تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر : 68245

نوکیا با معرفی لپ تاپ Nokia Purebook Pro وارد بازار کامپیوترها شد

نوکیا با معرفی لپ تاپ Nokia Purebook Pro وارد بازار کامپیوترها شد

نوکیا با معرفی لپ تاپ Nokia Purebook Pro وارد بازار کامپیوترها شدلپ تاپ Nokia Purebook Pro به عنوان اولین لپ تاپ نوکیا با مشخصات فنی رده متوسط، نمایشگر بزرگ ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی و قیمت مناسب معرفی شد.
نو..

نوکیا با معرفی لپ تاپ Nokia Purebook Pro وارد بازار کامپیوترها شد

لپ تاپ Nokia Purebook Pro به عنوان اولین لپ تاپ نوکیا با مشخصات فنی رده متوسط، نمایشگر بزرگ ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی و قیمت مناسب معرفی شد.

نوکیا سرانجام وارد بازار کامپیوترها شد. این کمپانی از لپ تاپ Nokia Purebook Pro در رویداد MWC 2022 بارسلونا رونمایی کرد که قرار است وارد بازارهای بین‌المللی شود. در جلوی این گوشی نمایشگری ۱۵.۶ یا ۱۷.۳ اینچی بسته به مدل انتخابی شما حضور خواهد داشت که رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسلی دارد. وزن این دستگاه نیز ۱.۷ یا ۲.۵ کیلوگرم است، در حالی که ضخامت هر دو ۱۹ میلی‌متری است. اما در زیر قاب، این لپ تاپ از پردازنده Core i3 سری Alder Lake اینتل قدرت می‌گیرد که با ۸ گیگ رم DDR4 و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی SSD همراه است.

لپ تاپ Nokia Purebook Pro

در مجموع نوکیا تصمیم گرفته مثل گوش‌هایش، در حوزه لپ تاپ‌ها هم با محصولی میان‌رده وارد بازار شود. گرچه لپ تاپ Nokia Purebook Pro از آخرین نسل پردازنده‌های اینتل قدرت می‌گیرد، اما پایین‌رده‌ترین نسخه سری Core i را به خدمت گرفته است. این نشان می‌دهد لپ تاپ نوکیا بیشتر کاربرانی را هدف قرار داده که به دنبال یک کامپیوتر قابل حمل برای انجام امور روزمره یا کاری غیرسنگین در سفر هستند. در جلوی آن هم یک وب‌کم ۲ مگاپیکسلی برای ویدیوکنفرانس‌ها تعبیه شده است.

لپ تاپ Nokia Purebook Pro

این لپ تاپ از یک ترک پد بزرگ و یک حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند. سه پورت USB-C و یک کارتخوان microSD نیز روی قاب این لپ تاپ تعبیه شده است. در بخش ارتباطی نیز این لپ تاپ از وای فای ۵ و بلوتوث نسخه ۵ پشتیبانی می‌کند.

قیمت لپ تاپ Nokia Purebook Pro

نسخه ۱۵.۶ اینچی لپ تاپ نوکیا با قیمت پایه ۶۹۹ دلاری و نسخه ۱۷.۳ اینچی آن نیز با قیمت ۷۹۹ دلاری وارد بازار می‌شوند. نوکیا می‌خواهد با این قیمت مناسب، کاربران را صاحب لپ تاپ‌هایی کند که به نمایشگر بزرگی مجهز هستند. متأسفانه هنوز تاریخ عرضه این لپ تاپ نامشخص است.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.