تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 63118

نسخه گیمینگ ردمی K50 دکمه‌های روشانه‌ای نسل قبل را حفظ می‌کند

نسخه گیمینگ ردمی K50 دکمه‌های روشانه‌ای نسل قبل را حفظ می‌کند

نسخه گیمینگ ردمی K50 دکمه‌های روشانه‌ای نسل قبل را حفظ می‌کند یک منبع نزدیک به شیائومی می‌گوید نسخه گیمینگ ردمی K50 به همان طراحی نمایشگر و دکمه‌های روشانه‌ای نسل گذشته خواهد، ردمی K40 مجهز..

نسخه گیمینگ ردمی K50 دکمه‌های روشانه‌ای نسل قبل را حفظ می‌کند

یک منبع نزدیک به شیائومی می‌گوید نسخه گیمینگ ردمی K50 به همان طراحی نمایشگر و دکمه‌های روشانه‌ای نسل گذشته خواهد، ردمی K40 مجهز خواهد بود.

گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه گیمینگ ردمی K50 شیائومی مثل گذشته با دکمه‌های روشانه‌ای پاپ آپ عرضه خواهد شد. و از آنجا که گوشی ردمی کی ۴۰ گیمینگ ادیشن با نام Poco F3 GT در بازارهای جهانی عرضه شد، انتظار می‌رود نسل جدید این گوشی هم با نام Poco F4 GT در بازارها عرضه شود.

علاوه بر دکمه‌های روشانه‌ای، این دستگاه درست مثل نسل گذشته خودش به یک نمایشگر مسطح با حفره دوربین سلفی در مرکز صفحه مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود عملکرد گیمینگ این گوشی فوق‌العاده باشد.

منبع این خبر جزئیات زیادی را فاش نکرده است، اما با تأیید گزارش‌های قبلی می‌گوید که این گوشی در دو نسخه استاندارد و پرو عرضه خواهد شد. اولی به چیپست دایمنسیتی ۷۰۰۰ مجهز می‌شود، در حالی که نسخه پرو از چیپست پرچمدار دایمنسیتی ۹۰۰۰ قدرت خواهد گرفت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.