تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۱
کد خبر : 72143

نمایشگر قابل حمل ایسوس؛ گجتی کارآمد برای تولیدکنندگان محتوا

نمایشگر قابل حمل ایسوس؛ گجتی کارآمد برای تولیدکنندگان محتوا

نمایشگر قابل حمل ایسوس؛ گجتی کارآمد برای تولیدکنندگان محتواایسوس به زودی یک نمایشگر قابل حمل به نام PA147CDV را وارد بازار می‌کند که اندازه ۱۴ اینچی داشته و مخصوص تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است.
دست..

نمایشگر قابل حمل ایسوس؛ گجتی کارآمد برای تولیدکنندگان محتوا

ایسوس به زودی یک نمایشگر قابل حمل به نام PA147CDV را وارد بازار می‌کند که اندازه ۱۴ اینچی داشته و مخصوص تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است.

دستگاه Asus ProArt Display PA147CDV یک نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی است که به عنوان نمایشگر ثانویه تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است. این دستگاه با ابعاد کوچک خودش و نسبت تصویر فوق عریض ۳۲ به ۹، اینطوری به نظر می‌رسد که ایسوس آن را از روی یکی از لپ تاپ‌های دو نمایشگره سری Duo جدا کرده و به یک مانیتور اکسترنال تبدیل کرده است.

نمایشگر قابل حمل ایسوس

جزئیات فنی نمایشگر قابل حمل ایسوس در سپتامبر گذشته اعلام شد، اما خود آن در نمایشگاه NAB 2022 لاس وگاس برای نخستین بار به نمایش عموم درآمده است و ایسوس قصد دارد در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ (که یک ماه از آن گذشته) آن را وارد بازارهای جهانی کند.

نمایشگر قابل حمل ایسوس چه برای ارائه دارد؟

نمایشگر اکسترنال ایسوس با پشتیبانی از پروتکل Microsoft Pen Protocol 2.0 و یک دکمه ولوم داخلی برای تقلید عملکرد Surface Dial مایکروسافت به عنوان یک دستگاه جانبی مختص تولیدکنندگان محتوا طراحی شده که به یک نمایشگر ثانویه کوچک لمسی نیاز دارند. البته قیمت این محصول مشخص نیست، ولی امیدواریم نسبت به نمونه‌های سایز بزرگ موجود در بازار ارزان‌تر باشد.

نمایشگر قابل حمل ایسوس

ایسوس PA147CDV یک نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۵۵۰ پیکسل است و به یک پورت HDMI و دو پورت USB-C مجهز است. یک پایه نیز در زیر آن تعبیه شده که به شما اجازه می‌دهد از نمایشگر خود به صورت افقی یا عمودی استفاده کنید.

ایسوس به جز این نمایشگر، یک جفت مانیتور جدید را نیز تا پایان امسال وارد بازار خواهد کرد. یکی از آن‌ها مانیتور ۳۱.۵ اینچی ProArt Display OLED PA32DC است که رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی دارد و قرار است در سه ماهه سوم وارد بازار شود. دیگری مانیتور ۳۴ اینچی ProArt Display PA348CGV است که یک نمایشگر فوق عریض ۱۴۴۰p با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است و معرفی آن به نمایشگاه CES 2022 باز می‌گردد.

منبع :thevergeمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.