تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 68213

نوکیا از دو گوشی C21 و C21 پلاس در MWC بارسلون رونمایی کرد

نوکیا از دو گوشی C21 و C21 پلاس در MWC بارسلون رونمایی کرد

نوکیا از دو گوشی C21 و C21 پلاس در MWC بارسلون رونمایی کردکمپانی HMD با رونمایی از دو گوشی نوکیا C21 و C21 پلاس در نمایشگاه MWC 2022، به دنبال جذب مشتریان جدید برای این سری پرطرفدار است.
گوشی‌های سری ..

نوکیا از دو گوشی C21 و C21 پلاس در MWC بارسلون رونمایی کرد

کمپانی HMD با رونمایی از دو گوشی نوکیا C21 و C21 پلاس در نمایشگاه MWC 2022، به دنبال جذب مشتریان جدید برای این سری پرطرفدار است.

گوشی‌های سری C نوکیا اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند و با قیمت ارزان خود، محبوبیت زیادی کسب کردند؛ تا جایی که ۱۶ درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند اچ ام دی در پنج سال اخیر را تشکیل دادند. دو گوشی نوکیا C21 و C21 پلاس مدل‌های تازه‌نفس این سری هستند.

مشخصات نوکیا C21 پلاس

به عنوان یک مدل C، نوکیا سی ۲۱ پلاس مشخصات قابل توجهی دارد که می‌توانیم به بدنه فلزی و تاییدیه IP52 اشاره کنیم. صفحه نمایش آن نیز با یک گلس مقاوم، محافظت می‌شود. درباره یک پنل ۶.۵ اینچی صحبت می‌کنیم که دارای رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ است.

گوشی با ورژن Go اندروید ۱۱ کار می‌کند و تا دو سال، آپدیت‌های فصلی امنیتی به آن می‌رسد. در قلب نوکیا سی ۲۱ پلاس، تراشه هشت هسته‌ای Unisoc SC9863A نهفته است؛ با لیتوگرافی ۲۶ نانومتری، پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322 و فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز!

گوشی نوکیا C21 پلاس
گوشی نوکیا C21 پلاس
گوشی نوکیا C21 پلاس
گوشی نوکیا C21 پلاس

این چیپست با ۲/۳/۴ گیگ رم و ۳۲/۶۴ گیگ حافظه داخلی همراهی می‌شود؛ ضمن اینکه شیار اختصاصی کارت microSD هم برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، قابل استفاده است.

با وجود اینکه یک حسگر اثر انگشت در پشت گوشی وجود دارد، می‌توانید از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز برای تشخیص چهره و باز کردن قفل صفحه استفاده کنید. پنل عقب از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED هم میزبانی می‌کند.

جالب اینکه دو نسخه از Nokia C21 Plus وجود دارد: یکی با باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژدهی ۳ روزه؛ دیگری با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژدهی دو روزه!

در هر دو حالت، یک شارژر microUSB با توان ۱۰ وات خواهید داشت که درون جعبه گوشی قرار دارد.

مشخصات گوشی نوکیا C21

نوکیا سی ۲۱، جایگزین ارزان‌تر مدل پلاس است؛ با همان صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و گلس مقاوم شده! هر چند که خبری از تاییدیه IP نیست.

گوشی نوکیا C21
گوشی نوکیا C21
گوشی نوکیا C21
گوشی نوکیا C21
گوشی نوکیا C21
گوشی نوکیا C21

این گوشی نیز از همان تراشه Unisoc قدرت می‌گیرد؛ ولی ظرفیت رم آن، ۲ یا ۳ گیگ و ظرفیت حافظه داخلی، همان ۳۲/۶۴ گیگ است. کاربران این مدل هم به شیار اختصاصی کارت microSD و پشتیبانی نرم‌افزاری دو ساله دسترسی خواهند داشت.

مهم‌ترین تفاوت مدل‌های معمولی و پلاس نوکیا سی ۲۱، باتری آن‌هاست که در این گوشی، ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. همچنین سرعت شارژ آن به ۵ وات محدود شده است.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.