تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۳۰
کد خبر : 43861

نقش دانشجویان در تحقق پلیس در تراز انقلاب/ تشکیل کارگروه تخصصی برای عملیاتی شدن شعار سال

نقش دانشجویان در تحقق پلیس در تراز انقلاب/ تشکیل کارگروه تخصصی برای عملیاتی شدن شعار سال

نقش دانشجویان در تحقق پلیس در تراز انقلاب/ تشکیل کارگروه تخصصی برای عملیاتی شدن شعار سال فرمانده نیروی انتظامی در نشست صمیمانه با دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علوم انتظامی امین بر لزوم..

نقش دانشجویان در تحقق پلیس در تراز انقلاب/ تشکیل کارگروه تخصصی برای عملیاتی شدن شعار سال

نقش دانشجویان در تحقق پلیس در تراز انقلاب/ تشکیل کارگروه تخصصی برای عملیاتی شدن شعار سال

فرمانده نیروی انتظامی در نشست صمیمانه با دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علوم انتظامی امین بر لزوم ایفای نقش فعالانه در تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا سردار حسین اشتری در نشست با دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علوم انتظامی امین اظهار کرد: بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت گرامی می داریم و آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی برای فرماندهی معظم کل قوا داریم. در ساعات پایانی ماه پرخیر و برکت شعبان هستیم. ان شاء الله از فیوضات این ماه پرخیر و برکت بهره کافی برده باشیم و آماده ورود به ماه ضیافت الله رمضان باشیم.

عملیاتی شدن شعار سال

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار سال با عنوان «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» بر لزوم تلاش همگانی برای تحقق این مهم تاکید کرد و گفت: به منظور تعیین نقش و سهم ناجا در عملیاتی شدن شعار سال، کارگروه تخصصی ویژه ای تشکیل شده است و ان شاء الله با احصای وظایف ناجا بتوانیم با تشدید اقدامات مقابله ای با قاچاق کالا، جلوگیری از خروج کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از کشور، امن سازی بستر سرمایه گذاری به منظور رونق تولید و … در عملیاتی شدن این شعار موثر واقع شویم.

اشتری در ادامه با ابراز خرسندی از برگزاری نشست صمیمانه با دانشجویان دوره عالی دانشگاه علوم انتظامی امین خطاب به آنان گفت: شما دانشجویان عزیز، فرماندهان آینده ناجا در سطوح عالی هستید و باید فرصت ها را برای خدمت روزافزون به کشور و مردم قدر بدانید.

فرصت ها و تهدیدات پیرامونی

وی بر لزوم ایفای نقش فعالانه دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی، معماری آینده ناجا و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید و اظهارکرد: دانشجویان دوره عالی بایستی از وضع امروز جامعه، فرصت ها و تهدیدات پیرامونی با نگاه آسیب شناسی توام با ارائه راهکار، برآورد و تحلیل دقیق داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مراکز علمی و دانشگاهی پلیس بایستی سرآمد و الگو باشد، ادامه داد: در این مراکز نیروهای متعهد، متخصص، مهارت‌محور و دانش بنیان تربیت می شوند و پرورش چنین افرادی در مراکز علمی و دانشگاهی ناجا نویدبخش آینده درخشانی برای نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: عزم جدی برای رفع دغدغه های دانشجویان به ویژه با تمرکز بر کیفیت بخشی به محتوا و متون آموزشی وجود دارد.

فرمانده ناجا در ادامه با توجه به شرایط کشور در پی شیوع ویروس منحوس کرونا و گسترش آن یادآور شد: از آنجایی که صیانت از سلامت جسمی و روحی کارکنان و خانواده هایشان همواره برای ما یک اولویت تلقی می شود بنابراین بر مبنای تمهیدات پیش بینی شده و تمرکز بر اجرای پروتکل های بهداشتی، محیط های آموزشی و دانشگاهی ناجا به‌طور مرتب مورد بازدید قرار و در راستای حفاظت از سلامت دانشجویان اقدامات اساسی انجام گرفت.

وی در ادامه گفت: بنده و هیئت رئیسه ناجا به جد دغدغه صیانت از سلامت نیروها و رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاهی آنان را داریم و از هر اقدام انسانی، قانونی و دینی در راستای ارتقای روحیه خدمتی فرزندانمان در نیروی انتظامی غفلت نمی کنیم البته در راستای تحقق این مهم گام های جدی به ویژه در حوزه معیشتی و رفاهی کارکنان برداشته شده است و این روند تداوم دارد.

اشتری با اشاره به مسئولیت خطیر و حساس نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، حافظ جان، مال و ناموس مردم و تامین کننده نظم و امنیت کشور است، بنابراین شایسته است که همه ما پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشیم و به چالش ها و تهدیدهای فضای حقیقی و مجازی مسلط باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیشرفت های پلیس در سال های اخیر یادآور شد: این پیشرفت و دستاوردهای روزافزون را مرهون عنایت خداوند، تدابیر مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم از فرزندان خود در نیروی انتظامی و البته تلاش آحاد فرماندهان، افسران، کارکنان، درجه داران و سربازان ناجا هستیم.

وی اضافه کرد: بر مبنای نظرسنجی های برون سازمانی امروز شاخص های سرمایه اجتماعی ، پلیس روند روبه رشدی داشته و اعتماد مردمی به نیروی انتظامی ارتقاء یافته است بنابراین همه ما باید با حرکت در مسیر پیروی محض از مقام معظم رهبری از دستاوردها و موفقیت های سازمانی صیانت و برای رشد شتابان تلاش مضاعف کنیم.

اشتری با بیان اینکه اطاعت از رهبری، ملاک عمل پلیس است، تاکید کرد: گوش به فرمان رهبری و سرباز ولایت هستیم و به این توفیق خدمت نیز می بالیم و ان شاء الله بتوانیم در قبال مسئولیتی که چون امانتی در دستان ما است، به مردم و کشور به گونه شایسته خدمت کنیم و شرمنده امام و شهدا نباشیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با پیش بینی آینده روشن برای کشور گفت: آینده روشنی پیش روی ناجاست که همه ما با ایفای نقش مجاهدانه، خالصانه و صادقانه می توانیم به تحقق این مهم کمک کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس پیش از سخنان فرمانده نیروی انتظامی، چند تن از دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علوم انتظامی امین به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.