تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۲:۰۹
کد خبر : 63958

نگاهی به قابلیت‌های سری ادواش سامسونگ : چرخش ماشین لباسشویی به کام شما

نگاهی به قابلیت‌های سری ادواش سامسونگ  : چرخش ماشین لباسشویی به کام شما

لوازم خانه اگر به شکل دقیق و درستی انتخاب و گزینش شوند می‌توانند علاوه بر زیبایی بخشیدن به خانه‌ها، احساس رضایت و خوشحالی زیادی را در هر خانه‌ای به وجود بیاورند. ماشین لباسشویی یکی از این لوازم است که چرخش دیگ چند کیلویی آن می‌تواند رضایت خاطر شما را فراهم کند، به این شرط که …

لوازم خانه اگر به شکل دقیق و درستی انتخاب و گزینش شوند می‌توانند علاوه بر زیبایی بخشیدن به خانه‌ها، احساس رضایت و خوشحالی زیادی را در هر خانه‌ای به وجود بیاورند. ماشین لباسشویی یکی از این لوازم است که چرخش دیگ چند کیلویی آن می‌تواند رضایت خاطر شما را فراهم کند، به این شرط که چرخش آن به کام و مطابق نظر شما باشد.

ماشین‌های لباسشویی‌ سری ادواش سامسونگ به مجموعه‌ای از قابلیت‌های نوآورانه‌ مجهز است که به شما امکان می‌دهد تا چرخ زندگی را به کام خودتان بچرخانید.

 

آسایش و راحتی بیشتر

سری ادواش سامسونگ از درِ دوم و کاربردی بهره می‌برد که به شما امکان می‌دهد لباس‌های جا مانده و مایع نرم‌کننده را پس از شروع برنامه شستشو به ماشین لباسشویی اضافه کنید. امکانی که پیش از ورود ادواش‌ها به دنیای لوازم خانگی وجود نداشت و بسیاری را مجبور می‌کرد تا برای شستن لباس‌های جا مانده انرژی و وقت دوباره‌ای را تلف کنند. 

ماشین‌های لباسشویی سری ادواش با طراحی نوآورانه ‌خود، سبک زندگی جدیدی را به وجود آورده‌اند که در آن صاحبان لوازم خانگی، آسایش و راحتی بیشتری خواهند داشت. در نگاه اول اینکه یک ماشین لباسشویی به تنهایی بتواند سبک زندگی افراد را متحول کند، کمی عجیب به نظر می‌رسد. اما این دقیقا وظیفه‌ای است که برای ماشین‌های لباسشویی‌ سری ادواش سامسونگ تعریف شده و در خانه‌ها اجرا می‌شود. سبک زندگی که با داشتن ادواش در خانه‌ها، مدرن، سریع و در عین حال توام با آرامش خواهد بود.

 

شستشوی دقیق و کامل

Eco Bubble یا فناوری حباب‌ساز یکی از قابلیت‌های ماشین‌های لباسشویی ادواش سامسونگ است. عملکرد این فناوری به این شکل است که شما می‌توانید حجم زیادی از لباس‌ها را در دمای پایین یعنی آب سرد (۱۵درجه) به بهترین و تمیزترین حالت ممکن بشویید. به این شکل هم از الیاف، رنگ و بافت پارچه لباس‌های شما به خوبی محافظت می‌شود و هم در مصرف انرژی به مقدار زیادی صرفه‌جویی خواهد شد. حباب‌ها ماده شوینده را فعال کرده، به سرعت داخل لباس نفوذ می‌کنند و چرک و لکه را به راحتی از بین می‌برند. اگر هم روی لباس‌تان لکه‌های سرسختی به جا مانده نگران نباشید، با انتخاب دکمه Bubble Soak لباس‌ها به‌طور کامل در حباب خیس می‌شود، و بدین‌ترتیب حتی سرسخت‌ترین لکه‌ها از بین می‌رود.

 

چرخیدن بدون لرزش

سروصدای زیادی که ماشین‌های لباسشویی معمولی دارند باعث می‌شود تا بسیاری از کارهای روزمره مثل خواندن کتاب، تماشای فیلم و سریال یا استراحت کردن با اختلال و حواس‌پرتی زیادی همراه باشد. 

ماشین‌های لباسشویی ادواش سامسونگ مجهز به فناوری جدید VTR Plus است که دستگاهی بدون لرزش و با کمترین صدا برای آسایش شما فراهم می‌کند. با این فناوری، دیگر تمامی زمان‌هایی که ماشین لباسشویی روشن است، کاملا در اختیار خودتان است تا هر کاری که دوست دارید را در لحظات ارزشمند زندگی‌تان انجام دهید. 

 

چرخشی با کمترین انرژی

یخچال و لباسشویی معمولا بیشترین سهم را در مصرف انرژی خانه دارد. در مورد ماشین‌های لباسشویی‌ با رعایت چند نکته کاربردی می‌توان تعداد دفعات روشن کردن این دستگاه‌ها را کاهش داد و تا حد زیادی در هزینه‌های برق خانه صرفه‌جویی کرد. در بسیاری از مواقع لحظاتی پس از روشن کردن ماشین لباسشویی چشم‌مان به لباس‌هایی می‌افتد که در گوشه‌ای از خانه پرت شده و فراموش کرده‌ایم درون دیگ بیندازیم. ماشین‌های لباسشویی ادواش سامسونگ  به لطف طراحی منحصر‌به‌فرد خود به شما اجاره می‌دهد تکه لباس یا جوراب و کلاه جا مانده در سبد لباس‌ها را در میانه چرخه شستشو به ماشین اضافه کنید. این یعنی دیگر نیاز نخواهید داشت برای لباس‌های جامانده، لباسشویی را یک بار دیگر روشن کنید. به این ترتیب ضمن آنکه در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود، انرژی کمتری هم برای شستن لباس‌ها مصرف می‌کنید زیرا همه آنها در یک دور شسته خواهند شد. 

در کنار این مورد در سری ادواش سامسونگ استفاده از موتور دیجیتال اینورتر، هیتر سرامیکی و قابلیتی مثل Eco Bubble هم تا حد زیادی به کاهش مصرف انرژی کمک کرده است. موتورهای دیجیتال اینورتر سری ادواش در مقایسه با نسل قبلی موتورها، بازده انرژی بالاتر، لرزش و صدای کمتر و طول عمر بیشتری دارند.

شما هم می‌توانید با آوردن یکی از مدل‌های متنوع ماشین‌های لباسشویی سری ادواش سامسونگ به خانه‌ خود، زندگی را به کام خودتان بچرخانید.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.