تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۵:۰۳
کد خبر : 59799

نتایج سرعت شارژ و تست باتری ریلمی ۸s منتشر شد

نتایج سرعت شارژ و تست باتری ریلمی ۸s منتشر شد

نتایج سرعت شارژ و تست باتری ریلمی ۸s منتشر شدنتایج سرعت شارژ و تست باتری ریلمی ۸s از عملکرد بسیار خوب این گوشی میان رده خبر می‌دهد. گوشی Realme 8s 5G از یک شارژر ۳۳ وات بهره می‌برد.
گوشی ریلمی ۸s 5G ن..

باتری ریلمی 8sنتایج سرعت شارژ و تست باتری ریلمی ۸s منتشر شد

نتایج سرعت شارژ و تست باتری ریلمی ۸s از عملکرد بسیار خوب این گوشی میان رده خبر می‌دهد. گوشی Realme 8s 5G از یک شارژر ۳۳ وات بهره می‌برد.

گوشی ریلمی ۸s 5G نیز همانند مدل Realme 8 5G به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. همچنین هر دو گوشی از نمایشگر ۶.۵۰ اینچی IPS با رزولوشن +Full HD و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برند. به همین خاطر می‌توان انتظار عملکرد مشابهی از ۸Ss 5G در تست باتری داشت.

تست باتری ریلمی ۸s 5G

باتری ریلمی 8s

هرچند یک تفاوت مهم بین این دو گوشی، استفاده از چیپست جدید دایمنسیتی ۸۱۰ ۵G در ریلمی ۸s است. این تراشه بر اساس لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته شده است که از لحاظ تئوری بهینه‌تر از قبل شده است. رکورد ۴۰ ساعت و ۲۸ دقیقه تماس ۳G را نیز می‌توان به عنوان سندی برای اثبات این ادعا به حساب آورد.

باتری ریلمی 8s

البته جالب است که Realme 8 5G که به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده در حالت استندبای مصرف انرژی کمتری داشت. ریلمی ۸s می‌تواند در هنگام وبگردی تا ۱۶ ساعت و ۴۰ دقیقه شما را همراهی کند. همچنین می‌توانید با یک بار شارژ تا ۱۶ ساعت و ۳۴ دقیقه فیلم تماشا کنید. در این بخش‌ها ریلمی ۸ عملکرد بهتری دارد.

در مجموع باتری ریلمی ۸S 5G توانست امتیاز کلی ۱۲۳ ساعت را در به دست آورد که عالی است.

سرعت شارژ

ریلمی در تبلیغات خود به سیستم شارژ سریع ۳۳ وات اشاره می‌کند که پیشرفت خوبی نسبت به شارژ ۱۸ وات ریلمی ۸ ۵G داشته است. همچنین این شارژر از لحاظ تئوری از دارت شارژ ۳۰ وات مدل استاندارد ریلمی ۸ نیز سریع‌تر است. هرچند که در عمل نمی‌تواند ار رقیب خود پیشی بگیرد.

باتری ریلمی 8s

با استفاده از شارژر مورد اشاره، در مدت زمان ۳۰ دقیقه نصف ظرفیت باتری ریلمی ۸s پر شد و شارژ کامل نیز ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید.

[منبع لینک = “https://www.gsmarena.com/realme_8s_5g-review-2334p3.php” name = “GSMArena” rel = “nofollow”] GSMArena [/منبع]

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.