تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
کد خبر : 61424

نسل جدید شاسی بلند محبوب تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022 معرفی شد + عکس

نسل جدید شاسی بلند محبوب تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022 معرفی شد + عکس

نسل جدید شاسی بلند محبوب تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022 معرفی شد + عکستویوتا از نسل جدید شاسی بلند محبوب خود با نام تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022 رونمایی کرده که خودرویی با امکانات بالا و قیمت پایین‌تر است.
..

تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022نسل جدید شاسی بلند محبوب تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022 معرفی شد + عکس

تویوتا از نسل جدید شاسی بلند محبوب خود با نام تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022 رونمایی کرده که خودرویی با امکانات بالا و قیمت پایین‌تر است.

در بین خودروهای کراس‌اوور سایز کوچک، تویوتا راو ۴ در بالاترین جایگاه قرار دارد و حال نسل جدید آن تحت عنوان تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022 معرفی شده است که عملکرد تیپ XSE را با قیمت پایین‌تری ارائه می‌دهد.

تیپ اس ای تویوتا RAV4 Hybrid 2022 دارای رنگ مونوتون، صندلی پارچه‌ای و تاچ‌ اسکرین ۷ اینچی با ۶ اسپیکر است و علاوه بر این، تویوتا گزینه‌های بیشتری را در اختیار افرادی قرار داده است که به دنبال زیباتر و مجهزتر کردن خودروی خود هستند. یکی از این گزینه‌ها، بسته آب و هوا است که صندلی‌های گرمکن جلو، فرمان گرمکن از جنس چرم و برف پاک کن‌های دارای حسگر تشخیص باران با قابلیت یخ‌زدایی را فراهم می‌آورد.

گزینه دیگر موجود در تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022 بسته‌ای است که مونروف، لیفت‌گیت برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع و سیستم اطلاعات و سرگرمی Audio Plus با تاچ اسکرین ۹ اینچی را به دنبال دارد.

تویوتا علاوه بر معرفی تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022، به‌طور کلی تغییراتی را در سری راو ۴ اعمال کرده است. به‌عنوان مثال، تیپ‌های ایکس اس ای حال از رنگ جدیدی با نام Calvary Blue به همراه سقف مشکی رنگ برخوردار خواهند بود درحالی که خریداران تیپ‌های دیگر می‌توانند رنگ Calvary Blue را بدون سقف مشکی رنگ داشته باشند.

تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022

خریداران راو ۴ از این پس گزینه‌های بیشتری را در زمینه چرخ‌ها خواهند داشت؛ برای تیپ‌های ال ای هیبرید، ایکس ال ای و ایکس ال ای هیبرید رنگ‌های جدیدی برای چرخ‌ها ارائه شده است. همچنین رنگ جدیدی برای چرخ‌ها در تیپ Adventure در نظر گرفته شده و این درحالی است که تیپ‌های ایکس ال ای پریمیوم هیبرید، لیمیتد هیبرید و ایکس اس ای هیبرید از طراحی چرخ جدیدی بهره‌مند خواهند شد.

همچنین بخوانید:

تویوتا Aygo X معرفی شد؛ یک هاچ بک زیبا و دوست داشتنی + عکس و مشخصات

به تیپ ایکس ال ای و تیپ‌های بالاتر چراغ‌های جلوی تازه‌ای افزوده شده و چراغ‌های مه شکن LED اکنون در تیپ‌های ایک ال ای پریمیوم، لیمیتد، ادونچر و TRD Off Road به‌صورت پیش‌فرض قرار می‌گیرند. از ارتقاهای صورت گرفته در فضای داخلی تیپ‌های مختلف تویوتا راو ۴ می‌توان به جعبه درون داشبورد با قابلیت قفل کردن و چراغ‌های داخلی LED اشاره کرد. برای ایکس ال ای و تیپ‌های بالاتر سوئیچ‌های داخلی نورانی در نظر گرفته شده و تیپ لیمیتد نیز یک صندلی شاگرد برقی هشت جهته دریافت کرده است.

تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022

البته همچنان برخی از جزئیات سری ۲۰۲۲ تویوتا RAV4 نظیر قیمت مشخص نشده است. این کراس‌اوور ارتقا یافته در اواسط دسامبر روانه بازار خواهد شد و تویوتا اعلام کرده است که در آن زمان جزئیات قیمت‌ها را به اشتراک خواهد گذاشت. تویوتا تاکنون مدل‌های ۲۰۲۲ چندین خودروی خود را به مقدار قابل توجهی ارتقا بخشیده است.

در ادامه تصاویر بیشتری را از تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022 مشاهده می‌کنید:

تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022
تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022
تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022
تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022
تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022
تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022
تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022
تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022
تویوتا RAV4 SE Hybrid 2022

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.