تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر : 64044

نسخه جدید تبلت شیائومی پد ۵ پرو با حافظه رم ۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ معرفی شد

نسخه جدید تبلت شیائومی پد ۵ پرو با حافظه رم ۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ معرفی شد

نسخه جدید تبلت شیائومی پد ۵ پرو با حافظه رم ۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ معرفی شد در مراسم رونمایی از محصولات جدید شیائومی، MIUI 13 و گوشی های سری Xiaomi 12 ستاره‌های صحنه بودند؛ اما از نسخه جدی..

نسخه جدید تبلت شیائومی پد ۵ پرو با حافظه رم ۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ معرفی شد

در مراسم رونمایی از محصولات جدید شیائومی، MIUI 13 و گوشی های سری Xiaomi 12 ستاره‌های صحنه بودند؛ اما از نسخه جدید تبلت شیائومی پد ۵ پرو هم نباید غافل شویم.

شیائومی پد ۵ پرو حالا یک نسخه ۲۵۶ گیگ با رم ۸ گیگابایتی دارد. این تبلت را باید همان نسخه وای-فای بدانیم که پیش‌تر با ترکیب حافظه ۶+۲۵۶ گیگ معرفی شده بود و فقط ظرفیت RAM آن افزایش یافته است.

مشخصات تبلت شیائومی پد ۵ پرو

با یک تبلت ۱۱ اینچی روبه‌رو هستیم که صفحه نمایش ال‌سی‌دی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز دارد. تراکم پیکسلی آن هم به ۲۷۵ پی‌پی‌آی می‌رسد.

دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ قدرت می‌گیرد و برای تامین انرژی، به یک باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ وات متکی است.

نسخه جدید تبلت شیائومی پد 5 پرو

شیائومی در مراسم رونمایی، قیمت نسخه جدید Pad 5 Pro را ۲۹۹۹ یوان (۴۷۱ دلار) اعلام کرد. فروش اولیه هم در چین از تاریخ ۱۰ دی آغاز خواهد شد. البته پس از آن، قیمت دستگاه به ۳۰۹۹ یوان (۴۸۷ دلار) افزایش خواهد یافت.

همزمان با نسخه جدید، شیائومی از یک کاور سفید رنگ برای این تبلت نیز رونمایی کرد که کار کیبورد را هم انجام می‌‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند این وسیله جانبی را با پرداخت مبلغی معادل ۶۳ دلار تهیه کنند.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.