تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۴۸
کد خبر : 55716

نمونه اولیه نمایشگر تاشو سه گانه سامسونگ به نمایش گذاشته شد (کد ویدیو)

نمونه اولیه نمایشگر تاشو سه گانه سامسونگ به نمایش گذاشته شد (کد ویدیو)

نمونه اولیه نمایشگر تاشو سه گانه سامسونگ به نمایش گذاشته شدسامسونگ در نمایشگاه iMid سئول نمونه اولیه‌ موفق نمایشگر تاشو خود را به نمایش گذاشت. نمایشگر تاشو سه گانه سامسونگ دارای دو لولا است و از پنل ا..

نمایشگر تاشو سه گانه سامسونگنمونه اولیه نمایشگر تاشو سه گانه سامسونگ به نمایش گذاشته شد

سامسونگ در نمایشگاه iMid سئول نمونه اولیه‌ موفق نمایشگر تاشو خود را به نمایش گذاشت. نمایشگر تاشو سه گانه سامسونگ دارای دو لولا است و از پنل اولد بهره می‌برد.

سامسونگ اخیرا ویدیو کوتاهی را در صفحه یوتیوب Samsung Display بارگذاری کرده است که در آن یک نمونه اولیه فوق‌العاده از نمایشگر تاشو سه گانه جدید این شرکت دیده می‌شود.

نمایشگر تاشو سه‌ گانه سامسونگ

این ویدیو کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای در نمایشگاه iMid (International Meeting on Information Display) گرفته شده است که از تاریخ سوم تا پنجم شهریور ماه در سئول برگزار شد. در این ویدیو نمایشگر تاشو سامسونگ از زوایای مختلف نشان داده می‌شود؛ اما هیچ خبری از مشخصات و ویژگی‌ها یا نحوه عملکرد این گجت متفاوت در آن نیست.

نمونه اولیه به نمایش درآمده در واقع یک نسخه اولیه کاملا کاربردی از یک گوشی هوشمند سامسونگ است که نمایشگر اولد آن از دو ناحیه خم می‌شود. در حقیقت نمایشگر تاشو سامسونگ از دو قسمت خود را خم می‌کند تا به شکل S درآید. در این حالت لبه‌های دستگاه در جهت مخالف قرار می‌گیرند.

دانلود ویدیو

سامسونگ نام Flex In & Out را برای محصول نوآورانه خود انتخاب کرده است. شما می‌توانید با تا کردن دستگاه آن را به یک گوشی هوشمند جمع و جور (و البته خیلی ضخیم) تبدیل کنید و بدین ترتیب یک نمایشگر ۷.۲ اینچی را به آسانی در کیف یا جیب خود جا دهید.

در حالت باز شده، Flex In & Out به یک تبلت بزرگ با سه نمایشگر مختلف تبدیل می‌شود که هرکدام از آنها به صورت جداگانه از مولتی تسکینگ پشتیبانی می‌کنند. قابلیت انجام دادن سه کار مختلف به صورت همزمان می‌تواند کمک زیادی به افراد شاغل در انجام امور مختلف بکند.

نمایشگر تاشو سه گانه سامسونگ

اگرچه نمایشگر تاشو متفاوت سامسونگ یک ایده تحسین برانگیز است: اما ابدا تعجب برانگیز نیست که سامسونگ در حال کار روی چنین محصولی است. شرکت کره‌ای به نوآوری‌هایش در فناوری نمایشگر‌های موبایل شهرت دارد و از بزرگان صنعت تولید نمایشگر در جهان به حساب می‌آید.

هنوز معلوم نیست که سامسونگ چه زمانی نمایشگر تاشو سه‌گانه خود را به عنوان یک محصول تجاری روانه بازار خواهد کرد؛ اما تا آن هنگام می‌توان از گوشی‌های تاشو جدید این شرکت یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ لذت برد.

منبع :Phone Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.