تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 26607

نمایشگاه عکس ” مشق عشق ” به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در برج آزادی

نمایشگاه عکس ” مشق عشق ” به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در برج آزادی

کافه دانش: نمایشگاه عکس ” مشق عشق” مجموعه آثار استاد ” احمد ناطقی” در نگارخانه‌های برج آزادی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی برج آزادی، عکس‌های این نمایشگاه از بزرگترین کنگره مسلمانان جهان “حج ” با ۳۸ اثر از عکس‌های مستند اجتماعی، از جمله عکس‌های پانوراما، به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی …

کافه دانش: نمایشگاه عکس ” مشق عشق” مجموعه آثار استاد ” احمد ناطقی” در نگارخانه‌های برج آزادی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی برج آزادی، عکس‌های این نمایشگاه از بزرگترین کنگره مسلمانان جهان “حج ” با ۳۸ اثر از عکس‌های مستند اجتماعی، از جمله عکس‌های پانوراما، به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به نمایش گذاشته شد.

احمد ناطقی از عکاسان مشهور جنگ و بنیانگذار خانه عکاسان ایران و انجمن عکاسان فردا است که تصاویر فجایع حلبچه از مشهورترین آثار وی است.

وی کتابی فاخر و نفیس از کنگرهی بزرگ اسلام «حج» در عربستان را به نام مشقِ عشق منتشر کرد، این مجموعه به زعم بسیاری از کارشنان فرهنگی ـ هنری به عنوان اثری بینظیر و بیبدیل در عکاسیِ حج بهشمار میآید.

این نمایشگاه که در روز چهارشنبه ۹ مرداد با حضور استادان احمد ناطقی، داریوش ارجمند، مهرزمان فخار مقدم، مهدی افضلی مدیرعامل، علیرضا دباغی معاون اداری مالی، علیرضا مسگرخوئی مشاور مدیرعامل، امید صدیق مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی به همراه سید عباس عظیمی رئیس برج آزادی و جمعی از هنرمندان و هنردوستان افتتاح شد تا ۱۹ مرداد پذیرای علاقه‌مندان است.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.