تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
کد خبر : 34633

نسل جدید تلویزیون انعطاف پذیر ال جی به حالت خمیده در می‌آید

نسل جدید تلویزیون انعطاف پذیر ال جی به حالت خمیده در می‌آید

نسل جدید تلویزیون انعطاف پذیر ال جی به حالت خمیده در می‌آید تلویزیون انعطاف پذیر ال جی که مخصوص بازی دوستان طراحی شده، می‌تواند تنها با فشردن یک دکمه، از حالت تخت به خمیده تبدیل شود.
نسل جدید تلویزیون انعطاف پذیر در جریان نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد که دارای فناوری‌های تازه‌ای است و می‌توانید آن را به صورت خمیده یا تخت استفاده کنید.
نسل جدید تلویزیون انعطاف پذیر ال جی معرفی شد این تلویزیون گیمینگ ۴۸ اینچ OLED، به صورت منعطف طراحی شده و می‌توانید آن را برای تماشای فیلم یا بازی کردن به شکل‌های مختلف به کار بگیرید. برای مثال اگر می‌خواهید بازی کنید، کافی است دکمه مخصوص به تغییر حالت تلویزیون را فشار دهید تا به صورت خودکار به حالت خمیده تبدیل شود یا حتی در حالت تخت بازی کند که این مسئله به سلیقه شخصی شما بستگی خواهد داشت.
این تلویزیون می‌تواند تا شعاع هزار میلی‌متر خم شود و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. نرخ تازه سازی متغیر این تی وی به شما کمک می‌کند تا نرخ‌های ۴۰ هرتز الی ۱۲۰ هرتز را به دلخواه دریافت کنید. همچنین تکنولوژی صدای سینمایی اولد (Cinematic Sound OLED) نیز در ..

نسل جدید تلویزیون انعطاف پذیر ال جی به حالت خمیده در می‌آید

تلویزیون انعطاف پذیر ال جی که مخصوص بازی دوستان طراحی شده، می‌تواند تنها با فشردن یک دکمه، از حالت تخت به خمیده تبدیل شود.

نسل جدید تلویزیون انعطاف پذیر در جریان نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد که دارای فناوری‌های تازه‌ای است و می‌توانید آن را به صورت خمیده یا تخت استفاده کنید.

نسل جدید تلویزیون انعطاف پذیر ال جی معرفی شد

این تلویزیون گیمینگ ۴۸ اینچ OLED، به صورت منعطف طراحی شده و می‌توانید آن را برای تماشای فیلم یا بازی کردن به شکل‌های مختلف به کار بگیرید. برای مثال اگر می‌خواهید بازی کنید، کافی است دکمه مخصوص به تغییر حالت تلویزیون را فشار دهید تا به صورت خودکار به حالت خمیده تبدیل شود یا حتی در حالت تخت بازی کند که این مسئله به سلیقه شخصی شما بستگی خواهد داشت.

تلویزیون انعطاف پذیر ال جی

این تلویزیون می‌تواند تا شعاع هزار میلی‌متر خم شود و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. نرخ تازه سازی متغیر این تی وی به شما کمک می‌کند تا نرخ‌های ۴۰ هرتز الی ۱۲۰ هرتز را به دلخواه دریافت کنید. همچنین تکنولوژی صدای سینمایی اولد (Cinematic Sound OLED) نیز در این تلویزیون استفاده شده که باعث لرزش تلویزیون می‌شود. ال جی در سال گذشته، این تکنولوژی را در نمونه اولیه تلویزیون‌های جدیدش و همچنین مدل G8 به نمایش گذاشته بود.

متاسفانه از آنجایی که نمایشگاه CES امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود، هنوز نمی‌توان گفت که نسل جدید تلویزیون انعطاف پذیر ال جی تا چه اندازه خوب عمل می‌کند اما با توجه به شناختی که از این شرکت داریم، می‌توان انتظار کیفیت بالایی را داشت. این شرکت در سال گذشته هم توانسته بود موفقیت زیادی در این نمایشگاه بدست بیاورد و مورد توجه قرار بگیرد.

شرکت سازنده به زودی اطلاعات بیشتری را از این تلویزیون در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. هنوز اعلام نشده که این تلویزیون به مرحله تولید رسیده و آیا قرار است به زودی وارد بازار شود یا خیر. همچنین قیمت آن هم مشخص نیست.

مطالب مربوط به نمایشگاه CES 2021 را از اینجا دنبال کنید منبعtheverge-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.