تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۲۲
کد خبر : 59022

نتایج سرعت شارژ و تست باتری شیائومی ۱۱T منتشر شد

نتایج سرعت شارژ و تست باتری شیائومی ۱۱T منتشر شد

نتایج سرعت شارژ و تست باتری شیائومی ۱۱T منتشر شددر این مطلب می‌خواهیم به بررسی سرعت شارژ و تست باتری شیائومی ۱۱T بپردازیم. باتری Xiaomi 11T باید انرژی مورد نیاز یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتز را تامین..

باتری شیائومی 11Tنتایج سرعت شارژ و تست باتری شیائومی ۱۱T منتشر شد

در این مطلب می‌خواهیم به بررسی سرعت شارژ و تست باتری شیائومی ۱۱T بپردازیم. باتری Xiaomi 11T باید انرژی مورد نیاز یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتز را تامین کند.

شیائومی ۱۱T از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این در حالی است که اکثر رقبای این گوشی به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای تامین انرژی مورد نیاز خود متکی هستند. ظرفیت باتری استفاده شده در مدل ۱۱T Pro نیز همین مقدار است؛ اما در آن گوشی اسنپدراگون ۸۸۸ که خیلی هم در زمینه مصرف انرژی خوش آوازه نیست، به انتظار نشسته است.

نتایج تست باتری شیائومی ۱۱T

باتری شیائومی 11T

شیائومی عملکرد بسیار خوبی در بخش‌های مختلف تست باتری از خود نشان داد و در واقع توانست مدل پرو را پشت سر بگذارد. پس از شارژ کامل می‌توانید با خیال راحت تا ۲۳ ساعت ویدیو تماشا کنید. این در حالی است که در مدل پرو پس از ۱۴ ساعت و ۲۷ دقیقه دیگر جانی برای گوشی باقی نمی‌ماند.

اگر گوشی را به اینترنت وای‌فای متصل کنید هم می‌تواند با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز به مدت ۱۴ ساعت و ۴۰ دقیقه وبگردی کند که ۲ ساعت بیشتر از مدل پرو است. در بخش تماس صوتی نیز باتری شیائومی ۱۱T اجازه تا نزدیک به ۳۰ ساعت تماس ۳G را به شما می‌دهد که یعنی می‌تواند تا ۷ ساعت بیشتر از مدل پرو شما را همراهی کند.

باتری شیائومی 11T

اما مشکل اصلی اینجاست که این گوشی در حالت استندبای عملکرد چندان خوبی ندارد و به همین خاطر امتیاز کلی آن با کاهش شدیدی همراه شده است. با در نظر گرفتن همه موارد، شیائومی ۱۱T امتیاز کلی ۹۸ ساعت را از آن خود می‌کند.

در تست وبگردی رفرش ریت نمایشگر روی بالاترین حالت ممکن قرار داشت که در این گوشی منظور ۱۲۰ هرتز است. اگر بخواهید رفرش ریت را روی ۶۰ هرتز تنظیم کنید، می‌توانید تا ۱۶ ساعت و ۵ دقیقه وبگردی کنید که افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

البته نتیجه به دست آمده در حالت ۱۲۰ هرتز هم خیلی خوب است و دیگر نیازی به کم کردن نرخ تازه‌سازی نمایشگر نیست؛ اما اگر واقعا حتی چند دقیقه هم برایتان مهم است،‌ می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

سرعت شارژ Xiaomi 11T

در جعبه پرچمدار جدید شیائومی یک آداپتور ۶۷ وات قرار گرفته است که می‌تواند خروجی ولتاژ ۵ ولت و جریان ۶.۲ آمپر و یا ولتاژ ۲۰ ولت و جریان ۳.۲۵ آمپر را ارائه دهد. این شارژر با وجود توان بالایی که دارد،‌ خیلی جمع و جور است که این خود یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود.

باتری شیائومی 11T

شارژ کامل شیائومی ۱۱T تقریبا ۴۱ دقیقه طول کشید که ۵ دقیقه بیشتر از زمان اعلام شده توسط شرکت سازنده بود. البته وب‌سایت GSMArena تست شارژ گوشی‌ها را در حالت روشن انجام می‌دهد؛ اما ممکن است شیائومی گوشی را در حالت خاموش شارژ کرده باشد و اختلاف ۵ دقیقه‌ای نیز از همینجا شکل گرفته باشد.

باتری شیائومی 11T

هرچند که پر شدن یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در ۴۰ دقیقه نیز خیلی خوب است و جای گله ندارد. حتی اگر فقط نیم ساعت وقت داشته باشید، می‌توانید ۸۶ درصد از ظرفیت باتری شیائومی ۱۱T را پر کنید. طبیعتا مدل پرو با شارژر ۱۲۰ وات و شارژ کامل ۲۰ دقیقه‌ای عملکرد بهتری دارد؛ اما سرعت شارژ این گوشی نیز راضی کننده است.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.