تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
کد خبر : 73691

نخستین تریلر فیلم عنکبوت مقدس با بازی زهرا امیرابراهیمی را تماشا کنید

نخستین تریلر فیلم عنکبوت مقدس با بازی زهرا امیرابراهیمی را تماشا کنید

نخستین تریلر فیلم عنکبوت مقدس با بازی زهرا امیرابراهیمی را تماشا کنیداولین تریلر فیلم عنکبوت مقدس – Holy Spider به کارگردانی علی عباسی و نقش‌آفرینی زهرا امیرابراهیمی منتشر شد.
عنکبوت مقدس به ماجرای سع..

نخستین تریلر فیلم عنکبوت مقدس با بازی زهرا امیرابراهیمی را تماشا کنید

اولین تریلر فیلم عنکبوت مقدس – Holy Spider به کارگردانی علی عباسی و نقش‌آفرینی زهرا امیرابراهیمی منتشر شد.

عنکبوت مقدس به ماجرای سعید حنایی، قاتل زنجیره‌ای زنان خیابانی در مشهد، معروف به قاتل عنکبوتی می‌پردازد. حنایی طی سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۰ به ۱۶ فقره قتل دست زد و از آن زمان تاکنون به خاطر رفتار وحشیانه‌اش همواره مورد توجه فرهنگ عامه بوده و علی عباسی در این فیلم از زاویه دید یک خبرنگار با بازی زهرا امیرابراهیمی به واکاوی این جنایات پرداخته است.

روز گذشته فیلم عنکبوت مقدس برای نخستین بار در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن ۲۰۲۲ روی پرده رفت و با واکنش‌هاض ضدونقیضی مواجه شد. برخی از منتقدان فیلم را دوست داشته‌اند و به تحسین فضا و اتمسفر ملتهب اثر و بازی بازیگر اصلی پرداخته‌اند. از سویی دیگر برخی منتقدان فیلم‌نامه‌ی عنکبوت مقدس را فاقد ظرافت‌های لازم دانسته‌اند و معتقدند انگیزه‌ی شخصیت‌ها برای انجام کارهای‌شان چندان باورپذیر شکل نمی‌گیرد. تا به این ساعت در جدول منتقدان حاضر در جشنواره کن امتیاز این فیلم ۲.۲ از ۴ است.

همچنین مطالعه کنید:

تریلر فیلم برادر و خواهر با بازی گلشیفته فراهانی را ببینید (زیرنویس فارسی)

جشنواره کن ۲۰۲۲ از ۲۷ اردیبهشت آغاز شده و تا ۷ خرداد (۱۷ تا ۲۸ می) ادامه خواهد داشت و در آن خبری از محدودیت‌های کرونایی نیست تا کن نخستین جشنواره مهم سینمایی باشد که به دنبال افزایش میزان واکسیناسیون علیه کروناویروس در سراسر جهان به استقبال رویدادهای فرهنگی و هنری بدون ماسک و تست کرونا می‌رود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.