تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
کد خبر : 66447

نسخه دیزلی جک T8 معرفی شد ؛ آیا کی ام سی T8 با موتور دیزل به ایران می‌آید؟

نسخه دیزلی جک T8 معرفی شد ؛ آیا کی ام سی T8 با موتور دیزل به ایران می‌آید؟

نسخه دیزلی جک T8 معرفی شد ؛ آیا کی ام سی T8 با موتور دیزل به ایران می‌آید؟نسخه دیزلی جک T8 برای رقابت با رقبای ژاپنی معرفی شد، اما آیا کی ام سی T8 با موتور دیزل به ایران نیز عرضه خواهد شد؟ در ادامه با..

نسخه دیزلی جک T8 معرفی شد ؛ آیا کی ام سی T8 با موتور دیزل به ایران می‌آید؟

نسخه دیزلی جک T8 برای رقابت با رقبای ژاپنی معرفی شد، اما آیا کی ام سی T8 با موتور دیزل به ایران نیز عرضه خواهد شد؟ در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ چینی آشنا می‌شویم.

خودروسازان چینی به دلیل افزایش استقبال مشتریان از بازار پیکاپ‌های سایز متوسط توانستند با عرضه محصولات متنوع سهم زیادی از بازار کشورهای در حال توسعه را به خود اختصاص دهند. جک T8 نیز یکی از همین پیکاپ‌ها بوده که توسط کرمان موتور با نام کی ام سی T8 و با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ در ایران به فروش می‌رسد. در همین راستا شرکت جک به تازگی نسخه دیزلی جک T8 با مدل ۲۰۲۲ را به بازار مکزیک عرضه کرد تا بتواند با پیکاپ‌های پرفروش بازار مکزیک از جمله تویوتا هایلوکس و میتسوبیشی L200 به رقابت بپردازد.

مشخصات نسخه دیزلی جک T8

نسخه دیزلی جک T8

طی سال‌های گذشته شاهد افزایش عرضه پیکاپ‌های سایز متوسط دیزلی بودیم؛ چراکه این خودروها به دلیل راندمان بالای موتورهای دیزلی و همچنین استهلاک کمتر به گزینه مقرون‌به‌صرفه برای مشتریان تبدیل شدند. در همین راستا شرکت جک سعی دارد با عرضه نسخه دیزلی جک T8 به بازار مکزیک به فروش بیشتری دست پیدا کند. البته در حال حاضر کرمان موتور به عنوان همکار جک در ایران برنامه‌ای برای عرضه نسخه دیزلی این پیکاپ به ایران در نظر نگرفته است.

نسخه دیزلی جک T8

شرکت جک اعلام کرد پیکاپ T8 برای عبور از مسیرهای ناهموار نظیر زمین‌های شنی، برفی، مرطوب و گل آلوده در سطح متوسطی قرار دارد و می‌تواند راضی‌کننده باشد. نسخه دیزلی جک T8 به یک پیشرانه ۲ لیتری دیزلی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۳۱۹ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۶ سرعت دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد. این خودرو دارای استاندارد عدم آلایندگی یورو ۵ بوده و از حالات رانندگی مختلف ۲H، ۴H و ۴L نیز بهره می‌برد.

نسخه دیزلی جک T8

ظرفیت حمل بار نسخه دیزلی جک تی ۸ حدود ۹۰۰ کیلوگرم و ظرفیت بکسل آن نیز حدود ۷۴۰ تا ۱۸۰۰ کیلوگرم اعلام شده است. این خودرو از امکاناتی چون سیستم صوتی به همراه ۴ بلندگو، سوکت برق ۱۲ ولت، کروز کنترل، کامپیوتر سفری، لاستیک زاپاس فول سایز، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، دی‌لایت، ترمزهای کاسه‌ای عقب، سنسور پارک عقب، سیستم BOS و دو ایربگ بهره می‌برد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.