تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۵:۲۱
کد خبر : 53238

نوکیا تیزر یک گوشی مقاوم برای معرفی در تاریخ ۲۷ جولای را منتشر کرد

نوکیا تیزر یک گوشی مقاوم برای معرفی در تاریخ ۲۷ جولای را منتشر کرد

نوکیا تیزر یک گوشی مقاوم برای معرفی در تاریخ ۲۷ جولای را منتشر کردنوکیا تیزر جدیدی برای گوشی بعدی خود منتشر کرده است که تاریخ ۲۷ جولای را برای معرفی آن نشان می‌دهد. این تیزر شامل متنی در پشت گوشی است که گفته است شما دیگر نیازی به کیس نخواهید داشت. این نشان می‌دهد که ما احتمالاً با یک گوشی مقاوم روبه‌رو خواهیم بود. طراحی این هندست، بسیار شبیه به هندست‌های جدید ایکس ۱۰ و ایکس ۲۰ نوکیا با چهار دوربین در داخل یک ماژول دایره‌ای و همچنین نشان برند ZEISS در کنار فلاش LED است.
مطالب مرتبط:شرکت HMD از دو گوشی ساده نوکیا ۱۱۰ ۴G و ۱۰۵ ۴G رونمایی کرد
نوکیا از اوپو به‌خاطر استفاده غیرقانونی از پتنت‌های این شرکت شکایت کرد
شرکت HMD خبر از معرفی پرچمدار جدید نوکیا در تاریخ ۱۱ نوامبر داد
به نظر می‌رسد کیس این گوشی، از پلاستیک ساخته شده و دارای الگوی خاصی است. ما هنوز درباره مشخصات گوشی بعدی نوکیا چیز زیادی نمی‌دانیم، اما احتمال اینکه این دستگاه همان هندست نوکیا XR20 باشد بسیار زیاد است. این هندست اخیراً در گیک‌بنچ با مشخصاتی مانند چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ و ۴ گیگابایت رم رویت شده بود. حالا باید منتظر بمانی..

نوکیا تیزر یک گوشی مقاوم برای معرفی در تاریخ ۲۷ جولای را منتشر کرد

نوکیا تیزر جدیدی برای گوشی بعدی خود منتشر کرده است که تاریخ ۲۷ جولای را برای معرفی آن نشان می‌دهد. این تیزر شامل متنی در پشت گوشی است که گفته است شما دیگر نیازی به کیس نخواهید داشت. این نشان می‌دهد که ما احتمالاً با یک گوشی مقاوم روبه‌رو خواهیم بود. طراحی این هندست، بسیار شبیه به هندست‌های جدید ایکس ۱۰ و ایکس ۲۰ نوکیا با چهار دوربین در داخل یک ماژول دایره‌ای و همچنین نشان برند ZEISS در کنار فلاش LED است.

مطالب مرتبط:

  • شرکت HMD از دو گوشی ساده نوکیا ۱۱۰ ۴G و ۱۰۵ ۴G رونمایی کرد

  • نوکیا از اوپو به‌خاطر استفاده غیرقانونی از پتنت‌های این شرکت شکایت کرد

  • شرکت HMD خبر از معرفی پرچمدار جدید نوکیا در تاریخ ۱۱ نوامبر داد

به نظر می‌رسد کیس این گوشی، از پلاستیک ساخته شده و دارای الگوی خاصی است. ما هنوز درباره مشخصات گوشی بعدی نوکیا چیز زیادی نمی‌دانیم، اما احتمال اینکه این دستگاه همان هندست نوکیا XR20 باشد بسیار زیاد است. این هندست اخیراً در گیک‌بنچ با مشخصاتی مانند چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ و ۴ گیگابایت رم رویت شده بود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزها و هفته‌های آینده چه اطلاعات دیگری درباره این گوشی به بیرون درز پیدا می‌کند.

منبع: GSMArena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.