تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
کد خبر : 6941

نماهنگ کودکانه‌ «عطر یاس» ویژه ایام فاطمیه

نماهنگ کودکانه‌ «عطر یاس» ویژه ایام فاطمیه

نماهنگ کودکانه‌ «عطر یاس» ویژه ایام فاطمیه همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع)، نماهنگ کودکانه «عطر یاس» منتشر شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجموعه سُرودستان در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهراء(ع) نماهنگ کودکانه عطر یاس را با صدای امیرحسین کاکازاده و همخوانی جمعی از نوجوانان منتشر کرد. شاعر این اثر فرید احمدی است و در استودیو نوای ریحان ضبط شده است.

گفت‌وگوی تسنیم با شیخ حسین انصاریان| اختلاف در زمان شهادت حضرت زهرا(س) برای شیعه رحمت است/ شوهرداری خوب، جهاد زن استبرپایی موکب‌های حجاب در ایام فاطمیه در تهرانواکنش‌ها به آتش زدن کتاب پزشکی توسط “تبریزیان”انتهای پیام/

نماهنگ کودکانه‌ «عطر یاس» ویژه ایام فاطمیه

همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع)، نماهنگ کودکانه «عطر یاس» منتشر شد.

نماهنگ کودکانه‌ «عطر یاس» ویژه ایام فاطمیه – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجموعه سُرودستان در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهراء(ع) نماهنگ کودکانه عطر یاس را با صدای امیرحسین کاکازاده و همخوانی جمعی از نوجوانان منتشر کرد. شاعر این اثر فرید احمدی است و در استودیو نوای ریحان ضبط شده است.

فاطمیه|ایام فاطمیه ,

گفت‌وگوی تسنیم با شیخ حسین انصاریان| اختلاف در زمان شهادت حضرت زهرا(س) برای شیعه رحمت است/ شوهرداری خوب، جهاد زن استبرپایی موکب‌های حجاب در ایام فاطمیه در تهرانواکنش‌ها به آتش زدن کتاب پزشکی توسط "تبریزیان"

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.