تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر : 73560

نرخ تاکسی های اینترنتی گران نمی‌شود

نرخ تاکسی های اینترنتی گران نمی‌شود

نرخ تاکسی های اینترنتی گران نمی‌شودسازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد در راستای رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار نرخ تاکسی های اینترنتی گران نخواهد شد.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکن..

نرخ تاکسی های اینترنتی گران نمی‌شود

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد در راستای رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار نرخ تاکسی های اینترنتی گران نخواهد شد.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد گزارش‌های دریافتی از افزایش نرخ خدمات تاکسی های اینترنتی طی روزهای گذشته نشان می‌دهد یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه که توانسته سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد، حدود ۱۰ درصد قیمت خدمات خود را افزایش داده است. در همین راستا به این شرکت دستور داده شد تا نرخ‌ها را به قبل برگرداند.

عدم افزایش نرخ تاکسی های اینترنتی

طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بعد از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولان تمام شرکت‌های حمل و نقل هوشمند اینترنتی تصمیم بر آن شد تا قیمت‌ها به نرخ قبلی برگردد و اضافه دریافتی نیز به مصرف‌کنندگان برگشت داده شود.

در واقع شرکت‌های فعال این حوزه با پذیرش موضع و درک شرایط فعلی کشور موافقت کردند تا نرخ خدمات خود را به زمان قبل از افزایش برگردانند و همچنین وظیفه دارند وجه اضافه دریافتی از کاربران در بازه ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ را به شکل کدهای تخفیف یا اضافه کردن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران به آنها برگشت دهند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.