تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 583790

نسخه AMD Ryzen 2022 لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ در راه است

نسخه AMD Ryzen 2022 لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ در راه است

نسخه AMD Ryzen 2022 لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ در راه است نسخه AMD Ryzen 2022 لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ با طراحی باریک و سبک، پردازنده‌های مدرن رایزن ۶۰۰۰ و کارت گرافیک GTX 2050 معرفی شدند. اوایل سال، آنر از نسخه جدید لپ تاپ‌های مجیک بوک ۱۴ با جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهمی

نسخه AMD Ryzen 2022 لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ در راه است

نسخه AMD Ryzen 2022 لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ با طراحی باریک و سبک، پردازنده‌های مدرن رایزن ۶۰۰۰ و کارت گرافیک GTX 2050 معرفی شدند.

اوایل سال، آنر از نسخه جدید لپ تاپ‌های مجیک بوک ۱۴ با جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل رونمایی کرد. اکنون پوسترهای تبلیغاتی نسخه AMD Ryzen 2022 لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ منتشر شده است که به جدیدترین پردازنده‌های سری Ryzen 6000 کمپانی AMD مجهز خواهد بود.

آنر در این تیزر تبلیغاتی اعلام کرده است که ۳۰ تیر ماه در چین از نسل جدید لپ تاپ‌های خودش با عملکرد عالی و عمر باتری طولانی رونمایی خواهد کرد. نسخه قبلی از پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ قدرت می‌گرفت که مثل نسخه‌های دسکتاپی پردازنده‌های توانمندی هستند. اکنون نسل جدید با پردازنده‌های سری رایزن ۶۰۰۰ ارائه می‌شوند که از محبوبیت نسل قبل کمک می‌گیرند. این پردازنده‌ها از هسته بازطراحی شده +AMD Zen 3 قدرت می‌گیرند که در هر وات عملکرد بیشتری را ارائه می‌کند و به عنوان پایه‌ای برای پردازنده‌های AMD Ryzen 6000 عمل می‌کند.

این نسل در مقایسه با نسل قبلی سرعت کلاک بالاتر ۵ گیگاهرتزی دارد که افزایش ۱.۳ برابری در سرعت پردازش و عملکرد گرافیکی آن ۲.۱ برابر سریع‌تر است. نسخه رایزن جدید لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ از پردازنده Ryzen 6600U و 6800U قدرت می‌گیرد. ضخامت این دستگاه ۱۵.۹ میلی‌متر است، بدنه آن تمام فلز بوده و در دو نسخه نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شود.

پردازنده‌های خانواده رایزن ۶۰۰۰، تا ۱۶ ترد و ۸ هسته را ارائه می‌کنند که هر کدام وظایف متعددی را می‌توانند انجام دهند. AMD ادعا می‌کند این نسل در عملکرد تک هسته‌ای ۱۱ درصد و در عملکرد چند هسته‌ای ۲۸ درصد سریع‌تر است. لپ تاپ جدید آنر به جز این پردازنده‌ها، از کارت گرافیک مستقل Nvidia Geforce GTX 2050 نیز برخوردارند. این همچنین نخستین لپ تاپ فوق کوچک آنر است که به فناوری Honor OS Turbo مجهز است.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.