تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 58184

نحوه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان

نحوه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان

نحوه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویانوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که ثبت نام بسته های اینترنت رایگان دانشجویان ، اساتید، معلمان و طلاب آغاز شده است.
باتوجه به اینکه سال تحصیلی جدید برای د..

اینترنتنحوه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که ثبت نام بسته های اینترنت رایگان دانشجویان ، اساتید، معلمان و طلاب آغاز شده است.

باتوجه به اینکه سال تحصیلی جدید برای دومین سال پیاپی به صورت مجازی آغاز شده و نیاز به دسترسی به اینترنت برای دریافت محتوای آموزشی، وزارت ارتباطات اعلام کرده بود که بسته های اینترنت رایگان ویژه اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب را ارائه خواهد کرد. به تازگی نحوه ثبت نام و دریافت این بسته های اینترنت اعلام شده است. پیشتر سامانه شاد و سامانه های آموزشی هم با ترافیک رایگان محاسبه می شدند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت در راستای حمایت از آموزش های مجازی، وزارت ارتباطات باتوجه به شیوع ویروس کرونا بسته های اینترنت رایگان را برای همه اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب در نظر گرفته است. ستار هاشمی گفت تمام مشمولان برای دریافت بسته اینترنت رایگان از چهارشنبه ۷ مهرماه میتوانند به سامانه ictgifts.ir مراجعه کرده و ثبت نام را با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه انجام دهند. فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد و شماره تلفن همراه هم باید در مالکیت فرد ثبت نام کننده باشد. بنابراین در وارد کردن اطلاعات دقت کافی را داشته باشید.

امکان اعتراض در سامانه وجود دارد

وی گفت اطلاعات نهایی در اختیار اپراتورها قرار می گیرد تا بسته اینترنت هدیه را در اختیار کاربران قرار دهند. متقاضیان به مدت هفت روز میتوانند در سامانه ثبت نام کنند. باتوجه به تعداد بالای دانشجویان، طلاب و معلمان، در سه روز ابتدایی، ثبت نام طبق رقم های آخر کد ملی انجام می شود. اما در چهار روز آینده تا پایان مهلت، در کد ملی متقاضیان محدودیت نخواهیم داشت.

ستار هاشمی گفت بسته اینترنت اساتید ۶۰ گیگابایت، معلمان ۴۰ گیگابایت، دانشجویان و طلاب ۳۰ گیگابایت است که با اعتبار شش ماهه ارائه می شود. در این طرح میتوان بسته ها را روی تلفن ثابت (ADSL) هم فعال کرد. با توجه به امکان کامل نبودن اطلاعات دریافتی اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب، امکان ثبت اعتراض برای تمام مشمولان که کد ملی آنها در سامانه وجود ندارد، پیش بینی شده تا بعد از تایید، بسته اینترنت را دریافت کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.