تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۴۹
کد خبر : 57946

نتیجه تست سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس دلخراش است؛ تماشا کنید

نتیجه تست سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس دلخراش است؛ تماشا کنید

نتیجه تست سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس دلخراش است؛ تماشا کنیدگوشی iPhone 13 Pro Max اپل فریمی از فولاد ضد زنگ و لایه‌ محافظی موسوم به سرامیک شیلد دارد. اما ظاهرا این همه ساز و برگ هنگام سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس..

تست سقوط آیفون 13 پرو مکسنتیجه تست سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس دلخراش است؛ تماشا کنید

گوشی iPhone 13 Pro Max اپل فریمی از فولاد ضد زنگ و لایه‌ محافظی موسوم به سرامیک شیلد دارد. اما ظاهرا این همه ساز و برگ هنگام سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس روی سطوح سخت، کمک چندانی به آن نمی‌کنند.

پرچمدار جدید اپل با ۲۴۰ گرم وزن، حتی از آیفون ۱۲ پرو مکس هم سنگین‌تر است. شاید به دلیل همین وزن زیاد باشد که نسبت به ضربه، آسیب‌پذیرتر نشان می‌دهد؛ دست‌کم این چیزی است که در نتایج تست سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس و سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا می‌بینیم.

روی این دو پرچمدار، چند مرحله تست سقوط انجام شد: سقوط از پشت، از کنار، از جلو و ۱۰ بار سقوط پشت سر هم برای سنجیدن سرحد مقاومت آن‌ها!

پرچمدار اپل فقط در تست سقوط از کناره بهتر از رقیب خود عمل کرد و آسیب کمتری دید؛ چیزی که احتمالا به استحکام فریم آن (از جنس فولاد ضد زنگ) مربوط می‌شود.

البته در مجموع، آیفون ۱۳ پرو مکس آسیب بیشتری از این تست‌های سختگیرانه دید. حتی پیش‌تر آیفون ۱۲ پرو مکس نیز کارنامه بهتری در تست سقوط ثبت کرده بود.

شاید در شرایط واقعی، هیچ وقت گوشی شما در معرض این ضربه‌های سنگین قرار نگیرد؛ اما نتیجه اخلاقی این تست یک چیز است: اینکه از آیفون ۱۳ پرو مکس بدون قاب محافظ استفاده نکنید!

تست سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی اس ۲۱ اولترا

دانلود ویدیومنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.