تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر : 62618

نسخه بهبود یافته وانت آریسان به زودی به بازار عرضه می‌شود

نسخه بهبود یافته وانت آریسان به زودی به بازار عرضه می‌شود

نسخه بهبود یافته وانت آریسان به زودی به بازار عرضه می‌شودمعاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت نسخه بهبود یافته وانت آریسان به زودی به بازار عرضه خواهد شد.
وانت آریسان به عنوان یکی از محصو..

نسخه بهبود یافته وانت آریسان به زودی به بازار عرضه می‌شود

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت نسخه بهبود یافته وانت آریسان به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

وانت آریسان به عنوان یکی از محصولات تجاری گروه خودروسازی ایران خودرو محسوب می‌شود که به عنوان جایگزین وانت باردو تولید و به بازار عرضه شد. ایران خودرو پروژه طراحی وانت آریسان را در اواخر سال ۱۳۹۲ شروع کرد و در اوایل سال ۱۳۹۴ آن را به پایان رساند.

این وانت در حقیقت روی پلتفرم پژو ۴۰۵ توسعه پیدا کرده است و در نمای جلو آن رگه‌هایی از طراحی نمای جلوی پژو پارس نیز به چشم می‌خورد. از برتری‌های وانت آریسان نسبت به وانت باردو می‌توان به امکانات رفاهی و ایمنی آن اشاره کرد. اکنون ایران خودرو قصد دارد نسخه ارتقا پیدا کرده این وانت را برای افزایش رضایت مشتریان به بازار عرضه کند.

جزئیات عرضه وانت آریسان ۲ به بازار

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که برای وانت آریسان بهبودهای کیفی متعددی را با هدف جلب رضایت مشتریان در نظر گرفتیم گفت این خودرو به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد تا سهم ایران خودرو از بازار خودروهای کار سبک را افزایش دهد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه بیان کرد خط تولید وانت آریسان با توجه به ضروری بودن ارتقای استانداردها و کیفیت این خودرو متوقف شد و پروژه‌های متعددی را برای بهبود آن در نظر گرفتیم. وی افزود در قسمت قوای محرکه، شاسی، افزایش امکانات و تجهیزات آن نیز اقدامات متعددی انجام شده است.

رحمانی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد در بدنه این محصول تغییراتی لحاظ شده که توانسته بهره‌برداری از آن را بهینه‌تر کند. همچنین از آنجایی که این خودرو دوگانه سوز است، برای جلوگیری از اشغال فضای بار نیز مخزن به زیر بدنه انتقال پیدا کرده و اکنون با ظرفیت بار ۷۵۰ کیلوگرم برای بارگیری فضای بیشتری را در اختیار مالکان قرار می‌دهد. همچنین آریسان دارای استانداردهای آلایندگی یورو ۵ بوده و با قابلیت‌های مورد نیاز بازار می‌تواند سهم ایران خودرو در این بازار را افزایش دهد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.