تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 70043

نوروز ۱۴۰۱ مبارک؛ پیام تبریک تیم گجت نیوز به مناسبت فرارسیدن سال نو

نوروز ۱۴۰۱ مبارک؛ پیام تبریک تیم گجت نیوز به مناسبت فرارسیدن سال نو

نوروز ۱۴۰۱ مبارک؛ پیام تبریک تیم گجت نیوز به مناسبت فرارسیدن سال نوفرارسیدن بهار و نوروز ۱۴۰۱ بر تمام همراهان گجت نیوز مبارک؛ خوشحال و خرسندیم که یک سال دیگر افتخار این را داشتیم که در کنارتان باشیم.
..

نوروز ۱۴۰۱ مبارک؛ پیام تبریک تیم گجت نیوز به مناسبت فرارسیدن سال نو

فرارسیدن بهار و نوروز ۱۴۰۱ بر تمام همراهان گجت نیوز مبارک؛ خوشحال و خرسندیم که یک سال دیگر افتخار این را داشتیم که در کنارتان باشیم.

بهار از راه رسید تا زمین نفسی تازه کند، طبیعت جان دوباره‌ای بگیرد، درختان بارور شوند و در این رویش سبز ما نیز انگیزه و امید تازه‌ای برای ادامه حیات پیدا کنیم. دو سال اخیر به غایت روزهای تلخ و سختی را برایمان به همراه داشته‌اند. از سویی مشکلات اقتصادی گریبان بسیاری از خانواده‌ها را گرفته و گردش چرخ زندگی‌های‌مان را کندتر کرده است و از سمتی دیگر ویروس منحوس کرونا حتی مجال شب‌نشینی‌ها و هم‌صحبتی را هم از ما گرفت؛ معیشت‌مان سخت بود، دشوارتر شد. اما در ابتدای بهار، در فصل غزل‌خوانی بلبل‌ها و قناری‌ها چندان مجال شِکوه و گلایه نیست. امیدواریم فراسیدن نوروز ۱۴۰۱ برای زدودن غبار دشمنی‌ها، تلخ‌کامی‌ها، پشت سر گذاشتن غم‌های کهنه و از همه مهم‌تر تلاش برای حرکت به سوی آینده‌ای روشن‌تر فرصت و دلیل مغتنمی باشد؛ همانطور که هوشنگ ابتهاج عزیز می‌گوید: «بهار آمد بیا تا داد عمر رفته بستانیم / به پای سرو آزادی سر و دستی برافشانیم»

همانند تمام مردم جهان ما نیز امیدواریم طی ماه‌های آتی با گسترش واکسیناسیون علیه کروناویروس شاهد کاهش چشمگیر میزان ابتلا به این بیماری کشنده باشیم تا دوباره بتوانیم جهانی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده را تجربه کنیم. همچنین امیدواریم نوروز شروع یک سال پر از شادی، موفقیت و اتفاقات خوب برای همه شما همراهان عزیزان باشد و ما، اعضای تیم گجت نیوز در یازدهمین سال تاسیس این رسانه به شما قول می‌دهیم که تمام همت خود را به کار می‌گیریم تا قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر از همیشه در خدمت‌تان باشیم و سال خوبی را پشت سر بگذاریم. برای سال ۱۴۰۱ برنامه‌های متنوع و جذابی را به در نظر داریم که چند مورد از آن‌ها قطعاً غافلگیرتان خواهد کرد.

تبریک صمیمانه خود را به مناسب فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ به شما تقدیم می‌کنیم و برای یکایک‌تان آروزی سلامتی، شادکامی و عافیت داریم.

سال نو مبارک، تیم گجت نیوز ❤️

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.