تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۰۲
کد خبر : 70831

نکات مخفی و مهمی که در تریلر جدید دکتر استرنج ۲ بود

نکات مخفی و مهمی که در تریلر جدید دکتر استرنج ۲ بود

نکات مخفی و مهمی که در تریلر جدید دکتر استرنج ۲ بودتریلر جدید دکتر استرنج ۲ – Doctor Strange 2 منتشر شده و علیرغم زمان زمان یک دقیقه‌ای، نکات مخفی و مهمی در آن دیده می‌شود.
کمپانی مارول روز گذشته تریل..

نکات مخفی و مهمی که در تریلر جدید دکتر استرنج ۲ بود

تریلر جدید دکتر استرنج ۲ – Doctor Strange 2 منتشر شده و علیرغم زمان زمان یک دقیقه‌ای، نکات مخفی و مهمی در آن دیده می‌شود.

کمپانی مارول روز گذشته تریلر جدید دکتر استرنج ۲ که عنوان این فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» است را منتشر کرد و در این تریلر کوتاه شاهد لحظه‌هایی هستیم که بسیار مفهومی بوده و نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. مطمئناً در این فیلم شاهد خواهیم بود که دنیا و حتی کل هستی دوباره از بُعد عرفانی در معرض خطر قرار خواهد گرفت و شخصیت اصلی داستان نیز خواب می‌بیند در شرف ازدواج با نامزد سابق خود قرار داد و راه رفتن وی در محراب را تماشا می‌کند، در حالی که خواب‌های واندا به کابوس تشبیه شده و شامل انواع خوفناکی‌های غیر قابل توضیح ماورءالطبیعه است.

تریلر جدید دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون

شما می‌توانید تریلر جدید دکتر استرنج ۲ را در زیر به صورت کامل مشاهده فرمایید:

دانلود ویدیو

در این تریلر همچنین شاهد دیگر شخصیت‌هایی که در فیلم حضور خواهند داشت هستم؛ شامل، وانگ با هنرنمایی بندکیت وانگ، استاد هنرهای عرفانی که تبدیل به دشمن دکتر استرنج شده یعنی کارل موردو با هنرنمایی چیویتل اجیوفور و یکی از شخصیت‌های مارول که برای اولین در دنیای سینمایی مارول حاضر خواهد شد یعنی آمریکا چاوز با هنرنمایی خوچیتل گومز.

از آنجایی که این فیلم تماماً در مورد جادو و چیزهای فانتزی است، یک هیولای اختاپوس غول‌ پیکر را نیز می‌بینیم که به طرز شرورانه‌ای در خیابانی شلوغ قدم می‌زند و خیلی عادی اتوبوسی غول‌ پیکر را به سمت جادوگر اعظم پرتاب می‌کند؛ اما در این تریلر سه نکته وجود دارد که توجه به آنها بسیار مهم است.

هشدار اسپویل: در ادامه اسپویل‌هایی از دیگر محصولات دنیای سینمایی مارول همچون سریال وانداویژن وجود دارد؛ بنابراین اگر قصد تماشای آنها را دارید از خواندن ادامه مطلب پرهیز کنید.

همچنین بخوانید:

تحلیل و موشکافی نخستین تریلر فیلم دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون

دکتر استرنج شرور چشمان سوم خود را باز می‌کند!

تریلر جدید دکتر استرنج 2

یکی از صحنه‌های نسبتاً خوفناکی که در تریلر جدید دکتر استرنج ۲ شاهد بودیم، دکتر استرنج شرور است که از مولتی‌ورس وارد شده و ظاهراً تصمیم گرفته یکی از ترفندهای جادویی خودش را به رخ بکشد، چشم سوم! ممکن است اکثراً این را یک ترفند جادویی در نظر بگیرند که حس وحشت بیشتری را منتقل کند، اما افرادی که با اساطیر هندو آشنا هستند متوجه خواهند شد که این واقعاً یک نشانه خوبی نیست.

چشم سوم به شیوا، یکی از بلندپایه‌ترین ایزدان آئین هندو، مرتبط است. این چشم سومی که در تریلر جدید دکتر استرنج ۲ مشاهده می‌کنید، ویرانی را از پیش خبر می‌دهد. چشم سوم نمادی از خشم آتشین شیوا و پتانسیل مخرب محض است. افسانه‌ها حاکی از آن است که کامادوا، خدای شهوت و عشق، زمانی جرأت کرد عبادت شیوا را مختل کند، در همان لحظه چشمان سوم شیوا باز شد و کامادوا را به خاکستر تبدیل کرد. چشم سوم همچنین به شیوا اجازه می دهد به جهانی که دو چشم دیگر قادر به دیدن آن نیستند نگاه کند. باز کردن چشم سوم توسط دکتر استرنج شرور قطعاً نشانه خوبی برای استرنج واقعی و افرادش نیست.

زامبی‌ها وارد دنیای سینمایی مارول می‌شوند!

در تریلر جدید دکتر استرنج ۲ نسخه‌هایی زیادی از خود دکتر استرنج، واندا و دکتر کریستین پالمر مشاهده کردیم که یک کدام از این نسخه‌ها زامبی بوده است. تا پیش از این، نسخه‌های مرده متحرک از ابرقهرمانان را در انیمیشن What If…? تماشا کرده بودیم، اما به نظر می‌رسد که در فیلم دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون، آنها با دنیای سینمایی لایو اکشن نیز آشنا خواهند شد. اضافه شدن زامبی به فیلم باعث می‌شود که طعم وحشت فیلم افزایش پیدا کند، چیزی که سم ریمی کارگردان فیلم در آن تبهر دارد. واقعاً چه کسی بهتر از مردی که در پشت مجموعه مردگان شیطانی (The Evil Dead) قرار دارد می‌تواند صحنه‌های مرده‌های متحرک را در یک فیلم مدیریت کند؟

فرزندان واندا به نوعی بازگشته‌اند!

تریلر جدید دکتر استرنج 2

در پایان سریال وانداویژن شاهد بودیم که واندا خداحافظی دلخراشی با فرزندانش داشت، اما در تریلر جدید دکتر استرنج ۲ می‌بینیم که به نوعی فرزندان وی بازگشته‌اند. با این حال، مشخص نیست که آیا صحنه‌ای که پسرانش بیلی و تامی را نشان می‌دهد واقعی بوده یا حاصل کابوس‌هایی است که او در خود تریلر نیز توصیف می‌کند.

در صحنه پس از تیتراژ سریال وانداویژن دیدم که وی در حال خواندن کتاب Book of the Damned بود که از آگاتا هارکنس دریافت کرد و هنگامی که جادوی آشوب را تمرین می‌کرد صدای فرزندانش را می‌شنود که او را صدا می‌کنند. آیا واندا توانست فرزندان خود را بازگرداند؟ این سؤال فقط پس از انتشار فیلم دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون پاسخ داده خواهد شد.

تنها چند هفته تا اکران فیلم دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون باقی مانده و این فیلم قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) به روی پرده‌های سینما برود.

منبعSlashGearمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.