان می‌دهد که محل به وجود آمدن نسل بشر زمین نیست.

از طرف دیگر، همان‌طور که اشاره شد سیلور معتقد است که دلیل ناهماهنگی‌های موجود بین ما و سایر موجودات، می‌تواند تبعید شدن بشر به سیاره زمین باشد؛ چنین توضیحی به بسیاری از سؤال‌های مطرح شده پاسخ می‌دهد. به عنوان مثال کاملا مشخص است که انسان موجودی خشن به شمار می‌رود و شاید نوعی هوش فرازمینی فوق‌العاده پیشرفته به دلیل چنین خصلتی ما را به این سیاره فرستاده و تا زمانی که این خشونت از بین نرود، انسان را به منزل اصلی خود بازنمی‌گرداند؛ سیلور می‌گوید که فعلا هیچ نشانه‌ای از برطرف شدن این خشونت دیده نمی‌شود.

با نظریه‌های عجیب کتاب انسان ها اهل زمین نیستند آشنا شوید!

اما یکی از منتقدین کتاب انسان‌ها اهل زمین نیستند، زیست شناسی آمریکایی از دانشگاه مینسوتا به نام پی زی میرز (PZ Myers) است. میرز می‌گوید که ادعاهای سیلور کاملا اشتباه بوده و مطالب مطرح شده توسط این شخص کاملا بی‌پایه و اساس هستند؛ به عنوان مثال با اینکه در ژنوم انسان توالی‌هایی وجود دارند که به صورت کامل با ژنوم سایر موجودات مطابقت ندارند، اما این موضوع دلیل نمی‌شود که مستقیما ناهماهنگی موجود را به آدم فضایی‌ها ربط دهیم.

میرز اظهار کرده که پدیده تکامل می‌تواند باعث جایگزینی بسیاری از قسمت‌های ژنوم انسان شود و تغییراتی به وجود آورد که دانشمندان انتظار آن را ندارند؛ از طرف دیگر ویروس‌ها و عوامل بیماری‌زا گوناگون هم در طول هزاران سال زندگی بشر بر روی زمین، دی ان ای‌های عجیبی را وارد ژنتیک انسان کرده‌اند و دلیلی ندارد که آنچه هنوز کشف نشده و با دانش کنونی بشر مطابقت ندارد را سریعا به موجودات فضایی ارتباط دهیم.

همچنین بخوانید:

پروژه کتاب آبی چیست؟

دانشمندان بسیاری مانند میرز ادعاهای الیس سیلور را بی‌اساس خوانده‌اند و از طرف دیگر، بسیاری از علاقه‌مندان به تئوری‌های توطئه و مباحث مربوط به فرازمینی‌ها کتاب انسان ها اهل زمین نیستند را به عنوان مجموعه‌ای از مدارک و شواهد معتبر و شگفت‌انگیز در مورد حقیقتی کتمان شده در نظر گرفته‌اند. بحث‌ها در این رابطه تا سال‌ها بعد از انتشار کتاب ادامه داشته، اما به نظر می‌رسد که تا پیشرفت‌های گسترده‌تر علم و تکنولوژی و همچنین انجام جستجوهای دقیق‌تر برای یافتن موجودات فضایی، این بحث‌ها به نتیجه‌ای نخواهند رسید. شما در این رابطه چه نظری دارید؟

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.