تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 25982

نذر اشتغال امام حسین (ع) در برنامه ما ایرانی ها

نذر اشتغال امام حسین (ع) در برنامه ما ایرانی ها

کافه دانش: هفتمین قسمت ما ایرانی ها با موضوع فعالیت های موسسه نذراشتغال امام حسین (ع) به روی آنتن خواهد رفت . به گزارش سایت خبری کافه دانش به نقل از روابط عمومی برنامه “ما ایرانی ها”، در هفتمین قسمت از برنامه ترکیبی “ما ایرانی ها” که پنجشنبه ها ساعت۲۲ از شبکه پنج سیما پخش …

کافه دانش: هفتمین قسمت ما ایرانی ها با موضوع فعالیت های موسسه نذراشتغال امام حسین (ع) به روی آنتن خواهد رفت .

به گزارش سایت خبری کافه دانش به نقل از روابط عمومی برنامه “ما ایرانی ها”، در هفتمین قسمت از برنامه ترکیبی “ما ایرانی ها” که پنجشنبه ها ساعت۲۲ از شبکه پنج سیما پخش می شود، علی سلیمانی میزبان اکبراخوان مقدم مدیرعامل خیریه نذراشتغال امام حسین(ع) است تا به تشریح فعالیت های این موسسه بپردازد.
موسسه خیریه نذر اشتغال امام حسین (ع) با هدف رفع معضل بیکاری با توجه به بازنگری قوانین ، ترویج فعالیت داوطلبانه درمیان عامه مردم وارائه اموزش های متناسب و مربوط به اصلاح روش ها و الگوهای تربیتی در خانواده تاکنون توانسته است با راه اندازی مراکز اشتغال در روستاها ،توانمندسازی زندانیان و نیازمندان کار بیش از ۱۲۰۰ شغل برای بانوان نیازمند و جوانان استان اصفهان ایجاد کند .
«ما ایرانی ها» برنامه ترکیبی–تولیدی و گفتگو محور، با رویکرد تزریق نشاط و حال خوب به مخاطبان، معرفی خیرین گمنام و الگوسازی فعالیت نیکوکاری در جامعه، تهیه و تولید شده است.
برنامه «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۲ و تکرار آن جمعه ساعت ۱۹ پخش می شود.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.