تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۳۹
کد خبر : 584102

نگاهی به مزایا و نقاط قوت چری آریزو 5 پرو

نگاهی به مزایا و نقاط قوت چری آریزو 5 پرو

نگاهی به مزایا و نقاط قوت چری آریزو 5 پرو چری آریزو 5 پرو به عنوان یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود. در ادامه شما را با مزایا و نقاط قوت این سدان چینی جدید بازار ایران آشنا خواهیم کرد. شرکت چری برای آریزو 5 توربو در سال 2021 فیس لیفت جدیدی را

نگاهی به مزایا و نقاط قوت چری آریزو 5 پرو

چری آریزو 5 پرو به عنوان یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود. در ادامه شما را با مزایا و نقاط قوت این سدان چینی جدید بازار ایران آشنا خواهیم کرد.

شرکت چری برای آریزو 5 توربو در سال 2021 فیس لیفت جدیدی را در نظر گرفت و آن را به بازارهای جهانی عرضه کرد. در همین راستا مدیران خودرو نیز به عنوان عرضه‌کننده محصولات چری در بازار ایران این خودرو را با نام آریزو 5 پرو به مشتریان خود عرضه می‌کند. این سدان جذاب چینی از مزیت‌های متعددی بهره می‌برد که می‌تواند شما را به خرید آن ترغیب کند. در ادامه با نقاط قوت چری آریزو 5 پرو آشنا خواهیم شد.

نقاط قوت چری آریزو 5 پرو

طراحی کابین جذاب و به‌روز

آریزو 5 پرو نسبت به نسخه توربو اکسلنت که در بازار ایران وجود دارد در بخش داشبورد و کابین به میزان چشمگیری ارتقا پیدا کرده و بیشتر به مدل آریزو 6 شباهت دارد. طراحان با استفاده از عناصر طراحی مدرن توانستند نمای جذابی را در کابین این خودرو به وجود آورند که و آن را به یکی از مزیت‌های آریزو 5 پرو تبدیل کنند.

پرفورمنس رضایت‌بخش چری آریزو 5 پرو

چری آریزو 5 پرو

مدیران خودرو چری آریزو 5 پرو را با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ به بازار عرضه کرده که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر را به تولید برساند. از آنجایی که حداکثر گشتاور این خودرو در دور موتور 1750 ارائه می‌شود، فرایند سبقت‌گیری آسان‌تر شده و در دورهای پایین نیز کشش بهتری را ارائه خواهد داد.

چری آریزو 5 پرو

مهندسان پمپ هیدرولیک این موتور را حذف کردند که باعث شده توان این پیشرانه بر خلاف گذشته کمتر با مشکل هدررفت نیرو و همچنین تامین نیروی ضروری برای گردش روغن هیدرولیک مواجه شود. در واقع این تغییرات باعث شده تا آریزو 5 پرو نسبت به نسخه فعلی پرفورمنس بهتری را ارائه دهد.

گیربکس CVT نه سرعته

chery arrizo 5 pro

قدرت تولید شده از پیشرانه آریزو 5 پرو همانند آریزو 6 توسط یک گیربکس CVT نه سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این گیربکس نسبت به قبل دو دنده مصنوعی بیشتر را ارائه می‌دهد که مزایایی چون افزایش هماهنگی با پیشرانه و بهینه‌سازی مصرف سوخت را به همراه دارد. همچنین ارتقای ضرایب دنده گیربکس باعث کارایی مناسب‌تر خودرو شده که نتیجه آن کاهش مصرف سوخت و شتاب بالاتر خواهد بود.

سیستم فرمان برقی

chery arrizo 5 pro

آریزو 5 پرو بر خلاف گذشته به جای فرمان هیدرولیکی به سیستم فرمان برقی مجهز شده و کارکرد نرم‌تری را به همراه دارد. مهندسان پمپ هیدرولیک و تجهیزات مربوط به سامانه هیدرولیک را حذف کردند که چنین تغییری باعث کاهش فشار روی موتور و جلوگیری از هدر رفتن نیروی آن خواهد شد. ضمن این که وزن چری آریزو 5 پرو به دلیل حذف این تجهیزات به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده که نتیجه آن ارتقای شتاب و کاهش مصرف سوخت خواهد بود.

امکانات بیشتر نسبت به نسخه قبلی

chery arrizo 5 pro

هرچند آریزو 5 توربو اکسلنت موجود در بازار ایران از امکانات و مشخصات متعددی بهره می‌برد و توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد، اما مدیران خودرو برای چری آریزو 5 پرو امکانات بیشتری نظیر نمایشگر لمسی 8 اینچی به بازار را در نظر گرفته که از وضوح و کیفیت بالاتری در کنار سیستم رهیاب بهره می‌برد. سیستم ترمز پارک برقی و اتوهلد نیز از سایر امکانات جدید این خودرو محسوب می‌شوند.

گستردگی خدمات پس از فروش و دسترسی آسان به قطعات

از آنجایی که آریزو 5 پرو همانند سایر محصولات مدیران خودرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو مجهز شده و این پیشرانه نیز مدت زمانی زیادی در بازار ایران حضور دارد، مالکان این خودرو از لحاظ تهیه قطعات یدکی آن با مشکلی مواجه نخواهد شد. همچنین مدیران خودرو در سراسر کشور نمایندگی‌های مناسبی را برای ارائه خدمات پس از فروش در اختیار دارد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.