تاریخ انتشار: پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

محصولات جنسی در دنیای امروز در طیف وسیعی تولید شده اند؛ به طوری که برای انواع مشکلات و دغدغه های جنسی دسته ای از تولیدات وجود دارد که طریقه مصرف ساده و تاثیر گذاری سریع دارند. یکی از جالب توجه ترین دسته بندی های این گونه محصولات، نوع آنتی باکتریال آنها هستند که مشخصا مزیت

محصولات جنسی در دنیای امروز در طیف وسیعی تولید شده اند؛ به طوری که برای انواع مشکلات و دغدغه های جنسی دسته ای از تولیدات وجود دارد که طریقه مصرف ساده و تاثیر گذاری سریع دارند. یکی از جالب توجه ترین دسته بندی های این گونه محصولات، نوع آنتی باکتریال آنها هستند که مشخصا مزیت آنها از بین بردن عوامل بیماری زا و ایجاد فضایی مطمئن تر برای آمیزش جنسی است. نکته ای زوجین پیش از هر چیزی باید به آن توجه داشته باشند، سلامت جنسی است؛ زیرا سایر مشکلات جنسی نیز از به خطر افتادن همین سلامت جنسی ناشی هستند و در همین راستا بروز پیدا می کنند. بنابراین قبل از تمام دغدغه ها طرفین رابطه باید از ایمن بودن رابطه و سلامت خود مطمئن شوند. ژل آنتی باکتریال یکی از بهترین راهکارها در این زمینه هستند. در ادامه راجع به این دسته از محصولات و نقش آنها در سلامت جنسی طرفین اطلاعات بیشتری ارائه می شود.

ژل آنتی باکتریال چیست؟

ژل لوبریکانت از محبوب ترین محصولات زناشویی هستند که توسط طیف وسیعی از افراد مصرف می شوند. این گونه محصولات با روان سازی تحرکات رابطه و دخول موجب لذت بیشتر طرفیت به ویژه بانوان می شوند. کمرنگ کردن درد های ناشی از رابطه جنسی برای بانوان کمک می کند که رضایت بیشتری از آمیزش داشته باشند و شانس آنها را برای داشتن یک ارگاسم کامل بیشتر می کند. از همین جهت است که این ژلها مورد استفاده قرار میگیرند. اما تنها کاربرد این دسته از محصولات روان سازی نیست؛ بلکه ژل های زناشویی در انواع بسیار مختلفی طراحی و به بازار عرضه شده اند و علاوه بر روان کنندگی می توانند دارای خاصیت های دیگری نیز باشند.

در واقع ژل های آنتی باکتریال دسته ای از لوبریکانت ها هستند که علاوه بر روان کنندگی، خاصیت ضدعفونی کنندگی نیز دارند. از همین رو، قادر به از بین بردن باکتری های مضر و ضدعفونی کردن نواحی تناسلی هستند. این مسئله موجب می شوند که سلامت جنسی زوجین تضمین شود و احتمال ابتلا به بیماری های عفونی جنسی کاهش یابد. روان کننده های آنتی باکتریال دارای ترکیبات ضدباکتری، ضد میکروبی و ضد قارچ هستند؛ بنابراین از بروز بیماری های جنسی و مقاربتی جلوگیری کرده و اطمینان خاطر از این مسئله را به زوجین هدیه می دهند.

 

نقش ژل های آنتی باکتریال در سلامت جنسی

Megan Madden/Refinery29 for Getty Images

معرفی بهترین ژل های آنتی باکتریال موجود در بازار

همانطور که ذکر شده این دسته از محصولات از جمله ملزومات برای برقراری رابطه ای در عین حفظ سلامت طرفین است. با این حال برند های متعددی در بازار اقدام به ارائه این نوع ژل های زناشویی نموده اند و شاید در هنگام خرید این مسئله موجب سردرگمی افراد شود. در همین راستا در ادامه بهترین های موجود در بازار معرفی خواهد شد.

ژل آنتی باکتریال گالاردو

یکی از محصولات ارائه شده در این زمینه ژل آنتی باکتریال گالاردو است. برند گالاردو از فعالان تولید محصولات زناشوییی است که محصولات جالب توجهی نیز به بازار ارائه کرده است. این محصول نیز علاه بر برخورداری از خاصیت ضد قارچ و آنتی باکتریالی دارای مزیت های دیگری نیز می باشد. طبیعتا به عنوان یک لوبریکانت روان کننده دخول و تحرکات رابطه جنسی است. با استفاده از این محصول سلامت جنسی زوجین تضمین شده و هم بانوان درد کمتری را در حین آمیزش تجربه خواهند کرد. از دیگر ویژگی های مهم این محصول ضد حساسیت بودن آن است؛ بنابراین تمامی افراد با آسودگی خیال از بابت عدم بروز آلرژی قادر به مصرف این محصول خواهند بود. این ژل با بسته بندی 65 میلی عرضه شده و گزینه ای مناسب برای استفاده همزمان با کاندوم نیز می باشد. زوجین برای رابطه های مقعدی و واژینال می توانند از این محصول استفاده نموده و کیفیت رابطه خود را افزایش دهند.

ژل حساسیت ناچ کدکس

از دیگر محصولاتی که در این حوزه می توان به معرفی آن پرداخت، ژل حساسیت ناچ کدکس است. کدکس همانطور مشخصا به گوشتان خورده است، یکی از برند های محبوب و معروف در حوزه تولید محصولات زناشویی است. این محصول ضمن اینکه دارای خاصیت ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال است، ضدآلرژی نیز می باشد؛ بنابراین افراد به اطمینان خاطر قادر به مصرف آن خواهند بود. این محصول طبیعتا در جایگاه یک لوبریکانت روان کننده ای موثر در رابطه بوده و کاهش دهنده درد های ناشی از دخول خواهد بود. رایحه آلوئه ورا این ژل باعث از بین رفتن بوی بد نواحی تناسلی شده و احساس بهتری در هنگام آمیزش به افراد منتقل می کند. ضمن اینکه بسته بندی و حجم این محصول با توجه قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و یک انتخاب مناسب از نظر اقتصادی است.

ژل آنتی باکتریال سبز ایموشن

ایموشن یکی از تولید کنندگان ژل های زناشویی و اسپری های تاخیری است. این برند شناخته شده محصولات باکیفیت و کاربردی ای به بازار مصرفی ارائه نموده و موفق به جلب نظر بسیاری از افراد شده است. از جمله محصولات این برند ژل آنتی باکتریال سبز ایموشن است که گزینه ای موثر در میان نمونه های متعدد موجود در بازار است. چرا که این محصول علاوه بر خاصیت آنتی باکتریالی دارای مزیت های دیگری نیز می باشد که در ادامه معرفی خواهند شد. روان سازی بالای این ژل موجب شده است که مناسب رابطه های دردناک و مقعدی باشد. این محصول ضد خارش و ضد حساسیت است و از این رو، هیچ گونه عوارض جانبی ای برای مصرف کننده ایجاد نمی کند. ترکیبات این ژل بر پایه آب است و بنابراین هیچ مشکلی برای استفاده از آن همزمان با کاندوم وجود ندارد. همچنین دارای مرطوب کننده بوده و پوست ناحیه تناسلی را نرم و مرطوب می کند.

 

ژل روان کننده توت فرنگی ناچ کدکس

یکی دیگر از محصولات برند کدکس در این زمینه ژل توت فرنگی ناچ کدکس است که علاوه بر خاصیت ضدقارچ و آنتی باکتریالی خود از مزیت های دیگری نیز برخوردار است. اول اینکه این محصول نرم کننده و ترمیم کننده پوست ناحیه تناسلی است و پوست این نواحی را مرطوب و نرم تر می سازد. زیرا دارای قدرت رطوبت رسانی قوی بوده و ph پوست را تنظیم می کند. استفاده از این محصول موجب پیشگیری از عفونت و قارچ می شود و در عین حال هیچ گونه حساسیت و عوارض جانبی ای ایجاد نمی کند. رایحه مطبوع و جذاب توت فرنگی باعث افزایش تحریک در حین آمیزش شده و احساس بهتری را به زوجین القا می کند. این محصول کاملا بر پایه مواد طبیعی تولید شده و مناسب استفاده برای ماساژ نیز می باشد. برای تجربه رابطه ای ایمن و لذت بخش استفاده از این گزینه توصیه می شود.

ژل آنتی باکتریال اینتیمکس

از دیگر محصولات جالب توجه در میان ژل های زناشویی آنتی باکتریال می توان به ژل آنتی باکتریال اینتیمکس اشاره نمود. این محصول مشخصا به عنوان یک روان کننده موجب کاهش درد های ناشی از دخول و رابطه شده و رضایت بانوان را در پی خواهد داشت. این محصول بر پایه عصاره گیاهی تولید شده و یک گزینه مناسب برای داشتن آمیزشی ایمن است. ضمن حفظ سلامت جنسی افراد موجب التیام یافتن زخم های ناحیه واژینال نیز شده و به طور کلی گزینه مناسبی در میان نمونه های متعدد موجود در بازار محسوب می شود. با توجه به مشخصه های ذکر شده از این محصول یک انتخاب مناسب برای رابطه های مقعدی است.

محصولات معرفی شده دارای مشخصه های دیگری علاوه بر خاصیت آنتی باکتریال هستند که موجب افزایش کیفیت روابط جنسی افراد می شوند. مشخصا اینکه کدام گزینه از میان چند مورد مذکور برای شما بهتر است، وابسته به نیازهای شخصی شما و شریک جنسی تان است.

منبع : Sepitashop.com

خروج از نسخه موبایل