تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۴۳
کد خبر : 72952

نگاهی به زیر قاب گلکسی A53 5G ؛ گوشی جذاب و جدید سامسونگ

نگاهی به زیر قاب گلکسی A53 5G ؛ گوشی جذاب و جدید سامسونگ

نگاهی به زیر قاب گلکسی A53 5G ؛ گوشی جذاب و جدید سامسونگاگر کنجکاو هستید ببینید زیر قاب گوشی گلکسی A53 5G سامسونگ چه خبر است، در اینجا ویدیویی از کالبدشکافی آن را منتشر کردیم که شما را با قطعات داخلی ..

نگاهی به زیر قاب گلکسی A53 5G ؛ گوشی جذاب و جدید سامسونگ

اگر کنجکاو هستید ببینید زیر قاب گوشی گلکسی A53 5G سامسونگ چه خبر است، در اینجا ویدیویی از کالبدشکافی آن را منتشر کردیم که شما را با قطعات داخلی آن آشنا می‌کند.

سری گلکسی A سامسونگ از محبوب‌ترین گوشی‌های میان رده بازار به شمار می‌روند و در ایران خانواده A5X پرفروش‌ترین آن‌ها هستند. گوشی‌هایی خوش قیمت با ظاهری زیبا که در سال‌های گذشته امکانات و ویژگی‌های خوبی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. حالا سامسونگ گلکسی A53 را روانه بازار کرده تا جانشی برای گلکسی A52 و گلکسی A52s باشد. در این ویدیو نگاهی به زیر قاب این گوشی انداخته شده و قطعات و ساختار آن بررسی می‌شوند.

در ویدیو کالبدشکافی گلکسی ای ۵۳ ۵G پس از جدا کردن قاب پشتی این گوشی تمام اجزا و قطعات تشکیل دهنده‌ی آن بررسی می‌شوند. اگر تعمیرکار موبایل هستید یا به تماشای این دسته از ویدیوها علاقه دارید، کالبدشکافی عضو جدید خانواده A سامسونگ را از دست ندهید.

گلکسی A53 5G شباهت‌های زیادی به نسل قبل خود دارد؛ اما تفاوت‌های قابل توجهی نیز آن را نسبت به گلکسی A52s متمایز می‌کند. به طور کلی میان رده جدید سامسونگ از یک باتری بزرگ‌تر بهره می‌برد و با تراشه اختصاصی اگزینوس ۱۲۸۰ همراه شده است.

همچنین مطالعه کنید:

گلکسی A53 5G در برابر گلکسی S21 FE؛ نبرد باتری، سرعت و دوربین در میان‌ رده‌های جدید سامسونگ

گلکسی A53 5G به اندروید ۱۲ در کنار رابط کاربری One UI 4.1 مجهز شده است. در بخش نرم‌افزاری شاهد تفاوت‌هایی با سری پرچمدار گلکسی S22 هستیم؛ اما این تفاوت در حدی نیست که کاربران را آزار دهد. خوشبختانه سامسونگ اعلام کرده که کاربران Galaxy A53 چهار آپدیت اصلی اندروید و پنج سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. این پشتیبانی نرم‌افزاری قوی می‌تواند بسیاری از کاربران را به این گوشی سوق دهد.

سامسونگ قابلیت‌های مفید اندروید ۱۲ را در رابط کاربری خود گنجانده است و حالا شما می‌توانید با استفاده از قابلیت پالت رنگ، رنگ اصلی تصویر زمینه خود را به سایر بخش‌های رابط کاربری تعمیم دهید. همچنین با رفتن به بخش تنظیمات، پیشخوان حریم خصوصی را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان مدیریت مجوز‌های اعطایی به برنامه‌ها را می‌دهد.

گلکسی A53 5G به تراشه جدید سامسونگ اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز شده است. این در حالی است که شرکت کره‌ای سال گذشته از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G در گلکسی A52s 5G استفاده کرده بود. اگزینوس ۱۲۸۰ بر پایه لیتوگرافی ۵ نانومتری سامسونگ ساخته شده است و از ۲ هسته کورتکس A78 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۶ هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد.

سامسونگ از همان ترکیب دوربین عریض، فوق عریض، ماکرو و سنجش عمق گلکسی A52s 5G برای گوشی جدید خود بهره گرفته است. این ترکیب این روزها به استانداردی در میان گوشی‌های میان رده تبدیل شده است؛ اما شرکت کره‌ای تصمیم گرفته با افزایش رزولوشن خود را نسبت به بقیه متمایز جلوه دهد.

تهیه شده دراستودیوی گجت نیوزمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.