تاریخ انتشار : شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲:۰۷
کد خبر : 16940

نماهنگ| "بهشت رمضان"

نماهنگ| "بهشت رمضان"

نماهنگ| “بهشت رمضان” ماه رمضان در هر سال، قطعه‌ای از بهشت است که خدا در جهنّم سوزان دنیای مادی ما آن را وارد می‌کند و به ما فرصت می‌دهد که خودمان را بر سر این سفره الهی در این ماه، وارد بهشت کنیم. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ماه مبارک رمضان هم فرا رسید؛ ماهی که یک سال انتظارش را کشیدیم، انتظار آن لحظه‌های ناب روزه‌داری و افطار، ماهی که شهر الله نام دارد؛ ماهی که در آن هر عمل حسنه‌ای چندین برابر محاسبه می‌شود. اینک به مناسبت فرا رسیدن اولین روز از ماه مبارک رمضان، نماهنگی از بیانات رهبر انقلاب با عنوان “بهشت رمضان” منتشر شده است.

قسمتی از بیانات رهبر انقلاب که در این نماهنگ:
ماه رمضان در هر سال، قطعه‌ای از بهشت است که خدا در جهنّم سوزان دنیای مادی ما آن را وارد می‌کند و به ما فرصت می‌دهد که خودمان را بر سر این سفره الهی در این ماه، وارد بهشت کنیم. بعضی همان سی‌روز را وارد بهشت می‌شوند. بعضی به برکت آن سی‌روز، همه سال را و بعضی همه عمر را. بعضی هم از کنار آن، غافل عبور می‌کنند که مایه تأسّف و خسران است. حالا برای خودشان که هیچ، هر کس که ببیند این موجود انسان..

نماهنگ| "بهشت رمضان"

ماه رمضان در هر سال، قطعه‌ای از بهشت است که خدا در جهنّم سوزان دنیای مادی ما آن را وارد می‌کند و به ما فرصت می‌دهد که خودمان را بر سر این سفره الهی در این ماه، وارد بهشت کنیم.

نماهنگ| "بهشت رمضان" – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ماه مبارک رمضان هم فرا رسید؛ ماهی که یک سال انتظارش را کشیدیم، انتظار آن لحظه‌های ناب روزه‌داری و افطار، ماهی که شهر الله نام دارد؛ ماهی که در آن هر عمل حسنه‌ای چندین برابر محاسبه می‌شود. اینک به مناسبت فرا رسیدن اولین روز از ماه مبارک رمضان، نماهنگی از بیانات رهبر انقلاب با عنوان "بهشت رمضان" منتشر شده است.

ماه مبارک رمضان , امام خامنه‌ای ,

قسمتی از بیانات رهبر انقلاب که در این نماهنگ:

ماه رمضان در هر سال، قطعه‌ای از بهشت است که خدا در جهنّم سوزان دنیای مادی ما آن را وارد می‌کند و به ما فرصت می‌دهد که خودمان را بر سر این سفره الهی در این ماه، وارد بهشت کنیم. بعضی همان سی‌روز را وارد بهشت می‌شوند. بعضی به برکت آن سی‌روز، همه سال را و بعضی همه عمر را. بعضی هم از کنار آن، غافل عبور می‌کنند که مایه تأسّف و خسران است. حالا برای خودشان که هیچ، هر کس که ببیند این موجود انسانی، با این همه استعداد و توانایىِ عروج و تکامل، از چنین سفره با عظمتی استفاده نکند، حق دارد که متأسّف شود. این، ماه رمضان است. (۷۲/۱۱/۱۷)

قصص قرآن|ماجرای پشه‌ای که سبب هلاکت نمرود شدثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران تهران آغاز شد

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.