تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۷
کد خبر : 54839

نشست امنیتی جو بایدن با مدیران اپل، مایکروسافت و آمازون

نشست امنیتی جو بایدن با مدیران اپل، مایکروسافت و آمازون

نشست امنیتی جو بایدن با مدیران اپل، مایکروسافت و آمازونبه‌گزارش‌ بلومبرگ، جو بایدن قصد دارد تا در روز چهارشنبه جلسه‌ای را با تیم کوک (مدیرعامل اپل)، ساتیا نادلا (مدیرعامل مایکروسافت) و اندی جسی (مدیرعامل آمازون) در مورد بررسی پیشرفت امنیت سایبری شرکت‌ها پس از حملات امنیتی اخیر برگزار کند. همچنین شرکت‌های دیگری مانند گوگل، آی بی ام، جی‌پی مورگان چیس (JP Morgan Chase) و سادرن کمپانی (Southern Company) نیز در این جلسه حضور خواهند داشت.
مطالب مرتبط:بایدن: هر آمریکایی برای تزریق واکسن کرونا ۱۰۰ دلار پاداش می‌گیرد
فیس بوک جواب اتهامات بایدن درباره انتشار اخبار جعلی درباره کرونا در این شبکه اجتماعی را داد
در حالی که از جزئیات دقیق این جلسه اطلاعی در دسترس نیست اما با توجه به حوادثی مانند حمله‌ی سایبری به سولارویندز (SolarWinds)، حمله‌ی باج‌افزاری به کاسیا (Kaseya) و خاموشی شبکه سوخت‌رسانی کلونیال پایپ‌لاین (Colonial Pipeline)، انتظار می‌رود که مسائل بسیاری مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار بگیرد. در حال حاضر هیچ‌یک از شرکت‌های حاضر در این جلسه مایل به پاسخگویی به سوالات وب‌سایت ورج نبوده‌اند. همچنین ک..

نشست امنیتی جو بایدن با مدیران اپل، مایکروسافت و آمازون

به‌گزارش‌ بلومبرگ، جو بایدن قصد دارد تا در روز چهارشنبه جلسه‌ای را با تیم کوک (مدیرعامل اپل)، ساتیا نادلا (مدیرعامل مایکروسافت) و اندی جسی (مدیرعامل آمازون) در مورد بررسی پیشرفت امنیت سایبری شرکت‌ها پس از حملات امنیتی اخیر برگزار کند. همچنین شرکت‌های دیگری مانند گوگل، آی بی ام، جی‌پی مورگان چیس (JP Morgan Chase) و سادرن کمپانی (Southern Company) نیز در این جلسه حضور خواهند داشت.

مطالب مرتبط:

  • بایدن: هر آمریکایی برای تزریق واکسن کرونا ۱۰۰ دلار پاداش می‌گیرد

  • فیس بوک جواب اتهامات بایدن درباره انتشار اخبار جعلی درباره کرونا در این شبکه اجتماعی را داد

در حالی که از جزئیات دقیق این جلسه اطلاعی در دسترس نیست اما با توجه به حوادثی مانند حمله‌ی سایبری به سولارویندز (SolarWinds)، حمله‌ی باج‌افزاری به کاسیا (Kaseya) و خاموشی شبکه سوخت‌رسانی کلونیال پایپ‌لاین (Colonial Pipeline)، انتظار می‌رود که مسائل بسیاری مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار بگیرد. در حال حاضر هیچ‌یک از شرکت‌های حاضر در این جلسه مایل به پاسخگویی به سوالات وب‌سایت ورج نبوده‌اند. همچنین کاخ سفید نیز از پاسخ به سوالات این وب‌سایت خودداری کرده است.

به‌نظرشما شرکت‌های بزرگ باید از چه راه‌هایی برای مقابله با حملات سایبری استفاده کنند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

۰۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.