تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
کد خبر : 73910

نخستین چاپگر لیزری ۳ کاره شیائومی با قیمت بسیار رقابتی معرفی شد

نخستین چاپگر لیزری ۳ کاره شیائومی با قیمت بسیار رقابتی معرفی شد

نخستین چاپگر لیزری ۳ کاره شیائومی با قیمت بسیار رقابتی معرفی شدنخستین چاپگر لیزری ۳ کاره شیائومی با قیمت بسیار رقابتی معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های پرینتر لیزری K200 شیائومی آشنا خواهیم شد.
شرکت شیا..

نخستین چاپگر لیزری ۳ کاره شیائومی با قیمت بسیار رقابتی معرفی شد

نخستین چاپگر لیزری ۳ کاره شیائومی با قیمت بسیار رقابتی معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های پرینتر لیزری K200 شیائومی آشنا خواهیم شد.

شرکت شیائومی اولین چاپگر لیزری چند کاره خود را معرفی کرد. پرینتر K200 شیائومی با قیمت ۲۲۵ دلاری خود علاوه بر پرینت گرفتن از ویژگی‌های دیگری چون اسکن، فتوکپی، پشتیبانی از اتصال USB، اتصال از طریق اپلیکشین Mijia یا Mi Printing نیز بهره می‌برد. همچنین این چاپگر لیزری شیائومی علاوه بر اتصال با کابل، امکان اتصال بی‌سیم از طریق سیستم عامل‌های مختلفی چون اندروید، iOS، ویندوز و مک را نیز برای کاربران به همراه دارد.

ویژگی‌های چاپگر لیزری ۳ کاره شیائومی

چاپگر لیزری

شیائومی برای این چاپگر لیزری خود ویژگی Air Tap را در نظر گرفت تا کاربران به کمک تراشه NFC این دستگاه بتوانند فقط با لمس گوشی اندرویدی یا iOS خود به پرینتر فرایند پرینت گرفتن را انجام دهند. کپی یا اسکن هوشمند کارت‌های شناسایی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های هوشمند این پرینتر محسوب می‌شود.

چاپگر لیزری

در واقع به واسطه اسکن هوشمند، پس از اینکه کاربر کارت شناسایی را در هر نقطه از اسکنر قرار داد، دستگاه به شکل خودکار تصویر را تنظیم کرده و از آن پرینت خواهد گرفت. همچنین کاربران با قابلیت کشیدن فایل‌ها به نوار شناسایی Print Web Edition می‌توانند اسناد مورد نظر خود را پرینت بگیرند. این پرینتر در قسمت سخت‌افزاری هم به یک تونر باکیفیت مجهز شده است.

چاپگر لیزری

ضمن اینکه یک بخش جداسازی تونر هم در پرینتر به کار گرفته شده که باعث می‌شود تا هنگام تعویض بتوان کارتریج را فقط با یک حرکت کشویی ساده از آن خارج کرد. چاپگر لیزری K200 شیائومی از یک تونر اصلی با توان ۴ هزار صفحه پرینت بهره می‌برد و کارتریج تونر نیز قادر به پرینت ۸ هزار صفحه خواهد بود.

منبعgizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.