تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
کد خبر : 585173

نماینده مجلس: طرح صیانت به شورای عالی فضای مجازی سپرده شده و کار تمام است

نماینده مجلس: طرح صیانت به شورای عالی فضای مجازی سپرده شده و کار تمام است

نماینده مجلس: طرح صیانت به شورای عالی فضای مجازی سپرده شده و کار تمام است یک نماینده مجلس در خصوص آخرین وضعیت طرح صیانت گفت این طرح را به شورای عالی فضای مجازی سپردیم و کار تمام شده است. محمد کشوری، کارشناس فناوری اطلاعات مدتی قبل در صفحه توییتری خود اعلام کرد قسمتی از طرح

نماینده مجلس: طرح صیانت به شورای عالی فضای مجازی سپرده شده و کار تمام است

یک نماینده مجلس در خصوص آخرین وضعیت طرح صیانت گفت این طرح را به شورای عالی فضای مجازی سپردیم و کار تمام شده است.

محمد کشوری، کارشناس فناوری اطلاعات مدتی قبل در صفحه توییتری خود اعلام کرد قسمتی از طرح صیانت که شامل اعضا و اختیارات کمیسیون عالی تنظیم مقررات می‌شود و برای تصویب به شورای عالی فضای مجازی ارجاع شده بود، توسط این شورا تصویب و برای اجرا نیز ابلاغ شد.

مدتی پس از آن جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس با اشاره به حضور طراحان طرح صیانت در شورای عالی فضای مجازی گفت وقتی متوجه شدند در مجلس نمی‌توانند این طرح را به سرانجام برسانند، آن را به شورای عالی فضای مجازی ارجاع دادند، اما به شکل سیستماتیک و تعریف قانونی نمی‌توان برای آن اسم طرح صیانت را در نظر گرفت.

واگذاری طرح صیانت به شورای عالی فضای مجازی

محمدصالح جوکار، نماینده اصولگرای یزد و رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص آخرین وضعیت این طرح گفت:

تصمیم اول و آخر در مورد طرح صیانت را شورای عالی فضای مجازی خواهد گرفت. این طرح، یک طرح تمام شده است؛ دنبال چه چیزی می‌گردید؟ به‌قول معروف، فلانی مرد خاکش هم کردند شما دیگر به دنبال چه هستید؟

این نماینده مجلس در مورد انتقادات مردم به این طرح و کاهش سرعت اینترنت نیز بیان کرد در خصوص این طرح به شکل کامل توضیحاتی توسط مسئولان مربوطه ارائه شده و مردم می‌توانند با مراجعه به اخبار منتشر شده اطلاعات کاملی را کسب کنند. وی تاکید کرد در مورد سرعت اینترنت نیز خودم هم معترض هستم و وزارت ارتباطات باید اقداماتی را در این حوزه به انجام برساند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.