تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
کد خبر : 42831

نقش آفرینی گیلان در شکوفایی اقتصادی و نوآوری

نقش آفرینی گیلان در شکوفایی اقتصادی و نوآوری

رییس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛ نقش آفرینی گیلان در شکوفایی اقتصادی و نوآوری ایسنا/گیلان رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: گیلان از استانهای بسیار مستعد است که می تواند در شکوفایی اقتصاد و نوآور..

رییس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

نقش آفرینی گیلان در شکوفایی اقتصادی و نوآوری

نقش آفرینی گیلان در شکوفایی اقتصادی و نوآوری

ایسنا/گیلان رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: گیلان از استانهای بسیار مستعد است که می تواند در شکوفایی اقتصاد و نوآوری نقش آفرین باشد. خودکفایی در تولید محصول راهبردی برنج یکی از برنامه هایی است که برای استان گیلان تعریف کردیم.

سردار سلیمانی عصر امروز در جلسه برنامه ریزی تحقق شعار سال که در استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام معظم رهبری یک ایران مقتدر است و به چشم اندازی دست یافته که همه ابعاد و مولفه ها توسعه یافتگی محقق شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: قدرت دفاعی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی از جمله مولفه های ایران قوی است؛ کشور ما از نظر زیرساخت ها و ظرفیت ها بسیار قوی است.

وی با بیان اینکه پروژه های پیش ساخته که روند روبه رشدی در کشور دارد خود بیانگر توسعه یافتگی است، ادامه داد: در حوزه اقتصادی علاوه بر سرمایه گذاری های متعدد زیرساختی، طرح های متعددی را مشاهده می کنیم.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: با اینکه توجه همه مسئولان ملی و استانی به اقتصاد بوده اما هنوز نتوانستیم شاهد انقلاب اقتصادی باشیم، بطوریکه اگر همه ظرفیتهای مدیریتی، مردمی، علمی و مطالعاتی کشور در کنار هم قرار گیرند، شاهد تحولات چشمگیر در این حوزه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: استان گیلان از ظرفیت های مختلف نظیر جغرافیایی، آب و هوا، همسایگی با چند کشور، دریای خزر، گردشگری و صنعتی، مردم ستخکوش، جوانان تحصیلکرده برخوردار است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: گیلان از استانهای بسیار مستعد است که می تواند در شکوفایی اقتصاد و نوآوری نقش آفرین باشد.

خودکفایی در تولید محصول راهبردی برنج یکی از برنامه هایی است که برای گیلان تعریف کردیم؛ از همه ظرفیت های بسیج در جهت تحقق این هدف هم بهره مند خواهیم شد.

وی اضافه کرد: باید در این راستا هدفگذاری و برنامه ریزی کنیم و از همه ظرفیتهای موجود بهره مند شویم.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: همچنین آمادگی خود را در جهت حمایت از توسعه سایر محصولات کشاورزی، دام و طیور حتی ظرفیتهای صنعتی اعلام میکنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، ظرفیتهای مردمی را سرمایه دانست و بیان کرد: در زمینه بازارهای داخلی، شرکتهای دانش بنیان، فضای مجازی، شرکت های تعاونی هم می توانیم نقش آفرین باشیم، البته ما تسهیلگر هستیم زیرا مردم نقش اصلی را ایفا می کنند. بیش از ۱۰۹۳ صندوق قرض الحسنه مردم یار داریم.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد که در برابر سلطه بیگانگان مقاومت کند، درآمد خانوار افزایش یابد رفاه افزایش می یابد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج یک ظرفیت بی انتهاست که از تشکیلات انقلاب اسلامی بوده که در خدمت مردم و نظام است، اعلام آمادگی می کنیم که پشتیبان رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی هستیم.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.