تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 63564

نکات مهم خرید موبایل؛ از تحریم‌های هواوی تا دوربین‌های سینماتیک

نکات مهم خرید موبایل؛ از تحریم‌های هواوی تا دوربین‌های سینماتیک

نکات مهم خرید موبایل؛ از تحریم‌های هواوی تا دوربین‌های سینماتیک گوشی‌های هوشمند در حال حاضر یکی از مهم‌ترین وسایلی‌اند که افراد در زندگی خود احتیاج دارند، خرید موبایل نیز برای افراد مختلف ی..

نکات مهم خرید موبایل؛ از تحریم‌های هواوی تا دوربین‌های سینماتیک

گوشی‌های هوشمند در حال حاضر یکی از مهم‌ترین وسایلی‌اند که افراد در زندگی خود احتیاج دارند، خرید موبایل نیز برای افراد مختلف یک دغدغه بزرگ است که همواره با آن رو به رو می‌باشند. اینکه خرید چه گوشی با چه مشخصاتی برای هر شخص مناسب است یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های زندگی افراد است.

به‌طور کلی هر گوشی برای عده خاصی از کاربران طراحی شده است؛ به عنوان مثال پرچمداران با پردازنده‌های قدرتمند و قابلیت‌های ویژه می‌توانند انتخابی مناسب برای کاربرانی باشند که به صورت تخصصی با گوشی خود کار می‌کنند و بودجه زیادی را برای خرید موبایل در نظر دارند یا گوشی‌های میان رده می‌توانند برای افرادی که از گوشی خود استفاده چندان خاصی ندارند و تنها برای گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی از آن استفاده می کنند مناسب باشند.

در حال حاضر تولیدکنندگان بسیاری در سراسر جهان مشغول به تولید گوشی‌های هوشمند می‌باشند و برندهای متفاوتی در جهان وجود دارد؛ کمپانی سامسونگ نیز یکی از بهترین و در عین حال قدیمی‌ترین تولیدکنندگان گوشی در دنیاست، این تولیدکننده فروش گوشی‌های خود را با مدل‌های بسیار کوچک و دکمه‌ای آغاز کرد و در حال حاضر بهترین اسمارت‌فون‌ها را در جهان عرضه می‌کند که رقبای بسیاری دارند.

خرید گوشی‌های سامسونگ به افرادی که به دنبال نمایشگرهای با کیفیت و دوربین قدرتمند برای عکاسی هستند توصیه می‌شود؛ همچنین پرچمداران این برند از بهترین‌های دنیای دیجیتال‌اند و هواداران بسیاری دارند. این کمپانی به تازگی و با تولید گوشی‌های تاشو انقلاب جدیدی در دنیای تکنولوژی و بازار خرید موبایل آغاز کرده است.

استیو جابز با معرفی سری آیفون ۱۳ سال خوشی را برای شما آرزومند است

اپل یکی دیگر از تولیدکنندگان پرطرفدار گوشی است که محصولاتی بسیار جذاب و بی‌نقص را به دنیای تکنولوژی عرضه می‌کند؛ اگر تا حدودی پیگیر اخبار تکنولوژی باشید حتما تا‌ به حال با تصاویری از صف‌های طولانی خرید موبایل در اپل استور‌ها به هنگام عرضه سری‌های جدید رو‌به‌رو شده‌اید. این برند هواداران بسیاری دارد؛ البته این نکته نیز وجود دارد که قیمت تمامی گوشی‌های برند اپل نسبت به محصولات هم‌رده در بین سایر تولیدکنندگان بیشتر است. خرید گوشی‌های آیفون به افرادی که به دنبال یک مدل خاص و متفاوت‌اند توصیه می‌شود؛ همچنین دوربین پرچمداران این برند به‌ویژه در سری ۱۳ بسیار مورد توجه عکاسان حرفه‌ای قرار گرفته است.

طرفداران گوشی های اندرویدی چه کنند؟

خرید موبایل

اگر علاقه‌مند به خرید گوشی‌های اندرویدی هستید و قیمت مناسب نیز برای شما یک فاکتور مهم محسوب می‌شود، برند شیائومی می‌تواند بهترین‌ها را برای شما فراهم سازد. خرید گوشی‌های شیائومی به افرادی که علاوه بر قیمت به قابلیت‌های گوشی خود اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌شود. کمپانی شیائومی در حال حاضر یکی از بهتر‌ین و پر‌فروش‌ترین تولیدکنندگان جهانی است که محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار خرید موبایل عرضه می‌کند و توانسته در مدت زمان کوتاهی بسیار محبوب شود و کاربران بسیاری را به خود علاقه‌مند سازد.

بازگشت شکوهمندانه هوآوی به بازار خرید موبایل

برند هوآوی پس از اعمال تحریم‌ها از سوی شرکت گوگل و عدم پشتیبانی از سرویس‌های گوگل تا حدودی با مشکل مواجه شد و خرید گوشی‌های هوآوی برای کاربران نوعی ریسک محسوب می‌شد، اما این کمپانی به سرعت توانست با ارائه سرویس‌هایی به مراتب بهتر از گوگل به کاربران خود، مشکلات را مرتفع سازد و دوباره این برند را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

آخرین پرچمداران هوآوی از سری P در حال حاضر جزء بهترین و پر‌فروش‌ترین مدل‌ها محسوب می‌شود که نشان از عملکرد هوشمندانه هوآوی در جلب اعتماد کاربران دارد.

پیش از این گوشی‌های آنر نیز جزء برترین و پر‌‌فروش‌ترین گوشی‌های زیر مجموعه هوآوی محسوب می‌شدند؛ اما هم‌اکنون برند آنر به صورت مستقل مشغول به فعالیت است و تا حدودی توانسته بدون حمایت غول دنیای تکنولوژی یعنی هوآوی در دنیای کالای دیجیتال دوام بیاورد و طرفداران خاص خود را داشته باشد.

بهترین روش خرید گوشی

خرید موبایل

در سال‌های اخیر خرید اینترنتی موبایل در بین کاربران ایرانی بسیار رایج شده است، خرید اینترنتی علاوه بر امنیت و ضمانت قیمت و کیفیت بسیار ساده است و برای افراد علاقه‌مند به تکنولوژی این امکان را فراهم ساخته تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به راحتی گوشی‌های جدید را خریداری کنند؛ اما یافتن یک فروشگاه اینترنتی موبایل برای خریدی راحت و مطمئن همواره برای کاربران یک مشکل اساسی بوده است.

چرا مبیت؟

فروشگاه اینترنتی مبیت یکی از بزرگترین و در عین حال بهترین فروشند‌گان کالای دیجیتال است که مدت زمان طولانی در این حوزه مشغول به فعالیت می‌باشد؛ خرید موبایل از مبیت برای کاربران مزایای بسیاری دارد که هیچ یک را نمی‌توان به هنگام خرید حضوری تجربه کرد؛ از جمله این مزایا می‌توان به خرید آسان و امکان مقایسه سریع قیمت‌ها اشاره کرد که ویژگی بسیار مهمی محسوب می‌شود.

شما در فروشگاه اینترنتی مبیت می‌توانید تنها با چند کلیک ساده به خرید اینترنتی گوشی و یا هر کالای دیجیتال دیگری با مناسب‌ترین قیمت بپردازید و تجربه‌ای متفاوت در خرید اینترنتی را کسب کنید. مبیت با تجربه و تلاش فراوان توانسته است به خوبی نیاز کاربران خود را شناخته و آن‌ها را پاسخ دهد که این امر در محبوبیت روزافزون این مارکت پلیس تاثیر بسزایی داشته است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.