تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
کد خبر : 8054

نشست خبری فیلم عامه پسند| سهیل بیرقی: متعلق به هیچ ایسمی نیستم

نشست خبری فیلم عامه پسند| سهیل بیرقی: متعلق به هیچ ایسمی نیستم

نشست خبری فیلم عامه پسند| سهیل بیرقی: متعلق به هیچ ایسمی نیستم سومین نشست خبری در اولین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با عوامل فیلم عمه پسند در سینما ملت برگزار شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نشست خبری فیلم «عامه پسند» برگزار شد.
در ابتدای این نشست منتقد سینما آنتونیو شرکا درباره فیلم گفت : مردهایی که در فیلم هستند نامعلومند و واکنش‌های فهیمه را نسبت به آن‌ها نمی بینیم. ما به جای مردانی هستیم که باید سوال کنیم که از حمایت زن تنهای مستقل چه سهمی داریم؟ بیرقی در این فیلم ریسک کرده تا روایت کاملاً زنانه از فیلم و‌ جامعه ارائه بدهد.
در ادامه باران کوثری در پاسخ به سوالی درباره تجربه بازیگری با سهیم بیرقی گفت: همکاری با بیرقی لذت بخش است و باید بک بازیگر خیلی خوشحال باشد از همکاری با او. شیوه بازیگرفتن بیرقی متفاوت است.
هوتن شکیبا نیز بیان کرد: آنقدر همه چیز در این فیلم به جا و مناسب بود که دوست دارم باز هم با سهیل بیرقی کار کنم.
در ادامه بیرقی در خصوص شیوه غیرخطی بودن فیلمنامه گفت: در فیلمنامه نویسی شیوه تجربه گرایی استفاده کردم تا درگیر کننده تر فیل..

نشست خبری فیلم عامه پسند| سهیل بیرقی: متعلق به هیچ ایسمی نیستم

سومین نشست خبری در اولین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با عوامل فیلم عمه پسند در سینما ملت برگزار شد.

نشست خبری فیلم عامه پسند| سهیل بیرقی: متعلق به هیچ ایسمی نیستم – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نشست خبری فیلم «عامه پسند» برگزار شد.

در ابتدای این نشست منتقد سینما آنتونیو شرکا درباره فیلم گفت : مردهایی که در فیلم هستند نامعلومند و واکنش‌های فهیمه را نسبت به آن‌ها نمی بینیم. ما به جای مردانی هستیم که باید سوال کنیم که از حمایت زن تنهای مستقل چه سهمی داریم؟ بیرقی در این فیلم ریسک کرده تا روایت کاملاً زنانه از فیلم و‌ جامعه ارائه بدهد.

در ادامه باران کوثری در پاسخ به سوالی درباره تجربه بازیگری با سهیم بیرقی گفت: همکاری با بیرقی لذت بخش است و باید بک بازیگر خیلی خوشحال باشد از همکاری با او. شیوه بازیگرفتن بیرقی متفاوت است.

هوتن شکیبا نیز بیان کرد: آنقدر همه چیز در این فیلم به جا و مناسب بود که دوست دارم باز هم با سهیل بیرقی کار کنم.

در ادامه بیرقی در خصوص شیوه غیرخطی بودن فیلمنامه گفت: در فیلمنامه نویسی شیوه تجربه گرایی استفاده کردم تا درگیر کننده تر فیلم را بسازم. بیشتر تلاش کردم از کاراکتر در ساخت و روند فیلم استفاده کنم. معتقد بودم که باید برای این زن یک مرثیه سرایی کرد. به بهانه شکست زمان ما از سطح اتفاقات رد می‌شویم و به عمق کاراکتر برسیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره ضد زن بودن فیلم گفت: تصمیم گرفتم که فیلمم درباره مدح زنان یا علیه نباشد و من متعلق به هیچ ایسمی نیستم. ‌و قطعا در کار گروهی به اینجا رسیدم. نه برای زنان و نه بر زنان فیلم نساختم. من فقط خواستم تا زمانه خودم را بازتاب بدهم. اگر احساس تخریب دنیای زنان می‌شود انعکاس ذهن خود بیننده است.

وی همینطور اشاره کرد که سرنوشت همه ما به عامه پسند بودن ربط دارد. فیلم در مدح و مذمت عامه پسندی نیست بلکه پرسش درباره مردم روزگار خود ما است که هرکس تصمیم می‌گیرد عامه پسند نباشد و به تغییر مسیر فکر کند حذف می‌شود. فیلم مردم را نمی‌بیند چون آنها خود ما هستیم. افسانه در این فیلم نماینده جریان عامه پسند است که در نهایت پیروز و صاحب همه چیز می‌شود اما میلاد و فهیمه چون می‌خواهند متفاوت باشند حذف می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.