تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۴:۲۲
کد خبر : 20125

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی: نقش بانک شهر در فرایند توسعه شهرها غیر قابل انکار است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی: نقش بانک شهر در فرایند توسعه شهرها غیر قابل انکار است

کافه دانش: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش بانک شهر در فرایند توسعه شهرها غیر قابل انکار است،گفت: حمایت های این بانک از شهرداری ها در کاهش هزینه های شهری بسیار تاثیرگذار بوده است. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جعفر قادری با بیان اینکه در طول …

کافه دانش: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش بانک شهر در فرایند توسعه شهرها غیر قابل انکار است،گفت: حمایت های این بانک از شهرداری ها در کاهش هزینه های شهری بسیار تاثیرگذار بوده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جعفر قادری با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته بانک شهر منشا اثرات و برکات زیادی برای شهرداری ها و شهرها بوده است، تصریح کرد: این بانک در واقع به صورت بانک تخصصی شهرداری ها عملکرد قابل قبولی در حمایت از مدیریت شهرها داشته است.
وی افزود: همچنین بانک شهر توانسته ضمن تامین منابع مالی پروژه های فرهنگی و عمرانی برای شهرداری ها ، خدمات قابل قبولی را نیز به شهروندان ارائه دهد.
عضو مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین شعب متعدد و پیشخوان های شهرنت که در سطح شهر فعالیت دارند، کمک بزرگی به شهروندان در دسترسی آسان به خدمات بانکی کرده است و با توجه به گستردگی فعالیت؛ این بانک می تواند بیشتر از این ایفای نقش داشته باشد.
قادری ادامه داد:اگر بانک شهر از ظرفیت های بالقوه خود استفاده و به صورت تخصصی تر عمل کند، می تواند در کاهش معضلات و مشکلات زندگی شهرنشینی بیش از گذشته تاثیرگذار تر عمل کند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بانک شهر در فرآیند توسعه شهرها و تامین زیرساخت های شهری عنوان کرد: همچنین این بانک در کاهش هزینه های شهری، کمک به کاهش تردد ها، کاهش هزینه های شهرداری و شهروندان نقش غیر قابل انکاری دارد.
انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.