تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 37257

نقش بازی در ارتقا یادگیری بررسی می‌شود

نقش بازی در ارتقا یادگیری بررسی می‌شود

آیپت چنل: در هشتمین نشست تخصصی ششمین دوره‌ جشنواره فیروزه کارشناسان «تاثیرات و نقش بازی در ارتقاء یادگیری در دوران کرونا» را به بحث و تبادل نظر می‌گذارند. به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی به نقل از دبیرخانه جایزه فیروزه، در ادامه‌ی سلسله نشست‌های مجازی این رویداد فرهنگی حامد تاملی، پژوهشگر و عضو هیئت …

آیپت چنل: در هشتمین نشست تخصصی ششمین دوره‌ جشنواره فیروزه کارشناسان «تاثیرات و نقش بازی در ارتقاء یادگیری در دوران کرونا» را به بحث و تبادل نظر می‌گذارند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی به نقل از دبیرخانه جایزه فیروزه، در ادامه‌ی سلسله نشست‌های مجازی این رویداد فرهنگی حامد تاملی، پژوهشگر و عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی و جعفری مدرس و مربی گروه‌های استارت آپ دانشگاهی با موضوع  «فناوری‌های نرم» به گفتگو می‌پردازند. براین اساس قرار است مبحث کالاهای فرهنگی و تولید آنها با رویکرد تاثیرات بازی بر یادگیری مورد بحث قرار گیرد. پیش از این بخش ویژه‌ی ششمین دوره از این جایزه با موضوع « خانواده، کالای فرهنگی و کرونا» از علاقمندان دعوت کرده بود تا تولیدات خود را جهت بررسی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است که با توجه به تغییر سیاست‌های این جشنواره در برگزاری مجازی جشنواره، نشست‌های تخصصی نیز از طریق رسانه‌های رسمی این رویداد فرهنگی در اختیار علاقمندان از سرتاسر کشور قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که این نشست روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۸ از طریق پیج اینستاگرامی جشنواره به آدرس jayezeh.firoozeh در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

کارآفرینان، تولیدکنندگان و پژوهشگران جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه WWW.JAYEZEHFIROOZEH.IR  مراجعه کنند

انتشار: محدرضا عمری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.