تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 63922

نسخه جدید پیکاپ آمیکو آسنا توربو اتوماتیک Limited Edition در ایران معرفی شد

نسخه جدید پیکاپ آمیکو آسنا توربو اتوماتیک Limited Edition در ایران معرفی شد

نسخه جدید پیکاپ آمیکو آسنا توربو اتوماتیک Limited Edition در ایران معرفی شد نسخه جدید پیکاپ آمیکو آسنا توربو اتوماتیک Limited Edition در ایران معرفی شد. آمیکو قصد دارد نسخه لیمیتد ادیشن آسن..

نسخه جدید پیکاپ آمیکو آسنا توربو اتوماتیک Limited Edition در ایران معرفی شد

نسخه جدید پیکاپ آمیکو آسنا توربو اتوماتیک Limited Edition در ایران معرفی شد. آمیکو قصد دارد نسخه لیمیتد ادیشن آسنا توربو اتوماتیک را به صورت محدود به بازار عرضه کند.

شرکت خودروسازی ارس خودرو دیزل که با نام آمیکو شناخته می‌شود به تازگی از نسخه محدود یا Limited Edition پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک پرده برداشت. این پیکاپ پرقدرت و جذاب یک خودرو برتر در بازار خودرو پیکاپ ساخت داخل بوده و باید آن را رقیب جدی برای سایر پیکاپ‌های ساخت داخل دانست.

مشخصات نسخه لیمیتد پیکاپ آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

پیکاپ آسنا اتوماتیک از یک پیشرانه میتسوبیشی ۲.۴ لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعت پانچ فرانسه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده خواهد داشت.

شرکت آمیکو قصد دارد این خودرو را با طراحی زیبایی داخل کابین به تعداد محدود و به شکل سفارشی تولید و به مشتریان عرضه کند. این خودرو قرار است فقط در تعداد ۱۰۰ دستگاه در سه رنگ مشکی متالیک، سرمه‌ای متالیک و قرمز متالیک تولید شود.

آمیکو امکان سفارش نسخه ویژه لیمیتد ادیشن پیکاپ آسنا را فراهم کرده و مشتریان با تماس با شماره‌های ۴۴۵۶۶۲۳۳-۰۲۱ و ۴۸۰۱۹-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ می‌توانند این خودرو را سفارش داده و پس از گذراندن مراحل اداری آن را دریافت کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.