تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
کد خبر : 65849

نقش آفرینی متفاوت شادی احدی فر در سریال های نمایش خانگی/ چشم اندازی روشن پیش روی ستاره ی آینده سینمای ایران

نقش آفرینی متفاوت شادی احدی فر در سریال های نمایش خانگی/ چشم اندازی روشن پیش روی ستاره ی آینده سینمای ایران

شادی احدی فر، هنرمند جوان و خلاق سینما و تلویزیون، با نقش آفرینی های متفاوتی که در سینما و تلویزیون داشته، تا به امروز توانسته جایگاه حرفه ای و شایسته ای برای خود رقم زده و پای خود را جای ستارگان برتر هنر هفتم بگذارد. به گزارش خبرنگار سینمایی کافه دانش، دکتر شادی احدی فر، …

شادی احدی فر، هنرمند جوان و خلاق سینما و تلویزیون، با نقش آفرینی های متفاوتی که در سینما و تلویزیون داشته، تا به امروز توانسته جایگاه حرفه ای و شایسته ای برای خود رقم زده و پای خود را جای ستارگان برتر هنر هفتم بگذارد.

به گزارش خبرنگار سینمایی کافه دانش، دکتر شادی احدی فر، بازیگر سینما، متولد ۱۳ دی ماه ۱۳۶۲در خانواده ای موسیقی دان و هنرمند در شهر تهران به دنیا آمد.

وی با اینکه مدرک دیپلم خود را در رشته ریاضی گرفته بود، به دنبال علاقه ی خود برای تلفیق هنرهای نمایشی، موسیقی و درمانگری وارد دانشکده موسیقی شد و پس از آن رشته روانشناسی را از مقطع لیسانس شروع کرده و تمام مدارج حرفه ای روانشناسی را تا مقطع دکترا کسب کرد.

این هنرمند سینما و تلویزیون، پایان نامه دکتری روانشناسی خود را در زمینه تاثیر نمایش خلاق بر تنظیم هیجانات نوجوانان و جوانان نوشته است که هدف آن را نشان دادن عواطف و احساسات در پوسته بازیگری روی صحنه در کنار رشد فردی برای خود و تک تک مراجعه کنندگان می داند.

احدی فر، همچنین بازیگری را از ۱۷ سالگی به صورت حرفه ای در آثار موفق تلویزیونی، سینمایی و اخیرا تئاتر آغاز کرده است و با توجه به آموزش هایی که در موسسات معتبر بازیگری گذرانده، بازیگری بسیار توانمند و شناخته شده محسوب می شود.

وی دانش آموخته کارگاه های بازیگری دکتر مسعود دلخواه، استاد مسعود کیمیایی و امین تارخ است.

ایشان، خواهر شایان احدی فر بازیگر و تهیه کننده چند فیلم کوتاه و خواهر زاده مجید و حمید آقاگلیان تهیه کنندگان بنام سینما و تلویزیون هستند.

احدی فر، تا کنون در کارهای متعدد تلویزیونی، فیلم و سریال های نمایش خانگی نقش آفرینی کرده است که می توان به سریال های قهوه تلخ، جایزه بزرگ، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، نقطه چین، شهر هرت و چسب زخم و عصر پاییزی به کارگردانی اصغر نعیمی اشاره کرد.

سریال شهر هرت، به کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی داریوش باباییان، جدیدترین سریال تاریخی تلویزیون در حال تدوین است. فیلمبرداری این سریال که بخشی از دوره قاجار را روایت می کند، از آذر ماه سال گذشته آغاز شده؛ اما به دلیل شرایط کرونا تاکنون ادامه دارد.

همچنین سریال تلویزیونی «چسب زخم» به کارگردانی سیدحامد تهرانی علوی، تهیه کنندگی روشان امیری و نویسندگی مشترک سمیرا مختاری و عاطفه نفری است که فصل اول این سریال در ۱۵ قسمت ساخته شده است و هم اکنون تدوین آن در مراحل پایانی است.

همچنین در کارنامه حرفه ای این هنرمند، فیلم های سینمایی بانویی از ماه به کارگردانی مهرتاش مهدوی و نویسندگی الهام قره خانی و خاطرات سوخته به کارگردانی مغداد افشار دیده می شود.

این هنرمند، علاوه بر فعالیت بازیگری، نوازنده ساز هارپ، نویسنده چندین اثر علمی روانشناسی و همچنین استادیار دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران نیز است.

امید است، روزی فرا رسد که این بازیگر جوان و خلاق، سایر توانایی ها و استعدادهای دیگر خود را همچون نوازندگی ساز هارپ، بیشتر در معرض نمایش بگذارد.

خبرنگار:کوروش جم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.