تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۴
کد خبر : 242

نشست خبری گردهمایی سالانه چارگون برگزار شد؛ رونمایی از نرم افزارهای جدید

نشست خبری گردهمایی سالانه چارگون برگزار شد؛ رونمایی از نرم افزارهای جدید

نشست خبری گردهمایی سالانه چارگون برگزار شد؛ رونمایی از نرم افزارهای جدید نشست خبری گردهمایی سالانه چارگون برگزار شد. در این نشست علاوه بر معرفی نرم افزارهای جدید در سبد محصولی دیدگاه، بهترین تجربه‌های سازمان‌های مشتری نیز بازگو شد.
مدیران چارگون در نشستی خبری با حضور جمعی از خبرنگارهای رسانه‌های حوزه آی تی از دستاوردهای یکساله شرکت برای رونمایی در نهمین گردهمایی سالانه با مشتریان، سخن گفتند. به گزارش روابط عمومی چارگون، این نشست خبری روز شنبه ۲۳ آذرماه با ارائه تحلیلی درباره چگونگی اثرگذاری چارگون در افزایش بهره‌وری کسب و کارهای مختلف ایرانی آغاز شد.
جزئیات نشت خبری گردهمایی سالانه چارگون
فرزاد رحمانی، مدیرعامل چارگون در سخنانی تاکید کرد ما به هیچ وجه چارگون را صرفا یک شرکت تولید کننده و فروشنده نرم افزارهای سازمانی نمی‌دانیم؛ بلکه معتقدیم ما در چارگون، بهره‌وری، اثرگذاری و تحول ساختاری و اداری را به مشتریانمان می‌فروشیم تا بیشترین نقش را در افزایش بهره‌وری جامعه ایرانی ایفا کنیم.
وی ادامه داد در نهمین گردهمایی سالانه چارگون که هفتم دیماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی بر..

نشست خبری گردهمایی سالانه چارگون برگزار شد؛ رونمایی از نرم افزارهای جدید

نشست خبری گردهمایی سالانه چارگون برگزار شد. در این نشست علاوه بر معرفی نرم افزارهای جدید در سبد محصولی دیدگاه، بهترین تجربه‌های سازمان‌های مشتری نیز بازگو شد.

مدیران چارگون در نشستی خبری با حضور جمعی از خبرنگارهای رسانه‌های حوزه آی تی از دستاوردهای یکساله شرکت برای رونمایی در نهمین گردهمایی سالانه با مشتریان، سخن گفتند. به گزارش روابط عمومی چارگون، این نشست خبری روز شنبه ۲۳ آذرماه با ارائه تحلیلی درباره چگونگی اثرگذاری چارگون در افزایش بهره‌وری کسب و کارهای مختلف ایرانی آغاز شد.

جزئیات نشت خبری گردهمایی سالانه چارگون

چارگون

فرزاد رحمانی، مدیرعامل چارگون در سخنانی تاکید کرد ما به هیچ وجه چارگون را صرفا یک شرکت تولید کننده و فروشنده نرم افزارهای سازمانی نمی‌دانیم؛ بلکه معتقدیم ما در چارگون، بهره‌وری، اثرگذاری و تحول ساختاری و اداری را به مشتریانمان می‌فروشیم تا بیشترین نقش را در افزایش بهره‌وری جامعه ایرانی ایفا کنیم.

وی ادامه داد در نهمین گردهمایی سالانه چارگون که هفتم دیماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود، میزبان نماینده بیش از ۱۵۰۰ سازمان مشتری هستیم و امسال با شعار «در جمع بهترین‌ها» تلاش می‌کنیم تا گوشه‌ای اثرگذاری چارگون در کسب و کارهای مختلف را از زاویه دید و نگاه بهره‌برداران دیدگاه به مخاطبان و مدعوین گردهمایی عرضه کنیم.

رونمایی از محصولات جدید در راهکارهای نرم افزاری دیدگاه

چارگون

رحمانی با تشریح عملکرد خانواده ۳۵۰ نفری چارگون در طراحی، ‌تولید و عرضه مجموعه نرم افزارهای دیدگاه خاطرنشان کرد امسال نیز مانند هر سال با رونمایی از نرم افزارها و محصولات جدید در ۵ راهکار اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و BPMS دیدگاه و همچنین ارائه گزارشی از عملکرد یکساله شرکت، میزبان مشتریانمان خواهیم بود.

او از رونمایی نرم افزار مدیریت اسناد و اپلیکیشن کارها در حوزه اتوماسیون اداری خبر داد و افزود افق دید ما در این حوزه که یکی از پرکاربردترین و باسابقه‌ترین سیستم‌های نرم افزاری دیدگاه‌ست، هوشمندسازی فرآیند اتوماسیون اداری و تغییر نقش کاربران سازمانی است.

وی محصولات موبایلی دیدگاه همراه را دستاوردی بزرگ در حوزه اتوماسیون اداری دانست و گفت اپلیکیشن کارها به مجموعه اپلیکیشن‌های مکاتبات، جلسات و پیشخوان افزوده می‌شود تا در حوزه اداری، بیشترین کارآمدی و سهولت بهره‌برداری را در اختیار کاربران دیدگاه قرار دهد.

به گفته وی در یک سازمان دولتی حدود ۲۵ درصد کارهای اداری از طریق پلتفرم دیدگاه همراه انجام می‌شود که شاخص بزرگی برای تایید تغییر سبک رفتاری مدیران سازمانی محسوب می‌شود.

رحمانی خاطرنشان کرد دیدگاه همراه پلتفرمی است که زمان و مکان نمی‌شناسد و کاربری آن مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های شخصی افراد بر روی موبایل،‌ تسهیل‌کننده امور اداری و سازمانی‌ست. کاربری این پلتفرم و استقبال از آن نشان می‌دهد فرهنگ سازمانی کسب و کارهای ایرانی در حال تغییر است.

مدیرعامل شرکت چارگون با بیان اینکه سیستم‌های مدیریت منابع انسانی دیدگاهی کی از بزرگترین مجموعه نرم افزارها با کارکردهای متفاوت اما یکپارچه را شامل می‌شود، گفت در گردهمایی نهم چارگون و مشتریانش قصد داریم تا در این حوزه از الگوها و پروژه‌های موفق پیاده‌سازی شده در فرآیندهای مختلف منابع انسانی سازمان‌ها سخن بگوییم.

چارگون

وی تاکید کرد امسال بهترین خبر ما برای مشتریانمان، توسعه پیشخوان کارکنان است که مجموعه‌ای وسیع از فرآیندهای کاربردی پرسنل از درخواست یک مرخصی تا وام و… را بر روی موبایل برای آنها ممکن می‌کند.

وی همچنین از رونمایی نرم افزار درآمدها و توسعه بیشتر نرم‌افزار قراردادها در راهکار مالی دیدگاه خبر داد و افزود استراتژی چارگون در حوزه مالی، پوشش مکانیزه کلیه فرآیندهای مالی سازمان‌ها و ارائه اتوماسیون مالی به سازمان‌هاست.

مدیر عامل چارگون تصریح کرد در حال حاضر سازمان‌هایی در بین مشتریان چارگون هستند که با وجود اختصاص بودجه دولتی و پیچیدگی‌های فرآیندهای مالی در بیش از ۹۰ درصد رویدادهای مالی و اسنادش از طریق دیدگاه مکانیزه و شفاف شده‌اند.

وی ادامه داد تغییر نقش کاربران مالی به ناظرین و کنترل‌گرهای مالی، هدف متعالی چارگون در حوزه ارائه سیستم‌های مالی است. رحمانی همچنین از توسعه و گستردگی فرآیندی نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه خبر داد و افزود مکانیزاسیون بخش سخت افزاری سازمانها که عموما به نام امور پشتیبانی از آنها یاد می‌شود، زمینه کارکردی مهم و تاثیرگذار دیگری از نرم‌افزارهای دیدگاه است.

به گفته وی، وجود سازمان‌های بزرگی مانند بانک کشاورزی، دانشگاه پیام نور و… در بین بهره‌برداران نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه نشان می‌دهد کارکردهای این سیستم‌ها در مدیریت اموال، انبار،‌ خرید و تدارکات و املاک و مستغلات چه حجم بزرگی از فعالیت‌های سخت‌افزاری در سازمان‌ها را پوشش می‌دهد.

مدیرعامل چارگون همچنین از ارائه نسل جدید نرم افزار BPMS دیدگاه در نهمین گردهمایی سالانه چارگون و مشتریانش خبر داد و افزود در این رویداد سالانه، نرم‌افزاری مطابق با استاندارد جهانی و قابلیت پوشش فرآیندهای مختلف در صنایع دارویی، صنعتی و خدماتی را به مشتریانمان ارائه خواهیم کرد.

ارائه گزارش از همگام و برپایی نمایشگاه‌های کسب و کارهای نوین و فناورانه

چارگون

شاهین طبری، رییس هیئت مدیره چارگون نیز در این نشست خبری با تاکید بر بلوغ نرم افزارهای دیدگاه تاکید کرد در طول ۲۱ سال گذشته محصولات دیدگاه متناسب با نیازمندی‌ها و اقتضائات زمان پیش رفته رفته و به بلوغ هر چه بیشتر رسیده‌اند.

وی ادامه داد چارگون همواره تلاش کرده است تا در گردهمایی‌های خود زمینه تعامل، هم‌افزایی و ایجاد شبکه ارتباطی بین سازمان‌های مشتری و بهر‌ه‌برداران دیدگاه در صنایع مختلف را فراهم کند.

امسال نیز متناسب با شعار گردهمایی که «در جمع بهترین تجربه‌ها» در نظر گرفته شده از طریق دو رویداد تلاش می‌کنیم تا این تعامل و پیوستگی را بین مدعوین خود ایجاد کنیم. به گفته وی، اختصاص فضای نمایشگاهی به ۱۶ کسب و کار نوین و مبتنی بر فناوری و چند رسانه کشور و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در نوبت صبح و عصر از جمله رخدادهای گردهمایی سالانه چارگون هستند.

علاوه بر کارگاه‌هایی بازگویی تجربه مشتریان چارگون از نرم افزارهای سازمانی دیدگاه، کارگاه آموزشی «امنیت در SQL Server »، آشنایی با چالش‌های رهبری در سازمانها و هوش مصنوعی و مدیریت سامانه‌های هوشمند نیز برای عموم مدعوین چارگون در نوبت عصر برگزار می‌شود.

طبری همچنین به تجهیز سایت کامپیوتری دبیرستان تیزهوشان بهشتی در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت در گردهمایی سال گذشته قول دادیم تا همواره یاد و خاطره همکاران فقیدمان در سانحه هوایی تهرات-یاسوج را گرامی بداریم. تجهیز این سایت کامپیوتری نیز ادای دینی به آنها و تلاشی دسترسی دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار به حوزه فناوری و تجهیزات آن، بود که گزارشی از آن به مشتریانمان ارائه خواهد شد.

به گفته وی، ارائه گزارشی از عملکرد یکساله موسسه خیریه همگام درباره برگزاری دور دوم مسابقات بوچیا، رویداد توان‌تک در الکامپ و پیشبرد اهداف کمپین ۱۱ ایران برای افزایش ظرفیت اجتماعی و فرهنگ‌سازی در حوزه معلولین از دیگر برنامه‌های چارگون در نهمین گردهمایی سالانه این شرکت و مشتریانش خواهد بود.

پرسش و پاسخ با خبرنگاران

در پایان این نشست خبری، مدیران چارگون به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند. رحمانی، مدیرعامل چارگون در پاسخ به سئوالی درباره آینده چارگون و میزان رشد شاخص‌های آن علی رغم رشد منفی اقتصاد کشور گفت واقعیت این است که چارگون همواره رو به رشد و تعالی بوده و در بسیاری از شاخص‌های ارزیابی و ریالی خود بیش از هدف‌گذاری تعیین شده، دستاورد داشته است. ما معتقدیم رشد و موفقیت وابستگی مستقیمی به عملکرد خودمان دارد و با وجود افزایش هزینه‌ها در کل کشور، ما نیازمند حفظ انگیزه و پشت سر گذاشتن چالش‌های پیش رو هستیم.

وی درباره قطعی اینترنت دی‌ماه و اثرگذاری آن بر روی فعالیت و بیزنس چارگون نیز خاطرنشان کرد طبعا ما هم مانند همه صنایع و کسب و کارهای مختلف از این واقعه،‌تاثیر گرفتیم و دچار مشکل شدیم. مثلا اگر به آمار نگاه کنیم میزان ثبت تیکت سازمان‌های مشتری در روز قبل از قطعی اینترنت ۵۰۰ بوده که در زمان قطع آن به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است. این امر نشان می‌دهد هر چند که سافر دیدگاه از کار نیفتاد چون وابستگی به سرویس‌های دیگری نداشت اما سرویس دهی به مشتریان با کندی و مشکل همراه شده بود.

طبری، رییس هیئت مدیره چارگون نیز در پاسخ به سئوالی درباره برنامه چارگون برای صادرات نرم افزارهای دیدگاه گفت در چند ماه گذشته تمرکز ویژه‌ای در حوزه کشورهای همسایه و افزایش تعاملات تجاری به ویژه در حوزه عراق داشته‌ایم که متاسفانه برای دومین بار و به دلیل چالش‌ها و اتفاقات منطقه‌ای به نتیجه نرسیده‌اند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره تعامل چارگون و خدمات‌دهی به استارتاپ‌ها نیز افزود واقعیت این است که نبود قوانین مشخص و از همه مهمتر شکل نگرفتن اکوسیستم استارتاپی در کشور که بتواند تعاملات این حوزه را پوشش دهد و آنها را تضمین کند موجب می‌شود تا چارگون با وجود ارتباط وسیع با کسب و کارهای نوین و استارتاپی،‌ تمرکز و برنامه چندانی روی این حوزه نداشته باشد و همچنان به ارتباط غیر مستقیم با این کسب و کارها بسنده کند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.