تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۷:۳۰
کد خبر : 33316

نرم افزار آنلاین ادیت تصویر ؛ همه چیز درباره جایگزین‌های عالی برای فتوشاپ و ایلاستریتور

نرم افزار آنلاین ادیت تصویر ؛ همه چیز درباره جایگزین‌های عالی برای فتوشاپ و ایلاستریتور

نرم افزار آنلاین ادیت تصویر ؛ همه چیز درباره جایگزین‌های عالی برای فتوشاپ و ایلاستریتور در این مطلب قصد داریم چند نرم افزار آنلاین ادیت تصویر را معرفی کنیم که قابلیت‌های فوتوشاپ و نرم افزارهای پیچیده مشابه را به سادگی در اختیار شما قرار می‌دهند.
فتوشاپ و دلایل استفاده از آن شاید شما هم فتوشاپ را یک نرم افزار ادیت قدرتمند بدانید که هیچ جایگزینی برای آن در دنیای ادیت عکس وجود ندارد. اما بهتر است در این طرز تفکر خود مقداری تغییر ایجاد کنید. طبیعی است که همین ابتدای مطلب این ادعا را اندکی غیر قابل باور بدانید. ولی باید بدانید که چند نرم افزار آنلاین ادیت تصویر وجود دارد که می‌توانند برای شما همان قابلیت‌های فتوشاپ را ارائه کنند.
اگر یک سیستم کامپیوتری ضعیف در منزل خود دارید که در اجرای فتوشاپ شما را یاری نمی‌کند، این نرم افزارهای آنلاین یک راه حل خوب برای شما هستند. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا تمامی این پلتفرم‌ها را به خوبی بشناسید.
نرم افزاری آنلاین به نام فتوپی (Photopea) یکی از بهترین نرم افزارها طراحی آنلاین که می‌تواند نیازهای شما را به راحتی رفع کند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید تصاویر گرافیکی بسیار جذابی خلق کنید که هیچ رد پایی از نرم افزار فتوشاپ در آن وجود ندارد. به طور کلی افراد بسیاری هستند که هنگام کار با نرم افزار فتوشاپ راحت نیستند و به دنبال جایگزین مناسبی برای این نرم افزار قدرتمند می‌گردند. اگر شما هم جزو همین افراد هستید، فتوپی را از دست ندهید.
قابلیت‌های مهم نرم افزار آنلاین فتوپی از مزایای بزرگ نرم افزار آنلاین ادیت تصویر فتوپی می‌توان لایه‌ها را نام برد که حضور آن‌ها در فتوشاپ باعث پیشرفت این برنامه شده است. در فتوپی نیز شما به این لایه‌ها دسترسی دارید و می‌توانید تغییراتی زیادی را روی تصویر ایجاد کنید.
برای مثال امکان طراحی فیلترهای مختلف روی هر لایه وجود دارد که برای یک نرم افزار آنلاین قدرتمند این قابلیت ضروری است. همچنین می‌توانید به صورت خودکار قسمت‌های مختلفی را روی تصویر انتخاب کنید و تغییرات خود را روی آن انجام دهید.
اگر از طراحان گرافیکی هستید، مطمئن باشید که فتوپی تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. فتوپی تمام فرمت‌های محبوب بین طراحان گرافیکی را پشتیبانی می‌کند تا برای ادیت تصاویر با فرمت‌ها گوناگون هی..

نرم افزار آنلاین ادیت تصویر ؛ همه چیز درباره جایگزین‌های عالی برای فتوشاپ و ایلاستریتور

در این مطلب قصد داریم چند نرم افزار آنلاین ادیت تصویر را معرفی کنیم که قابلیت‌های فوتوشاپ و نرم افزارهای پیچیده مشابه را به سادگی در اختیار شما قرار می‌دهند.

فتوشاپ و دلایل استفاده از آن

شاید شما هم فتوشاپ را یک نرم افزار ادیت قدرتمند بدانید که هیچ جایگزینی برای آن در دنیای ادیت عکس وجود ندارد. اما بهتر است در این طرز تفکر خود مقداری تغییر ایجاد کنید. طبیعی است که همین ابتدای مطلب این ادعا را اندکی غیر قابل باور بدانید. ولی باید بدانید که چند نرم افزار آنلاین ادیت تصویر وجود دارد که می‌توانند برای شما همان قابلیت‌های فتوشاپ را ارائه کنند.

اگر یک سیستم کامپیوتری ضعیف در منزل خود دارید که در اجرای فتوشاپ شما را یاری نمی‌کند، این نرم افزارهای آنلاین یک راه حل خوب برای شما هستند. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا تمامی این پلتفرم‌ها را به خوبی بشناسید.

نرم افزاری آنلاین به نام فتوپی (Photopea)

یکی از بهترین نرم افزارها طراحی آنلاین که می‌تواند نیازهای شما را به راحتی رفع کند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید تصاویر گرافیکی بسیار جذابی خلق کنید که هیچ رد پایی از نرم افزار فتوشاپ در آن وجود ندارد. به طور کلی افراد بسیاری هستند که هنگام کار با نرم افزار فتوشاپ راحت نیستند و به دنبال جایگزین مناسبی برای این نرم افزار قدرتمند می‌گردند. اگر شما هم جزو همین افراد هستید، فتوپی را از دست ندهید.

قابلیت‌های مهم نرم افزار آنلاین فتوپی

از مزایای بزرگ نرم افزار آنلاین ادیت تصویر فتوپی می‌توان لایه‌ها را نام برد که حضور آن‌ها در فتوشاپ باعث پیشرفت این برنامه شده است. در فتوپی نیز شما به این لایه‌ها دسترسی دارید و می‌توانید تغییراتی زیادی را روی تصویر ایجاد کنید.

برای مثال امکان طراحی فیلترهای مختلف روی هر لایه وجود دارد که برای یک نرم افزار آنلاین قدرتمند این قابلیت ضروری است. همچنین می‌توانید به صورت خودکار قسمت‌های مختلفی را روی تصویر انتخاب کنید و تغییرات خود را روی آن انجام دهید.

اگر از طراحان گرافیکی هستید، مطمئن باشید که فتوپی تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. فتوپی تمام فرمت‌های محبوب بین طراحان گرافیکی را پشتیبانی می‌کند تا برای ادیت تصاویر با فرمت‌ها گوناگون هیچ محدودیتی وجود نداشته باشد. همچنین قابلیت تبدیل فرمت eps به svg در نرم افزار قرار گرفته است. تمامی این قابلیت‌ها باعث شده تا فتوپی به یک فتوشاپ آنلاین تبدیل شده است.

یک فتوشاپ آنلاین در مرورگر شما

اگر اسم اسکچ پد (Sketchpad) را تاکنون نشنیده‌اید، باید بدانید که نرم افزار طراحی آنلاین بی‌نظیری را در مرورگر خود از دست داده‌اید. این پلتفرم آنلاین توانایی دارد تا تمام نیازهای شما برای ادیت تصویر را برآورده کند. در پلتفرم اسکچ پد ۱۸ براش ( قلم ) مختلف وجود دارد تا دیگر محدودیتی برای تغییر در تصاویر خود نداشته باشید و هر شکلی را که دوست دارید روی تصویر رسم کنید. البته قابلیت‌های اسکچ پد فقط به همین براش‌ها محدود نمی‌شود بلکه امکانات بیشتری در انتظار شماست که عبارتند از:

  • بیش از ۵۰۰۰ کلیپ آرت و تصویر پیش‌فرض که به خلق آثار زیبا توسط شما کمک می‌کند
  • ۱۴ شکل مختلف که از طریق منوی کناری نرم افزار قابل شخصی‌سازی هستند
  • ۸۰۰ فونت مختلف که قابل افزایش هم هستند و می‌تواند به شما برای ساخت تایپوگرافی‌ها کمک کند
  • رابط کاربری آسان و دسترسی ساده به تمامی امکانات ادیت تصویر

با استفاده از این پلتفرم دیگر نیاز به سخت افزار قوی برای ادیت تصاویر با فتوشاپ ندارید. هر کامپیوتری که در دفتر کار یا منزل شما باشد با استفاده از نرم افزار آنلاین ادیت تصویر به یک سیستم مناسب برای یک ادیتور حرفه‌ای تبدیل خواهد شد.

پلتفرمی برای پیکاسوهای آنلاین

در این بخش از مطلب می‌خواهیم پلتفرمی را معرفی کنیم که یک نرم افزار ادیت عکس آنلاین و یک ابزار مناسب برای ادیت سریع طرح‌های گرافیکی است. اگر شما هم به چنین چیزی نیاز دارید، پلتفرم آنلاین مینی پینت (mini paint) را از دست ندهید.

نرم افزار آنلاین ادیت تصویر

با استفاده از این نرم افزار آنلاین ادیت تصویر دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها درگیر نصب برنامه فتوشاپ شوید و به سیستم خود برای اجرای نرم افزار فشار بیارید. کافیست برنامه مرورگر کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ خود را باز کنید تا یک برنامه ادیت آنلاین قدرتمند اما سبک در اختیار داشته باشید.

زمانی که مینی پینت را باز می‌کنید، در سمت راست تصویر یک کادر رنگی می‌بینید که میلیون‌های رنگ جذاب را به شما ارائه می‌‌کند. سمت چپ تصویر نیز ابزارهای نرم افزار ادیت قرار گرفته تا کاربر به راحتی بتوانند از آن‌ها استفاده کند.

دسترسی به تمام نرم افزارهای آنلاین به صورت یکجا

حال که با چند نرم افزار آنلاین ادیت تصویر آشنا شدید، باید بدانید که چگونه از همه آن‌ها استفاده کنید. شاید تصور کنید که دسترسی به تک تک این پلتفرم‌های آنلاین سخت باشد، اما راهی وجود دارد که تمام نرم‌های معرفی شده را به آسانی در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای این که از این راه استفاده کنید، نیاز به نصب نرم افزار یا پرداخت هزینه اضافی وجود ندارد. کافیست در مرورگر خود outpan.com را وارد کنید تا فتوپی، اسکرچ پد و مینی پینت را به صورت یکجا در کنار هم ببینید. با انجام این کار می‌توانید از تمام قابلیت‌های سه پلتفرم آنلاین ادیت تصویر در یک سایت لذت ببرید.

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که به ادیت تصویر و تغییر در عکس‌ها خود علاقه دارید و از انجام این کار لذت می‌برید، اما کار با نرم افزار فتوشاپ را بلد نیستید. سایت outpan دقیقا برای برطرف کردن نیازهای شما طراحی شده است تا بتوانید ادیت عکس‌های خود را به راحتی انجام دهید.

تمام نیازهای خود را در یک صفحه رفع کنید

سایت outpan با ارائه سه نرم افزار آنلاین ادیت تصویر در کنار هم، دسترسی کاربران خود را به این پلتفرم‌های جذاب و کاربردی ساده کرده است. اگر سیستم مناسبی برای کار با نرم افزار فتوشاپ ندارید یا به این نرم افزار علاقه‌مند نیستید، سه جایگزین خوب در اختیار دارید که تمام قابلیت‌های نرم افزار فتوشاپ را به شما ارائه می‌کنند. برای انجام این کار فقط به یک مرورگر کامپیوتر معمولی و اینترنت نیاز دارید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.