تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 63813

نقص طراحی جالیوانی در خودرو BMW کار دست این شرکت داد!

نقص طراحی جالیوانی در خودرو BMW کار دست این شرکت داد!

نقص طراحی جالیوانی در خودرو BMW کار دست این شرکت داد! تعدادی از مالکان محصولات BMW به ویژه بی ام و X7 به دلیل نقص طراحی جالیوانی شکایتی را علیه این شرکت در منطقه اورنج کانتی کالیفرنیا آمریک..

نقص طراحی جالیوانی در خودرو BMW کار دست این شرکت داد!

تعدادی از مالکان محصولات BMW به ویژه بی ام و X7 به دلیل نقص طراحی جالیوانی شکایتی را علیه این شرکت در منطقه اورنج کانتی کالیفرنیا آمریکا به ثبت رساندند.

اخیرا برخی از مالکان محصولات BMW به خصوص مالکان شاسی بلند بی ام و X7 به دلیل نقص طراحی جالیوانی شکایتی را علیه این خودروساز آلمانی در منطقه اورنج کانتی کالیفرنیا آمریکا به ثبت رساندند. در این شکایت تاکید شده تعداد زیادی از محصولات بی ام و با نقص طراحی مربوط به نگهدارنده فنجان یا کول باکس مواجه هستند؛ زیرا این نگهدارنده Waterproof نبوده و در برابر نفوذ مایعات مقاومتی ندارد.

جزئیات نقص طراحی جالیوانی در خودرو BMW

طبق گزارش‌های منتشر شده محفظه نگهدارنده فنجان دارای نقص جدی بوده و قادر به نگهداری فنجان‌های پر از مایع نیست. طبق گفته یکی از مالکان، هنگام ریخته شدن مایع به داخل جالیوانی، سیم‌های ماژول کنترل SRS (کیسه هوا) که به شکل مستقیم در زیر لیوان قرار دارند به دلیل خیس شدن آسیب دیده که نتیجه آن خرابی جدی در بخش کیسه‌های هوا خواهد بود.

جالیوانی

هوانس مارگریان، یکی از وکلای این پرونده عنوان کرد هزاران خودرو با چنین مشکلی مواجه‌اند و نقص در طراحی جالیوانی این خودروها باعث شده تا نشت مایعات به بخش‌های مختلف خودرو آسیب جدی وارد کند. بسیاری از مالکان در این شکایت اعلام کردند پس از ریختن ناخواسته مایع روی لیوان‌ها و نفوذ مایعات به بخش‌های الکتریکی پایینی با خرابی ماژول کنترل SRS مواجه شدند. گفتنی است هزینه‌های تعویض و تعمیر ماژول بیش ار ۲ هزار دلار بوده و در برخی از موارد گارانتی چنین هزینه‌ای را تحت پوشش قرار نمی‌دهد.

جالیوانی

در یکی دیگر از شکایات مربوط به این بخش آمده است یک مالک بی ام و ایکس ۷ مدل ۲۰۲۰ هنگامی که نوشابه را در جالیوانی قرار داده بود، به دلیل بسته نشدن در آن مقداری از نوشابه روی کنسول میانی تعویض دنده ریخته شد. البته فنجان از جالیوانی خارج نشده بود و فقط مقداری از آن در زمان رانندگی به این بخش نشت پیدا کرد. با وجود اینکه حدود ۹۵ درصد از لیوان پر از نوشابه بود، اما بعد از مدت کوتاهی خودرو در لاین چپ بزرگراه متوقف شد و دیگر امکان رانندگی با آن وجود نداشت؛ به گونه‌ای که خودرو را به ناچار با یدک‌کش حمل کردند. طبق بررسی‌های انجام شده این مایع به بخش سیستم تعویض دنده آسیب جدی وارد کرده بود، مالک این خودرو به دلیل اینکه چنین نقصی تحت پوشش گارانتی قرار نگرفت، برای تعمیر آن حدود ۲۹۰۰ دلار هزینه کرد.

منبعcarscoopsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.