تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر : 72685

نسخه پولی تلگرام، چه قابلیت‌هایی دارد؛ هرآنچه از تلگرام پریمیوم میدانیم

نسخه پولی تلگرام، چه قابلیت‌هایی دارد؛ هرآنچه از تلگرام پریمیوم میدانیم

نسخه پولی تلگرام، چه قابلیت‌هایی دارد؛ هرآنچه از تلگرام پریمیوم میدانیمنسخه پولی تلگرام احتمالا به زودی با قابلیت‌های جدیدی عرضه خواهد شد. در این مطلب به هرآنچه که باید از تلگرام پریمیوم بدانیم می‌پرد..

نسخه پولی تلگرام، چه قابلیت‌هایی دارد؛ هرآنچه از تلگرام پریمیوم میدانیم

نسخه پولی تلگرام احتمالا به زودی با قابلیت‌های جدیدی عرضه خواهد شد. در این مطلب به هرآنچه که باید از تلگرام پریمیوم بدانیم می‌پردازیم.

در حال حاضر پیام‌رسان‌های زیادی در دسترس کاربران فضای مجازی است اما در این میان تلگرام با برخی ویژگی‌های خاص و برجسته که در واتساپ و فیسبوک دیده نمی‌شود متمایز است. این پیام‌رسان که چند سالی است وارد بازار شده با جذب میلیون‌ها کاربر توانسته محبوبیت خاصی پیدا کند و بنابر گزارش backlinko در حال حاضر بیش از ۵۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. با وجود این، مسئله درآمدزایی همواره یکی از چالش‌های مالکان این پلتفرم در سالیان اخیر بوده که حالا شاید با نسخه پولی تلگرام یا همان تلگرام پریمیوم مرتفع شود.

اخیرا Telegram Beta در نسخه ۸.۷.۲ این پیام‌رسان برای iOS سرویس اشتراکی تلگرام پریمیوم (Telegram Premium) را کشف کرده و احتمالا باید به زودی انتظار عرضه قابلیت‌های پولی، برای نسخه اندرویدی این پیام‌رسان را نیز داشته باشیم. اما پیش از آنکه رسما اتفاقی بیفتد اجازه دهید ببینیم نسخه پولی تلگرام چه چیزی به ارمغان خواهد آورد.

تلگرام پریمیوم (تلگرام پولی) چه قابلیت‌هایی دارد؟

تلگرام چندی پیش نسخه ۸.۷.۲ بتا را برای iOS منتشر کرد و در این نسخه اشتراک پولی خاصی با نام تلگرام پریمیوم معرفی شد. همانطور که از نام آن مشخص است، تلگرام پولی به کاربران امکان دسترسی به برخی ویژگی‌های برتر را می‌دهد که در حال حاضر می‌دانیم شامل برخی استیکر‌ها و ایموجی‌های ری‌اکشن به پیام انحصاری است. البته در حال حاضر این شرکت اطلاعات زیادی درباره قیمت تلگرام پریمیوم و یا نحوه دقیق در دسترس قرار گرفتن آن به اشتراک نگذاشته است.

در شرایطی که تلگرام پریمیوم در حال حاضر تنها برای iOS در دسترس است باید گفت بی‌تردید و به‌ زودی شاهد عرضه آن برای اندروید نیز خواهیم بود و همانطور که پیش‌تر در معرفی تلگرام پریمیوم گفته بودیم، استیکرهایی که برای خریداران اشتراک فعال شده، برای کاربران رایگان قابل رویت نخواهد بود و آن‌ها تنها بنری می‌بینند که از آن‌ها می‌خواهد با عضویت در تلگرام پریمیوم، قفل استیکر‌ها و ایموجی‌های جدید را باز کنند.

طبیعتا این برای افرادی که با خرج کردن چند دلار برای بازکردن استیکرهای جدید مشکلی ندارند می‌تواند جالب باشد اما باید گفت چیز جدیدی نیست. در واقع تلگرام پولی تا حد زیادی شبیه به اشتراک پولی دیسکورد است با این تفاوت که دیکسورد مزایایی مانند ایموجی‌های متحرک سفارشی، ویژگی‌های شخصی‌سازی اضافی و آپلودهای بزرگتر را نیز به کاربران ارائه می‌کند.

تلگرام پریمیوم

چندی پیش تلگرام یک به‌روزرسانی بزرگ منتشر کرد که از طریق آن ویژگی‌های جدیدی مانند صدای اعلان سفارشی، مدت زمان بی‌صدا کردن سفارشی، منوی حذف خودکار در پروفایل‌ها و موارد متعدد دیگری به برنامه پیام‌رسان اضافه شد. این به ما می‌گوید جدا از تلاش برای کسب درآمد از برنامه، مدیران تلگرام همزمان و به طور مداوم در حال بهبود امکانات و عملکرد خود پیام‌رسان نیز هستند و ویژگی‌های مفید بیشتری اضافه می‌کنند.

با وجود اینکه در حال حاضر هیچ اشاره مشخصی مبنی بر اینکه ممکن است چه چیزهای دیگری در تلگرام پریمیوم گنجانده شود وجود ندارد، باید امیدوار باشیم که ویژگی‌های موجود و فعلی آن برای عموم کاربران رایگان بماند و در عین حال این شرکت قابلیت‌هایی چون تماس‌های گروهی، آپلود فایل‌های حجیم و ویدیوهای بسیار باکیفیت را در طرح تلگرام پریمیوم قرار دهد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.