تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
کد خبر : 51177

نکاتی از ویژگی‌های جلسه خبرگان رهبری برای انتخاب جانشین امام خمینی (ره)

نکاتی از ویژگی‌های جلسه خبرگان رهبری برای انتخاب جانشین امام خمینی (ره)

نکاتی از ویژگی‌های جلسه خبرگان رهبری برای انتخاب جانشین امام خمینی (ره) – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، در آستانه سی و دومین سالروز ارتحال ملکوتی اما..

نکاتی از ویژگی‌های جلسه خبرگان رهبری برای انتخاب جانشین امام خمینی (ره) – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، در آستانه سی و دومین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی و برگزیده شدن جانشین ایشان، نخستین قسمت «کافه رخداد» با محوریت بازخوانی رخدادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی معاصر، تحت عنوان «روز انتخاب» با نگاهی به انتخاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی از سوی فرهنگسرای ارسباران تولید و منتشر شد.

این فرهنگسرا قصد دارد با نگاهی به رخدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، رویدادهای تأثیرگذار تاریخ معاصر را در قالب مجموعه‌برنامه‌های کوتاه «کافه‌ رخداد» بررسی کند.

بخش نخست کافه رخداد با عنوان روز انتخاب در ۵ دقیقه به بررسی نشست مهم ۱۴ خرداد مجلس خبرگان رهبری که دستور جلسه آن، انتخاب رهبر جدید انقلاب اسلامی در پی ارتحال حضرت امام خمینی بود، پرداخته است.

در زیر می‌توانید این فیلم را ببینید:‌

رهبر ,

نوجوانان کانون اصلاح و تربیت با مستند «خط باریک قرمز» به تلویزیون می‌آیند/ گامی به سوی سایکودرامماجرای دانشجوی دختر ایرانی که با زن داعشی همخانه شد/ بازی کامپیوتری که حس داعشی شدن را القا می‌کند

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.